Zeg dat nou niet, de minuut erna flatert hij en leid de 1-1 inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef Masanga het volgende:
Fellaini vind ik (wederom) best indrukwekkend in duel. Daarnet even Puyol een koorknappje doen lijken in dat kopduel, net sterke controle ook ..

GOOOOOOOOOOOOOOOL DE ESPAÑA. GOOOOOLAZOOOOO DE INIESTA !!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL de Andrés Iniesta.
Bij gebrek aan WeebI.

En toch vind ik Vandenborre daar ook niet vrijuit gaan. Hij kopt veel te makkelijk naar Fellaini ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, de minuut erna flatert hij en leid de 1-1 in

Kom op, Fellaini kon daar nog 'n pot koffie zetten en 3 rondjes draaien voor er iemand in de buurt was.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch vind ik Vandenborre daar ook niet vrijuit gaan. Hij kopt veel te makkelijk naar Fellaini ...

Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?quote:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbalstadions_in_Nederlandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?

En dan ook net aan 50.000 natuurlijk. Verder ook nog wat vage plannetjes hier en daar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoeveel stadions van 50.000 plaatsen heeft Nederland eigenlijk ? Eéntje meer dan wij ? De Arena en de Kuip ?

Jup die 2.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]

Of België dan nog wel bestaat dus, maar in de volgende shot zei hij erbij vanwege 't gedoe tussen de Walen en de Vlamingen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Jup die 2.
Wat zei Borst precies?

Van mij mag Turkije ook winnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:45 schreef Sensation89 het volgende:
Als Turkije wint win ik de toto
nog steeds 0-0![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kromkampquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
vd. Borre, hadden wij maar zo'n rechtsback

Bij FF dus welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom laad die goal niet?
http://vinovo.magnify.net/video/Belgium-vs-Spain-10-Sonck-goal

En dat van mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Als Turkije vandaag niet wint.. hoop ik echt dat ze het WK niet halen. Mijn geld

quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Als Turkije vandaag niet wint.. hoop ik echt dat ze het WK niet halen. Mijn geld

Die grensrechter, dat is toch ongelofelijk zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldig dat commentaar op de Belg.

Van Estland wint iedereen, kom op zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alleen wedden op Turkije als ze in een toernooi spelen

quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Masanga het volgende:
De scheids fluit wel makkelijk tegen Fellaini nu..
En geen buitenspel verdorie..

Het team speelt niet goed tenzij het MOET goed spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Van Estland wint iedereen, kom op zeg

Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het team speelt niet goed tenzij het MOET goed spelen.
Dus als ze 3 punten moeten halen om naar het toernooi te gaan

Inderdaad, wat een bullshitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.

Sowieso vind ik het commentaar sufquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gaal nog bij Ajax![]()
hij loopt iets achter

Zul je zien dat ze flink gaan scoren tegen Spanjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.

Snap ik ook niet. Gooi dan Stijn Desmet in de ploeg. Die is ook in bloedvorm ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef Saviola het volgende:
Van Damme voor Defour?Weer een echte VDE wissel

Volgens mij zijn op dit moment de Vlamingen in de meerderheid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verdeling qua frans/nederlandstalige belden in het eftal?

Discriminatiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn op dit moment de Vlamingen in de meerderheid.

Stijnen, => Nederlands/Italiaansquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verdeling qua frans/nederlandstalige belgen in het eftal?

Duidelijk, thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Stijnen, => Nederlands/Italiaans
Vanden Borre, => Frans
Van Buyten, => Frans
Simons, => Nederlands
Kompany, => tweetalig
Vermaelen, => Nederlands
Vertonghen, => Nederlands
Fellaini, => Frans
Witsel, => Frans
Defour, => Nederlands
Sonck => Nederlands
Daems => Nederlands
Van Damme => Nederlands

kansloosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Devrim krijgt Turkije nog een beetje kansen of is het kansloos met die gasten ?
Afgelopen dus ?

Kansloosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Devrim krijgt Turkije nog een beetje kansen of is het kansloos met die gasten ?
Afgelopen dus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |