Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het team speelt niet goed tenzij het MOET goed spelen.
Dus als ze 3 punten moeten halen om naar het toernooi te gaan
Inderdaad, wat een bullshitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.
Sowieso vind ik het commentaar sufquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Gaal nog bij Ajax![]()
hij loopt iets achter
Zul je zien dat ze flink gaan scoren tegen Spanjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze naar dat toernooi willen lijkt het me handig om geen punten te laten liggen tegen landjes als Estland.
Snap ik ook niet. Gooi dan Stijn Desmet in de ploeg. Die is ook in bloedvorm ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef Saviola het volgende:
Van Damme voor Defour?Weer een echte VDE wissel
Volgens mij zijn op dit moment de Vlamingen in de meerderheid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verdeling qua frans/nederlandstalige belden in het eftal?
Discriminatiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn op dit moment de Vlamingen in de meerderheid.
Stijnen, => Nederlands/Italiaansquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verdeling qua frans/nederlandstalige belgen in het eftal?
Duidelijk, thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Stijnen, => Nederlands/Italiaans
Vanden Borre, => Frans
Van Buyten, => Frans
Simons, => Nederlands
Kompany, => tweetalig
Vermaelen, => Nederlands
Vertonghen, => Nederlands
Fellaini, => Frans
Witsel, => Frans
Defour, => Nederlands
Sonck => Nederlands
Daems => Nederlands
Van Damme => Nederlands
kansloosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Devrim krijgt Turkije nog een beetje kansen of is het kansloos met die gasten ?
Afgelopen dus ?
Kansloosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
Devrim krijgt Turkije nog een beetje kansen of is het kansloos met die gasten ?
Afgelopen dus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |