Dat is zo. Al speelden jullie je zwakste wedstrijden ook tegen teams die zich ingraven ( als Noorwegen ). Ik speel eerlijk gezegd wel liever tegen Turkije dan Noorwegen.... Maar dit is slechts koffiedik kijken, wat mijn punt is, is dat België door de slechte prestaties de laatste jaren het steeds moeilijker krijgt met kwalificeren...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Nederland, Schotland, Noorwegen dan Spanje, Turkije en Bosnië. Zeker gezien de vorm van Schotland en Noorwegen.
ik weet niet wat Belgen onder uitverkocht verstaan..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:43 schreef BramKVO het volgende:
Het was wel zo goed als uitverkocht hoor.
Pff wat een assist van Guizaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:48 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik weet niet wat Belgen onder uitverkocht verstaan..
maar kijk hier maar even.
Op de lange kant waar je die lege plekken ziet moest je 60 tot 90 Euro betalen , geloof ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Belgische elftal is bezig het vertrouwen van het publiek terug te winnen, na die blamerende serie eerder snap ik dat de stadions nog niet geheel vol zitten. Jammer is het wel.
ik dacht dat er 47 000 toeschouwers waren en er kunnen er 50 000 binnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:48 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik weet niet wat Belgen onder uitverkocht verstaan..
Dat was ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Boorde jij hem niet volledig de grond in een paar weken geleden? Of was dat Devrim.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:14 schreef TLC het volgende:
Turkije had zo'n mazzel gisteren dat België niet won van Spanje
Als je tegen Spanje en Turkije eigenlijk 6 op 6 had kunnen/moeten halen en dat wordt maar 1 op 6, dan mag je tegen Bosnie wel 6 op 6 halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef BramKVO het volgende:
Tegen Bosnie een 4 op 6 pakken en winnen thuis tegen Turkije en de tweede plaats moet binnen zijn. Wel makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk .
Terecht of niet, het is niet realistisch. Het is uitgesloten dat Spanje niet eerste wordt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het wordt belachelijk moeilijk, maar ik vind dat ze nog altijd voor de eerste plaats moeten gaan, ze hebben er recht op.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het wordt belachelijk moeilijk, maar ik vind dat ze nog altijd voor de eerste plaats moeten gaan, ze hebben er recht op.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met deze scheidsrechters wordt het inderdaad veel eenvoudiger voor Spanje om eerste te worden, dat klopt wel.
Geheel toevallig is die Ovrebo de scheids die (ook al geheel onterecht) een goal van Fellaini tegen Liverpool afkeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |