abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62419550
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:52 schreef pfaf het volgende:
Mooie wedstrijd. Met een geweldige Kompany en Vanden Borre. Ik had het ze ook zeker gegund tot de 75e minuut. Van Damme voor Defour, hoe kom je er op.
Idd 6 verdedigers in een thuis wedstrijd Belachelijk.
It Never Hurts To Help!
  Lieve Belg woensdag 15 oktober 2008 @ 22:59:15 #252
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_62419613
Ik heb Dufour bijna niet gezien, buiten enkele ballen die ver naast waren
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_62419788
Defour eruit kan gerechtvaardigd worden ja, maar breng dan tenminste een aanvallende speler in de plaats zodat we nog druk kunnen uitoefenen en geen verdediger waardoor ze helemaal achteruit gaan kruipen.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:24:39 #254
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_62420453
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Saviola het volgende:
Defour eruit kan gerechtvaardigd worden ja, maar breng dan tenminste een aanvallende speler in de plaats zodat we nog druk kunnen uitoefenen en geen verdediger waardoor ze helemaal achteruit gaan kruipen.
Ik vind de reacties zwaar overdreven, zelfs getuigen van enige vooringenomenheid.
Van Damme is inderdaad defensiever ingesteld dan Defour , maar is zoveel gevaarlijker op stilstaande fases. Het leek me duidelijk dat België vooral die stilstaande fases wou benutten.

Neen, ik weiger mee te doen met de algemene teneur de schuld bij VDE te schuiven.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_62420665
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Masanga het volgende:

[..]

Ik vind de reacties zwaar overdreven, zelfs getuigen van enige vooringenomenheid.
Van Damme is inderdaad defensiever ingesteld dan Defour , maar is zoveel gevaarlijker op stilstaande fases. Het leek me duidelijk dat België vooral die stilstaande fases wou benutten.

Neen, ik weiger mee te doen met de algemene teneur de schuld bij VDE te schuiven.
Ik eigenlijk ook niet... Ik vind dat VDE deze wedstrijd heel slim heeft aangepakt. Heel het land schreeuwde dat hij te verdedigend zou starten, maar het heeft ons wel 89 minuten lang in de wedstrijd gehouden. Mits een beetje rechtvaardigheid komen we zelfs 2-1 voor.
pi_62421824
Turkije gaat Spanje in Spanje verslaan, dan is Nihat en Semih Senturk weer terug van blessure.
pi_62422511
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef WeMan het volgende:
Turkije gaat Spanje in Spanje verslaan, dan is Nihat en Semih Senturk weer terug van blessure.
Plus Tuncay, Emre, Hamit Altıntop en Gökhan Gönül.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:36:58 #258
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62422576
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:56 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Idd 6 verdedigers in een thuis wedstrijd Belachelijk.
IMHO wel realistisch.. Spanje had het heel erg moeilijk en mag zich gelukkig prijzen dat Belgie 2x een foutje (Fellaini en Vermaelen) maakt, net als de grensrechter. (afgekeurde 2-1 Fellaini)
pi_62422906

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:56:41 #260
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_62427285
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef WeMan het volgende:
Wat heb jij in je dürüm gerold?
Lijepa li si !
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:56:56 #261
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_62427291
Bosnië houdt WK-droom levendig
Bosnië-Armenië
4-1

Armenië blijft als enige in groep 5 puntenloos achter. Het verloor kansloos bij Bosnië-Herzegovina, dat zijn kansen op het WK gaaf hield. Bosnië was heer en meester en had nog vaker moeten scoren. Pas na een halfuur zorgde Spahic voor de 1-0 na slecht uitverdedigen, Dzeko zorgde voor de 2-0-ruststand.

Invaller Muslimovic rondde knap voorbereidend werk van Misimovic af en maakte een minuut voor tijd zijn tweede. Minasian had voor de eerredder gezorgd.

Miroslav Blazevic, de coach van Bosnië, feliciteerde zijn spelers: "Ze lieten het gaspedaal nooit los. Ik ben vooral blij dat we na de 3-1 nog een vierde goal maakten."

Bosnië is een ploeg om zeker niet uit het oog te verliezen. Ik zie zo al dat België en turkije om de tweede plek vechten en het uiteindelijk Bosnië kan zijn die geen steekje heeft laten vallen tegen de kleine ploegen.

De volgende 2 speeldagen zijn bepalend!!!
Lijepa li si !
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:02:15 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62427416
Genoten van België. Echt een heerlijk team met geweldig veel potentie. Hoop echt dat ze het WK gaan halen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:06:57 #263
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_62427537
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Genoten van België. Echt een heerlijk team met geweldig veel potentie. Hoop echt dat ze het WK gaan halen.
En dan deed Dembele nog niet eens mee....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_62427708
Leuk spelertje, die Villa
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62427753
Zonde dat Belgie een punt door de neus is geboord.
Maar die komen er hopelijk wel.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:35:33 #266
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62428234
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Masanga het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet... Ik vind dat VDE deze wedstrijd heel slim heeft aangepakt. Heel het land schreeuwde dat hij te verdedigend zou starten, maar het heeft ons wel 89 minuten lang in de wedstrijd gehouden. Mits een beetje rechtvaardigheid komen we zelfs 2-1 voor.

JUIST! Het ging goed en dan met name met veldspel, dat jullie jezelf voorhielden enkel uit stilstaande situaties kansen te kunnen creëren is onzin gebleken. Jezelf ingraven terwijl je de betere bent is een klassieke VDE-fout, die ik hem met grote regelmaat bij Twente zag begaan. En ook daar liep het telkens verkeerd af. Ik kan me ook nog wedstrijd tussen Nederland en Tsjechië herrineren overigens, waar ene Robben eraf moest voor de meer verdedigende en met meer body spelende Bosvelt. En ook dát liep uiteraard verkeerd af.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor het elftal dat gisteren ten strijde trok tegen Spanje en de 2-1 had nooit afgekeurd mogen worden, maar juist op het moment dat een elftal goed speelt moet het niet van haar 'geloof' afvallen en vasthouden aan wat 75 minuten goed ging...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:36:03 #267
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62432718
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Plus Tuncay, Emre, Hamit Altıntop en Gökhan Gönül.
Emre mag van mij wegbleven.. heb liever Sabri dan Gökhan Gönül.
pi_62432776
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waar? Zuid-Afrika?
Ja sowieso weer eens op een groot toernooi!
pi_62432777
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Wat heb jij in je dürüm gerold?
döner gemaakt van de vlees van Modric, Rakitic & Petric..
pi_62433279
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja sowieso weer eens op een groot toernooi!
Zuid-Afrika komt nog net te vroeg denk ik, maar als het zo door gaat zijn ze er in 2012 'gewoon' weer bij.
pi_62435516
Belgie heeft ook wel een beetje pech met de poule. In de poule van Nederland waren ze wel doorgegaan, nu is het zien of je tweede kunt worden.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:20:05 #273
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62435660
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Belgie heeft ook wel een beetje pech met de poule. In de poule van Nederland waren ze wel doorgegaan, nu is het zien of je tweede kunt worden.
Als ze bij Nederland in de poule hadden gezeten, hadden ze ook bij Nederland, Schotland en Noorwegen in gezeten. Het is maar de vraag of ze dat ook zo makkelijk zouden halen. Ze zitten nu eenmaal in een neerwaartse spiraal. Als deze kwalificatie weer op een fiasco uitdraait, wordt de volgende weer moeilijker, omdat de loting steeds meer tegen gaat zitten...
pi_62435710
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:20 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als ze bij Nederland in de poule hadden gezeten, hadden ze ook bij Nederland, Schotland en Noorwegen in gezeten. Het is maar de vraag of ze dat ook zo makkelijk zouden halen. Ze zitten nu eenmaal in een neerwaartse spiraal. Als deze kwalificatie weer op een fiasco uitdraait, wordt de volgende weer moeilijker, omdat de loting steeds meer tegen gaat zitten...
Ik heb toch liever Nederland, Schotland, Noorwegen dan Spanje, Turkije en Bosnië. Zeker gezien de vorm van Schotland en Noorwegen.
pi_62435762
Nou ja, ze hadden de plaats van Noorwegen in kunnen nemen, want ze zaten in dezelfde pot. Maar ze moeten vooral de hoop niet opgeven om deze poule te overleven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')