Idd 6 verdedigers in een thuis wedstrijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:52 schreef pfaf het volgende:
Mooie wedstrijd. Met een geweldige Kompany en Vanden Borre. Ik had het ze ook zeker gegund tot de 75e minuut. Van Damme voor Defour, hoe kom je er op.
Ik vind de reacties zwaar overdreven, zelfs getuigen van enige vooringenomenheid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Saviola het volgende:
Defour eruit kan gerechtvaardigd worden ja, maar breng dan tenminste een aanvallende speler in de plaats zodat we nog druk kunnen uitoefenenen geen verdediger waardoor ze helemaal achteruit gaan kruipen.
Ik eigenlijk ook niet... Ik vind dat VDE deze wedstrijd heel slim heeft aangepakt. Heel het land schreeuwde dat hij te verdedigend zou starten, maar het heeft ons wel 89 minuten lang in de wedstrijd gehouden. Mits een beetje rechtvaardigheid komen we zelfs 2-1 voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vind de reacties zwaar overdreven, zelfs getuigen van enige vooringenomenheid.
Van Damme is inderdaad defensiever ingesteld dan Defour , maar is zoveel gevaarlijker op stilstaande fases. Het leek me duidelijk dat België vooral die stilstaande fases wou benutten.
Neen, ik weiger mee te doen met de algemene teneur de schuld bij VDE te schuiven.
Plus Tuncay, Emre, Hamit Altıntop en Gökhan Gönül.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef WeMan het volgende:
Turkije gaat Spanje in Spanje verslaan, dan is Nihat en Semih Senturk weer terug van blessure.
IMHO wel realistisch.. Spanje had het heel erg moeilijk en mag zich gelukkig prijzen dat Belgie 2x een foutje (Fellaini en Vermaelen) maakt, net als de grensrechter. (afgekeurde 2-1 Fellaini)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:56 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Idd 6 verdedigers in een thuis wedstrijdBelachelijk.
Wat heb jij in je dürüm gerold?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef WeMan het volgende:
Turkije gaat Spanje in Spanje verslaan, dan is Nihat en Semih Senturk weer terug van blessure.
En dan deed Dembele nog niet eens mee....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Genoten van België. Echt een heerlijk team met geweldig veel potentie. Hoop echt dat ze het WK gaan halen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vind de reacties zwaar overdreven, zelfs getuigen van enige vooringenomenheid.
Van Damme is inderdaad defensiever ingesteld dan Defour , maar is zoveel gevaarlijker op stilstaande fases. Het leek me duidelijk dat België vooral die stilstaande fases wou benutten.
Neen, ik weiger mee te doen met de algemene teneur de schuld bij VDE te schuiven.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet... Ik vind dat VDE deze wedstrijd heel slim heeft aangepakt. Heel het land schreeuwde dat hij te verdedigend zou starten, maar het heeft ons wel 89 minuten lang in de wedstrijd gehouden. Mits een beetje rechtvaardigheid komen we zelfs 2-1 voor.
Waar? Zuid-Afrika?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef sjimz het volgende:
Maar die komen er hopelijk wel.
Emre mag van mij wegbleven.. heb liever Sabri dan Gökhan Gönül.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plus Tuncay, Emre, Hamit Altıntop en Gökhan Gönül.
Zuid-Afrika komt nog net te vroeg denk ik, maar als het zo door gaat zijn ze er in 2012 'gewoon' weer bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja sowieso weer eens op een groot toernooi!
Als ze bij Nederland in de poule hadden gezeten, hadden ze ook bij Nederland, Schotland en Noorwegen in gezeten. Het is maar de vraag of ze dat ook zo makkelijk zouden halen. Ze zitten nu eenmaal in een neerwaartse spiraal. Als deze kwalificatie weer op een fiasco uitdraait, wordt de volgende weer moeilijker, omdat de loting steeds meer tegen gaat zitten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Belgie heeft ook wel een beetje pech met de poule. In de poule van Nederland waren ze wel doorgegaan, nu is het zien of je tweede kunt worden.
Ik heb toch liever Nederland, Schotland, Noorwegen dan Spanje, Turkije en Bosnië. Zeker gezien de vorm van Schotland en Noorwegen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ze bij Nederland in de poule hadden gezeten, hadden ze ook bij Nederland, Schotland en Noorwegen in gezeten. Het is maar de vraag of ze dat ook zo makkelijk zouden halen. Ze zitten nu eenmaal in een neerwaartse spiraal. Als deze kwalificatie weer op een fiasco uitdraait, wordt de volgende weer moeilijker, omdat de loting steeds meer tegen gaat zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |