quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
Titels:niets
Hoogtepunten: EK-finalist in 1980
Olympisch kampioen in 1920
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
Bosnie komt op 0-1 door Dzeko
Ook hier, de coach van Bosnië is Miroslav Blazevic en niet Fuad Muzurovic...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
BOSNIE-HERZEGOVINA
Coach: Fuad Muzurovic
Klassement FIFA: 75ste
WK-deelnames: -
en na woensdag: "..ohnee toch nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De wederopstanding is een feit ...
waarom weer die ironie ? Mtis winst hebben we voor het eerst sinds jaren de start eens niet gemist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
waarom weer die ironie ? Mis winst hebben we voor het eerst sinds jaren de start eens niet gemist.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die ironie ? Omdat we toch meer 2-0 voorstaan door de zwakte van de Armenen dan de sterkste van de Belgen ... (achterin is het nog altijd dramatisch)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
waarom weer die ironie ? Mtis winst hebben we voor het eerst sinds jaren de start eens niet gemist.
Spijtig dat dit Turken nog scoren. Hup Bosnie !
In die van België ook natuurlijk. Benieuwd wat dat geeft woensdag ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:40 schreef Saviola het volgende:
Als je die samenvatting ziet van Spanje had Estland zeker 4 of 5 open kansen, er zitten toch flink wat gaten in die Spaanse verdediging.
euhm, ik hoop dat dit een typfout is...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:44 schreef Devrim_ het volgende:
2e helft Turkije was erg goed maar na de 2-1 kakte het weer snel in
Zoveel zouden de blessures niet uitmaken als Terim zijn persoonlijke issues met spelers opzij zou zetten. Terim heeft de moeite niet eens genomen om Karan, Tekke en Basturk op te roepen. Zelfs de (op dit moment)niet meer actief voetballende Hakan Sukur zou nog meer kansen benutten dan Mevlut. De keuze voor Mevlut Erdinç en Batuhan Karadeniz, terwijl hij ook kon kiezen voor een Mehmet Yildiz en een Halil Altintop, is ook een rare keuze.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:44 schreef Devrim_ het volgende:
2e helft Turkije was erg goed maar na de 2-1 kakte het weer snel in
Wel tof dat Turkije gewoon wint met heel veel blessures
Ik hoorde Sonck er ook al over klagen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens, wat een dramatische nieuwe grasmat op de Heizel zeg. Kunnen ze daar nu echt eens niks goed doen ...
Dat vraag ik mijzelf ook af, hij is hartstikke goed.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom roept Fatih Terim Mesut Özil (19) van Werder Bremen niet op? Hij doet het erg goed dit seizoen. Als ik mij niet vergis heeft hij er al 4 doelpunten ingelegd in 3 of 4 wedstrijden.
Ik heb net op Wikipedia gelezen dat hij voor Duitsland U-21 heeft gespeeld, maar hij mag toch nog steeds voor het A-team van Turkije uitkomen als hij daar voor kiest? Of niet?
Jaren getouwtrek?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:04 schreef xminator het volgende:
Hoezo er nu mee komt aanzetten? Het is al jaren getouwtrek. Maar Ozil blijft nog gewoon bij jong Duitsland.
Natuurlijk gaat er ook iets verkeerd, maar er spelen ook andere factoren mee.
René tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef BramKVO het volgende:
En wellicht zijn we er alweer aan voor de moeite woensdag, VDE zou met een vijfmansdefensie (Vermaelen-Kompany-Simons-Van Buyten-VD Borre) starten, twee verd midv ervoor (Vertonghen-Fellaini) en Defour uit de ploeg ...
De huidige Belgische ploeg moet het ook vooral van techniek hebben, dus dat is ook in het nadeel van de Belgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef Radegast het volgende:
Maargoed, als je tegen Spanje aan moet treden lijkt een slecht veld me juist in het voordeel van de Belgen. Ik zou dus nog even een keer of vier het veld flink omploegen de komende dagen, en dan op woensdag bidden voor een plens regen tijdens de match...
De voorbereiding van de voorbereiding van deze goal was van Vanden Borrequote:
Als dat soort dingen blijft duren worden we straks nog het Griekenland van het WKquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:55 schreef Masanga het volgende:
[..]
De voorbereiding van de voorbereiding van deze goal was van Vanden Borre. Onterechte corner ook, maar ach..who cares
Belgiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, ik schakel al te laat in dus.
geblesseerd afgevallen in de opwarming dacht ik..quote:
Sonck zou de perfecte spits voor PSV zijn geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef Saviola het volgende:
Nee, viel geblesseerd uit in de opwarming
Sonck is trouwens wel in bloedvorm, logisch dat hij net scoort dus.
Al mag hij van mij als hij straks zijn 5de van de match scoort zich blesseren voor een weekje bij de salto die hij maaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef Saviola het volgende:
Sonck is trouwens wel in bloedvorm, logisch dat hij net scoort dus.
ik ook, erg mooi tenue.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Wat spreekt de tenue kleuren van die belgen toch pure kracht uit.
Ik vind het mooi!
Sonck is een goede opportunist, die altijd gevaarlijk is , kopbalsterk (ondanks zijn lengte) , een valse trage, een degelijk schot ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sonck zou de perfecte spits voor PSV zijn geweest.
Hij was gewoon te weinig voetballer voor wat er bij Ajax van hem verlangd en verwacht werd.
Ja hij had alle eigenschappen die je als rechtsbuiten niet moet hebben en hij miste alle eigenschappen die een rechtsbuiten wel moest hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Sonck is een goede opportunist, die altijd gevaarlijk is , kopbalsterk (ondanks zijn lengte) , een valse trage, een degelijk schot ...
Alleen heeft hij idd niet die techniek om rond te tikken of vier man te dribbelen , maar dat heb je niet nodig op z'n plek bij de rode duivels hier.
Bij Ajax wilde men hem trouwens ook altijd in een 4 3 3 of op de flank opstellen. Heb ik ook nooit gesnapt.
Het is een vernieuwde retro-uitvoering van het tenue dat ze doorgaans in de jaren '70 & '80 (de hoogdagen) al droegen ... Ik vind het ook geslaagd iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef sjimz het volgende:
Wat spreekt de tenue kleuren van die belgen toch pure kracht uit.
Ik vind het mooi!
En toch is hij dat seizoen erg belangrijk geweest voor Ajax.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hij had alle eigenschappen die je als rechtsbuiten niet moet hebben en hij miste alle eigenschappen die een rechtsbuiten wel moest hebben
Exact, maar zet hem in de positie waar bv Kezman destijds bij PSV speelde en hij schiet er ook vlotjes 20 op een seizoen binnen hoor ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hij had alle eigenschappen die je als rechtsbuiten niet moet hebben en hij miste alle eigenschappen die een rechtsbuiten wel moest hebben
Daarom zeg ik ook dat het voor PSV een perfecte spits geweest zou zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Exact, maar zet hem in de positie waar bv Kezman destijds bij PSV speelde en hij schiet er ook vlotjes 20 op een seizoen binnen hoor ...
Vlaams commentaar .. ik ben er ook wel liefhebber van.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef Fukjoeman het volgende:
wat een verademing, deze commentator ipv die draak op rtl
quote:'De scheidsrechter heeft zijn fluit in zijn mond.
Ik bedoel dan wel de scheidsrechtersfluit natuurlijk...'
Tegen ADO maakte hij anders wel een fantastische goalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet Brugge thuis niet. Geweldige dag toenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen ADO maakte hij anders wel een fantastische goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |