blij zijn dat je niet stinktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:10 schreef timmmmm het volgende:
En als je nou een dikke homo bent, die geregeld met het openbaar vervoer gaat?
Wie zegt dat ik niet stink danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
blij zijn dat je niet stinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: TS moet niet zo cheap zijn, en gewoon die vijf euro betalen!Laffe huichelaar
Hear Hear!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef YuckFou het volgende:
Waarom zeg je niet eerlijk dat je te pauper bent om 5euro terug te betalen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef YuckFou het volgende:
Omdat ik niet mag liegen van m'n mama.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef YuckFou het volgende:
Het is minder dan een week geleden inderdaad. Vandaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:13 schreef JanusAnus het volgende:
Beetje dom van haar om aan jou 5 euro te lenen terwijl ze je niet kentMaar je had wel even kunnen zorgen dat zij die 5 euro terugkreeg. Of is het nog niet zo lang geleden?
Mensen die dit zeggen en vervolgens ¤5 van je willen lenenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet.
Omdat pinnen in uitgaansgelegenheden niet altijd kan, pipo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen en vervolgens ¤5 van je willen lenenEn dan vervolgens nog beweren "wat boeit ¤5 nou?"
Als het je niets boeit..waarom leen je dan ¤5?
Boeien? Jij hebt toch doekoe zat? Sneue droeftoeterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat pinnen in uitgaansgelegenheden niet altijd kan, pipo.
Het is jou geld helemaal niet pauper, het is monsters geld, wat je nu dus gewoon van der gejat hebt, omdat je het weigert terug te betalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef Lakitu het volgende:
DAARNAAST VERDIENEN DIKKE MENSEN MIJN GELD NIET!!11!11!EINZZWEI
Dat weet je toch vantevoren, domme kneus. En als je het niet zeker weet zķrg je ervoor dat je toch altijd wat geld op zak hebt, gewoon voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ehm, wat snap je niet aan het concept lenen pipo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef Lakitu het volgende:
DAARNAAST VERDIENEN DIKKE MENSEN MIJN GELD NIET!!11!11!EINZZWEI
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet.
Klein bedrag, pinnen mag!quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je geld genoeg had gehad, had je ook geen geld hoeven te lenen.
Klacht afgewezen wegens zichzelf in de vingers snijden van TS.
Met rentequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, wat snap je niet aan het concept lenen pipo?Het is niet jouw geld het is haar geld, en ongeacht het postuur heeft ze het recht om dat terug te vragen.
Dan is het dus een zeikwijf. Ze had het ook als ze TS weer zag kunnen zeggen, of even via zijn vriendin kunne vragen. Opbellen dat je je 5 euro terug wil hebben binnen een week is echt te zielig voor woorden. Als je het zo acuut nodig hebt leen je toch niks uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Lakitu het volgende:
Het is minder dan een week geleden inderdaad. Vandaar.
Het is niet alsof ik 50 euro van haar geleend heb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, wat snap je niet aan het concept lenen pipo?Het is niet jouw geld het is haar geld, en ongeacht het postuur heeft ze het recht om dat terug te vragen.
Welgeteld 1 persoon die het topic snapt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dan is het dus een zeikwijf. Ze had het ook als ze TS weer zag kunnen zeggen, of even via zijn vriendin kunne vragen. Opbellen dat je je 5 euro terug wil hebben binnen een week is echt te zielig voor woorden. Als je het zo acuut nodig hebt leen je toch niks uit
Ik was altijd al geniaalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Welgeteld 1 persoon die het topic snapt.Naast die gast die m'n paint opmerkte, uiteraard.
Ja, dit is de beste reactie tot zover dus hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:53 schreef AlphaOmega het volgende:
TS is een achterbaks stuk vreten... dat je vriendin uberhaupt iets met jou wil, of je vriendin moet natuurlijk zelf ook een achterlijk dom en lelijk varken zijn, die super gelukkig is om een zielig stukje vriend te hebben, dat ze bang is om je kwijt te raken. TS maakt dus ook nog eens misbruik van zijn ziekelijke positie.
Is er sprake van dat TS wel terugbetaalt als hij persoon tegenkomt? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Al die reactiesKomop zeg eerlijk, wie gaat hier nou iemand bellen voor 5 euro? Dat komt wel weer de volgende keer als je die persoon ziet. Of gewoon 2/3 pilsjes in de kroeg, probleem ook opgelost.
Dat dus en homofoben kun je sowieso niet serieus nemenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
Damn je mag tegenwoordig al niet verwachten dat je je uitgeleende geld terugkrijgt, wat een kutklacht
Hij gaat haar in natura betalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Is er sprake van dat TS wel terugbetaalt als hij persoon tegenkomt? Volgens mij niet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Is er sprake van dat TS wel terugbetaalt als hij persoon tegenkomt? Volgens mij niet.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef Lakitu het volgende:
Oh, en jullie kunnen allemaal niet lezen. Er staat namelijk NERGENS dat ik haar het geld niet terug ga geven. Ergo, jullie falen allemaal, een voor een.
Mensen die er van uit gaan dat anderen hun bier wel even betalen. Dat is pas royal sadness.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef McFearless het volgende:
Ik heb ook een vriend die elke keer gaat janken om 2 of 3 euro als we ergens zijn wezen eten en drinken.
"Ik heb een biertje minder gehad, dus ik betaal minder.''
Royal Sadness.
Iedereen hier op fok heeft natuurlijk altijd een goed gevulde portemonnee dat ze überhaupt nooit geld hoeven te lenen. Mocht het dan toch een keer voorkomen, al is het maar 2 euro, zullen ze de volgende dag gelijk naar de desbetreffende persoon gaan om het geld terug te betalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef JanusAnus het volgende:
Dit topic geeft trouwens wel prachtig het probleem van klaagbaak weer: mensen lezen niet goed en hebben dan direct een mening klaar.
Zeggen dat je een leven hebt en vervolgens over een uur weer terug kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:41 schreef Lakitu het volgende:
M'n leven roept me, jochies, dus ik ben even een uurtje of langer weg van het internet. Ik wacht vol smart op al jullie intelligente, begripvolle en lovende posts die ik zal tegenkomen wanneer ik teruggekeerd ben. Vol verwachting klopt mijn hart!
Ik ook, ik hoop dat TS's vriendin ook dit topic gaat lezenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dit is de beste reactie tot zover dus hier sluit ik me bij aan.
quote:Ik blijk dus 5 euro geleend te hebben
epic fail zei je? hmmquote:Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet.
Klopt, maar als je met een groep van acht mensen uit eten ben geweest en de rekening is enkele honderden euro's dan ga je toch niet lopen janken over vijf euro meer of minder betalen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen die er van uit gaan dat anderen hun bier wel even betalen. Dat is pas royal sadness.
Ehhhm, je zal het eens tekort komen aan het eind van de maand, natuurlijk is de waarde van 5 euro de afgelopen jaren gedaald, maar nog niet zo heel lang geleden vond ik 11 gulden best een bedrag waar je 4 biertjes van kon drinken in de kroeg. Zou ik ook terug vragen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Ben het wel met je eens dat 5 euro bijster weinig is om je druk over te maken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:15 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ehhhm, je zal het eens tekort komen aan het eind van de maand, natuurlijk is de waarde van 5 euro de afgelopen jaren gedaald, maar nog niet zo heel lang geleden vond ik 11 gulden best een bedrag waar je 4 biertjes van kon drinken in de kroeg. Zou ik ook terug vragen...
Maarre, als jij zo makkelijk doet over lenen...mag ik dan je mooie vriendin ff lenen? Nee? Nou dan !
Of je vraagt het gewoon niet terug. Als 1 van mn maten 5 eu van me leent, dan vraag ik dat echt niet terug hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Al die reactiesKomop zeg eerlijk, wie gaat hier nou iemand bellen voor 5 euro? Dat komt wel weer de volgende keer als je die persoon ziet. Of gewoon 2/3 pilsjes in de kroeg, probleem ook opgelost.
bij ons in de winkel gaan ze al zeuren om 20 centquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Zulke epische falers zijn dat, he.![]()
Inleiding:
Ik blijk dus 5 euro geleend te hebben van een dik, lelijk (eigenlijk dubbelop, want dik=lelijk) klasgenootje van mijn chick, tijdens een schoolfeest alwaar ik geintro'd werd door m'n vriendin. Het bovengenoemde klasgenootje fungeerde overigens ooit als cockblocker, maar dat is een ander verhaal.![]()
Klacht:
Nu word ik een uurtje ofzo geleden gebeld door dit monster (voor de grappenmakers: hiermee bedoel ik het dikke meisje, niet m'n überspange chick), of/wanneer ik haar die 5 euro zou terugbetalen.![]()
Dat haat ik nou zo he, mensen die om 1, 2 of 5 euro gaan bitchen.
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.
![]()
![]()
qftquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik vraag zulke kleine bedragen meestal niet terug, maar het geeft mij wel een negatief beeld over degene waar ik het aan geleend heb als diegene niet uit zichzelf iets teruggeeft. Als ik zelf iets leen (wat trouwens sporadisch het geval is) dan geef ik het altijd zsm terug (zonodig in bier in de kroeg ofzo). Als iemand alleen maar geld leent en niet teruggeeft dan heb ik al snel door dat het een pauper is die te zielig is om zelf ook eens te geven ipv te nemen.
tuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
bij ons in de winkel gaan ze al zeuren om 20 cent
mooie conclusies +1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:45 schreef Euner het volgende:
Trouwens hoezo leen je ¤5
wat is dat nu voor bedrag :/
Leen dan gelijk een fiks bedrag om een avondje te stappen niet 5 pauper euros
En waarom leen je niet van je GF?
Is zij ook zo pauper dat ze je niet eens 5 euro wilt lenen?
Of kan ze het je niet lenen.. Tja vast gewend in natura te betalen
Zeker een vmbo schoolfeest
je wilde gewoon door haar gebeld worden want je hebt geld genoeg, dus door die 5 euro te lenen en niet terug te geven maak je een kansje om die dikkert ff lekker van jetje te gevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.![]()
![]()
Okay, als je het er voor over hebt om zo veel uit te geven aan een beetje voedsel dan kan die vijf euro er ook nog wel bij. Zag ie toevallig al groen toen hij de rekening zag en probeerde hij slechts de schade te limiteren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met een groep van acht mensen uit eten ben geweest en de rekening is enkele honderden euro's dan ga je toch niet lopen janken over vijf euro meer of minder betalen?
Dat gedoe heb ik ooit gehad met iemand om een stokbroodje. Iedereen had drie stokbroodjes met kruidenboter gehad, zij maar twee, dus ze wilde 50 cent minder betalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:01 schreef McFearless het volgende:
Ik heb ook een vriend die elke keer gaat janken om 2 of 3 euro als we ergens zijn wezen eten en drinken.
"Ik heb een biertje minder gehad, dus ik betaal minder.''
Royal Sadness.
Of dit:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Iedereen hier op fok heeft natuurlijk altijd een goed gevulde portemonnee dat ze überhaupt nooit geld hoeven te lenen. Mocht het dan toch een keer voorkomen, al is het maar 2 euro, zullen ze de volgende dag gelijk naar de desbetreffende persoon gaan om het geld terug te betalen.
Of dit:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef Lakitu het volgende:
Oh, en jullie kunnen allemaal niet lezen. Er staat namelijk NERGENS dat ik haar het geld niet terug ga geven. Ergo, jullie falen allemaal, een voor een.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:53 schreef AlphaOmega het volgende:
TS is een achterbaks stuk vreten... dat je vriendin uberhaupt iets met jou wil, of je vriendin moet natuurlijk zelf ook een achterlijk dom en lelijk varken zijn, die super gelukkig is om een zielig stukje vriend te hebben, dat ze bang is om je kwijt te raken. TS maakt dus ook nog eens misbruik van zijn ziekelijke positie.
1. De avond was al ten einde, het geld dat ik bij me had was op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:45 schreef Euner het volgende:
Trouwens hoezo leen je ¤5
wat is dat nu voor bedrag :/
Leen dan gelijk een fiks bedrag om een avondje te stappen niet 5 pauper euros
En waarom leen je niet van je GF?
Is zij ook zo pauper dat ze je niet eens 5 euro wilt lenen?
Of kan ze het je niet lenen.. Tja vast gewend in natura te betalen
Zeker een vmbo schoolfeest
Je kunt ook gewoon allemaal hetzelfde inleggen en het overtollige als tip geven. Tenzij de verschillen heel erg groot zijn, maar dan kan ik ook wel begrijpen dat iemand minder wil betalen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
Op een flinke rekening kijk je als het goed is niet op een paar euro's, maar van de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat als het regelmatig zo gaat en hij altijd degene is die meer moet inleggen dan hij gedronken heeft, het op een gegeven moment wel gaat irriteren.
Maar er staat ook nergens dat je dat wel gaat doen. Hun falen is dus godsamme JOUW fout.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef Lakitu het volgende:
wat een sneu figuur ben jij! Kijk mij mijzelf te goed voelen om 5euro terug te betalen en dat terwijl ik een rijke bitch heb die een feestje had bij de gym club- pauperquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Dit is overigens een juweeltje, zal ik zeker bewaren; m'n vriendin wil psychologie doen, dus die kan hier later vast wat mee:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
1. De avond was al ten einde, het geld dat ik bij me had was op.
2. M'n gf was niet in de buurt. En is overigens het tegenovergestelde van pauper, namelijk rijk. Nou ja, haar ouders zijn rijk.![]()
3. En grappig dat je dat laatste zegt, het was namelijk een gymnasium-schoolfeest.
Inderdaad, TS komt me erg pretentieus over. Meestal is dat ten onrechte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een sneu figuur ben jij! Kijk mij mijzelf te goed voelen om 5euro terug te betalen en dat terwijl ik een rijke bitch heb die een feestje had bij de gym club- pauper
Ga eerst ff langs de pinautomaat en doe es gek, pin wat meer dan 10 euro.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Ik => uitgaan. Post gerust verder, ik reageer morgenochtend.
Rond een uur of 9 denk ik, want met die 5 euro in je zak zal je wel op tijd thuis zijn knulletje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Dus bij jou mogen ze in de winkel 3,01 afronden naar 4,00 ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef Lakitu het volgende:
En trouwens, vooral als mensen om 1 euro gaan bitchen, dat is pas gay.![]()
Stoer hoor, uitgaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Weer zo iemand van wie ik wel 5 euro of zo wil lenen. Die hebben er toch geen probleem mee als ik ze niet terugbetaal of "vergeet" dat ik geld van ze heb geleend terwijl ze me niet kennen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een jankers hierWie belt nou iemand op om je geld terug te krijgen
. Mensen die om een paar euro moeilijk doen
Je krijgt het wel hoor, maar wacht maar gewoon tot je elkaar weer ziet. [ afbeelding ]
bovendien, welke dwaas gaat er nou voor 12 uur de stad inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Stoer hoor, uitgaan.
Laat weten hoe je eerste keer is bevallen.
Staat 'ie daar op vrijdagavond om 22:45 aan zijn biertje te slurpenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:11 schreef Laton het volgende:
[..]
bovendien, welke dwaas gaat er nou voor 12 uur de stad in
met een DIK WIJF en geen cashquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Staat 'ie daar op vrijdagavond om 22:45 aan zijn biertje te slurpen.
Die dikke meid doet dus gymnasium en jij met je VMBO opleiding en je kampervriendin waren als introducee daar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Dit is overigens een juweeltje, zal ik zeker bewaren; m'n vriendin wil psychologie doen, dus die kan hier later vast wat mee:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
2. M'n gf was niet in de buurt. En is overigens het tegenovergestelde van pauper, namelijk rijk. Nou ja, haar ouders zijn rijk.![]()
3. En grappig dat je dat laatste zegt, het was namelijk een gymnasium-schoolfeest.
Waar stond dat ik de stad inging dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:11 schreef Laton het volgende:
[..]
bovendien, welke dwaas gaat er nou voor 12 uur de stad in
Moeilijk he, lezen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:31 schreef Takketak het volgende:
[..]
Die dikke meid doet dus gymnasium en jij met je VMBO opleiding en je kampervriendin waren als introducee daar?
Users die denken dat ze genoeg reputatie hebben opgebouwd om zulke kreten uit te slaan.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik blijk dus 5 euro geleend te hebben
quote:Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet.
of je betaald gewoon, idiootquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Of jullie lezen/reageren gewoon op mijn posts, stelletje idioten.
Precies... wat een gehomo... Ik had er gewoon een knokploeg op afgestuurd... beetje 5 euro achterover drukkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een jankers hierWie belt nou iemand op om je geld terug te krijgen
.
Of je betaalt gewoon, kampsjaak dat je bentquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Of jullie lezen/reageren gewoon op mijn posts, stelletje idioten.
quote:
Of jullie bevestigen even dat m'n post klopt, idioten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Of je betaalt gewoon, kampsjaak dat je bent
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef Lakitu het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef Bob-B het volgende:
Dat laat onverminderd dat je een pauper bent
Veel paupers zouden zich in zo'n situatie nog schamen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef Bob-B het volgende:
Dat laat onverminderd dat je een pauper bent
[ Bericht 9% gewijzigd door Bob-B op 11-10-2008 14:51 ]quote:
Niks, TS vind zichzelf grappig door mijn bericht aan te passen in zijn quote. Naja, zo kan ik ook goeie grappen maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:35 schreef MrDrako het volgende:
[..]
[ Bericht 9% gewijzigd door Bob-B op 11-10-2008 14:51 ]
hmm ik vraag me af wat hier gewijzigd is?
oh, en je paint is niet grappig
En, wat zei ze toen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gedoe heb ik ooit gehad met iemand om een stokbroodje. Iedereen had drie stokbroodjes met kruidenboter gehad, zij maar twee, dus ze wilde 50 cent minder betalen. Prima joh, als jij daar gelukkig van wordt. De rest heeft gesplit. Consequentie was wel dat de volgende keer toen zij boven het gemiddelde bedrag had gegeten, ik haar ook d'r eigen rekening onder de neus heb geschoven
Natuurlijk, maar de ene keer eet/drinkt die meer de andere keer een ander. Ik snap niet dat als je met je vrienden ben, dat je dan moeilijk doe over vijf euro. Als het nou om een vreemde gaat vind ik het anders, maar als je met je vrienden ben dan moet je niet te moeilijk doen.quote:Op een flinke rekening kijk je als het goed is niet op een paar euro's, maar van de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat als het regelmatig zo gaat en hij altijd degene is die meer moet inleggen dan hij gedronken heeft, het op een gegeven moment wel gaat irriteren.
De grap is ook dat hij serieus denkt dat hij gelijk heeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Nobu het volgende:
TS doet wel heel erg zijn best om te bewijzen dat hij een kamper is.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Nobu het volgende:
TS doet wel heel erg zijn best om te bewijzen dat hij een kamper is.
quote:kamˇper de; m,v -s bewoner ve woonwagenkamp
quote:woonplaats: Amsterdam
watquote:Studierichting: gym => uni
Nooit dat ik in Rotterdam kom, kill.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:46 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
Hier TS, daar mag je van af springen.
Gast, als je het topic had gelezen wist je dat ik dat al vanaf het begin van plan was.quote:
En dan gaat ze natuurlijk meteen naar de mac om haar vol te vretenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, als je het topic had gelezen wist je dat ik dat al vanaf het begin van plan was.
1.Als de avond ten einde was waarom moest je dan geld lenen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Durf je het zelf niet terug te geven, kon je het vorige keer niet van je vriendin lenen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Vanavond geef ik het aan m'n chick en die mag het vervolgens aan het monster geven, met natuurlijk een bedankje van ondergetekende.
Van welk paupervriendinnetje van je paupervriendinnetje heb je het geld moeten lenen om het monstervriendinnetje van je eerder genoemde paupervriendinnetje terug kunnen te betalen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Vanavond geef ik het aan m'n chick en die mag het vervolgens aan het monster geven, met natuurlijk een bedankje van ondergetekende.
1. Wat denk je zelf? Omdat ik nog een drankje wilde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Euner het volgende:
[..]
1.Als de avond ten einde was waarom moest je dan geld lenen?
kk pauper
Zeker om die hoer van een vriendin van je te betalen
2. Nu begrijp ik wel waarom je vriendin niet in jou buurt wilt zijn.
Btw verkapt kijk-mij-opscheppen-over-mijn-GF-post
3. Leugens vertellen om stoer te doen
Ik zie dat jij nog nooit van vraagtekens hebt gehoord?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Durf je het zelf niet terug te geven, kon je het vorige keer niet van je vriendin lenen.
Je moeder.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Van welk paupervriendinnetje van je paupervriendinnetje heb je het geld moeten lenen om het monstervriendinnetje van je eerder genoemde paupervriendinnetje terug kunnen te betalen?
Waarom wil die gast in de eerste instantie lenen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Oneens. Zo had ik laatst ook een keer een tientje aan iemand uitgeleend, en toen ik het na 2 weken maar eens netjes terugvroeg werd mij ook verteld dat ik niet zo moest zeiken omdat ik toch genoeg had.
Paupers. Ik leen nooit meer geld uit.
Kwaliteitsuser => veel reacties. Logisch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:49 schreef Topspin het volgende:
Bizar dat een topic dat over 5 euro gaat zoveel reacties teweeg brengt
Weg uit mijn topic, flikker.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Ongelofelijk wat een baggertopic eigelijk, het verbaast me wel dat TS terugbetaalt, dat zal wel gelogen zijn, verder moet je, als je geld genoeg hebt maar het niet meeneemt, niet zo dom zijn om dan te lenen van iemand die je helemaal niet kent.
Stiekem ben ik verliefd op jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom zijn we hier in 's hemelsnaam nog mee bezig, TS is een pauper, die zich door de algemene verontwaardiging van Fok! toch over heeft laten halen dat geld terug te betalen! hij is dus nog een pussy ook, laten we hier nou alsjeblieft geen tijd aan bestedenLaffe huichelaar
Omdat op moment dat dat voorkwam die persoon geen portefeuille bij zich had. Als hij die 10 euro van mij kon lenen kreeg ik het de dag erna wel terug zei die.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom wil die gast in de eerste instantie lenen dan?
ja echt hčquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
'Mensen die moeite doen om 5,- te vragen..'
(en het dan niet terug geven)
Ik kan het ook prima missen, maar dat is het hele punt niet. Als je geld leent dan moet je zorgen dat je het zo snel mogelijk weer teruggeeft. En al helemaal niet gaan zaniken wanneer de persoon waar je het van geleend hebt het na weken zelf maar eens terug vraagt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Taurus het volgende:
Ik ben absoluut te trots om het terug te gaan vragen als het een bedrag onder de let's say 30 euro is. Daarboven trouwens liefst ook niet.
Ik mis het niet, dus ik hou er geen schade aan over (je moet nooit iets uitlenen wat je gaat missen, is me ooit verteld) Wat ik er wel aan over hou is een enorme afkeer jegens de persoon aan wie ik het geld geleend heb. Als je geld hebt geleend, als is het maar 5 euro, moet je zo snel mogelijk een poging doen het terug te geven. De ander zegt dan waarschijnlijk 'ach, laat maar zitten', maar dan heb je in ieder geval dat gebaar geleverd.
Fatsoen
Waarom zou je in vredesnaam 5 euro van iemand lenen, daar kan je driemaal niets mee. Alleen paupers lenen zulke kleine bedragen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
effe quoten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef YuckFou het volgende:
Zulke mensen moet je gewoon keihard in hun bek roggelen. Ik haat zulke mensen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"
En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.
Ligt aan de context waarin het gebeurt. Zelf heb ik er een grafhekel aan wanneer ik iets haal (snoep, pepermunt, kauwgom, etc) en mensen meteen iets te menen krijgen. Ja, ik bied het je wel aan hoor, maar ga niet lopen te schooien.quote:En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.
Zulke mensenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
"Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat" Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen
Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"
En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.
Vreselijk!!! "
Goed punt uiteraard. Zo heb ik mijn hele leven ook gedacht en me mateloos geergerd aan de schaamteloze muggegezift van mensen.. Maar.... Er is ook iets wat je ervan kunt leren heb ik ervaren. Het is typisch voor Autochtone Nederlanders. Maar wat ik heb hemerkt is dat idd. "als je het kleine niet leert, doe je het grote verkeerd"
Mensen die te vrijgevig of ruim van geest zijn, zijn slechte handelaren. Ik weet het omdat ik zelf zo ben (een slechte handelaar) En dit ook om mij heen zie. Mensen zoals mij die slecht zijn in handelen hebben gewoon dezelfde gedachtengang als mij, ddan ben je gewoon niet goed met marketing.
BAH TS is dus eigenlijk een ventje wat zelf geen geld heeft, vervolgens leent bij iemand die het je gunt. Vervolgens maak je dat meisje voor van alles en nog wat uit, doe je net alsof je veel geld hebt, maar terugbetalen is er niet bij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Inleiding:
Ik blijk dus 5 euro geleend te hebben van een dik, lelijk (eigenlijk dubbelop, want dik=lelijk) klasgenootje van mijn chick, tijdens een schoolfeest alwaar ik geintro'd werd door m'n vriendin. Het bovengenoemde klasgenootje fungeerde overigens ooit als cockblocker, maar dat is een ander verhaal.![]()
Klacht:
Nu word ik een uurtje ofzo geleden gebeld door dit monster (voor de grappenmakers: hiermee bedoel ik het dikke meisje, niet m'n überspange chick), of/wanneer ik haar die 5 euro zou terugbetalen.![]()
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Inleiding:
Klacht:
![]()
![]()
Nogal logisch, in Nederland wonen best veel Nederlanders.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Herken dit wel hoor, vrij triest gedrag. Van die mensen die sms'jes sturen of je een 10tje kan overmaken.
Of van die hyena's die in de kroeg een rondje halen en als ie op is als een gek gaan inventariseren wie nu gaat halen."Hey ik krijg nog 2 euro van je toch"
Zijn vaak wel Nederlanders btw.
Zo bedoel ik het niet, ik merk gewoon in mijn omgeving dat mijn allochtone medemens minder moeilijk doet om wat knaken dan de gemiddelde autochtoon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nogal logisch, in Nederland wonen best veel Nederlanders.
Inderdaad, wat een stumpert, dat ze zulke mensen nog toelaten op Fok!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
BAH TS is dus eigenlijk een ventje wat zelf geen geld heeft, vervolgens leent bij iemand die het je gunt. Vervolgens maak je dat meisje voor van alles en nog wat uit, doe je net alsof je veel geld hebt, maar terugbetalen is er niet bij?
TS is een mannetje wat wij op school altijd in de pleepot duwden (Cor als je meeleest,..nogmaals sorrie).
Het is iig officieel: Je bent een lutsertje!
EDIT: Hoe harder jij gaat roepen dat je slim bent (opleidingsniveau) en dat je vriendin zo knap is, hoe meer duidelijk wordt, dat je een vrijgezelle puistenkop bent die niet eens vrienden heeft waar hij van kan lenen, hetgeen niet vreemd is gezien het feit dat je alles en iedereen de hele tijd voor stront uitmaakt. Daarom moet je maar van lelijke dikke meisjes lenen. Het lijkt mij zo erg om zo te zijn,.......
Je blijft een loser die z'n verplichtingen niet nakomt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Wat een haat jegens ts, zullen we de guillotine vast uit de kast halenGraag, wat een droeftoeter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je echt een 'baas' bent en zo makkelijk met geld dan ga je niet op fok de nerdige internetheld uithangen om daar stoer te doen over dat iemand nog 5 euro van je krijgt en daarom vraagt omdat je te pauper bent om meteen terug te betalen.
Vieze profiteur ben je TS. Oh en een narcistische klapjosti... maar dat moge duidelijk zijn.
Ik ben heel vrijgevig maar ik snap wel waarom mensen geld terugvragen, hij leent het toch ook? ze is er toch niet mee eens gegaan dat ze het hem geeft? lenen en dan onder motto van 'tis maar 5 euro ze moet niet zeiken' niet terugbetalen is toch gewoon stelen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:10 schreef Pritt het volgende:
Ik heb TS nog op weinig kwaliteitsposts kunnen betrappen, maar zijn klacht is wel terecht.
Mensen die elke klein deeltje geld terug moeten hebben of niet mee doen aan potjes omdat ze dan "verlies" maken.![]()
Is dit faaltopic nou nog bezig?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Gisteravond ook weer zo'n gevalletje gierigheid.M'n vriendin en ik met een ander koppel wezen grieken, hadden we immers al lang niet meer gedaan. Komt de rekening neer op ¤ 124,90. Ik leg meteen 70 euro neer om de kosten van mijn vriendin en mij te dekken, plus wat fooi. Gaat dat ander koppel tot op de cent nauwkeurig aanvullen zodat er precies ¤ 124,90 op dat schoteltje ligt.
![]()
![]()
Ik schaamde me dood en heb ze dat ook echt laten merken.
De context/clu van dit hele topic is in de loop van meerdere pagina's natuurlijk PRECIES hetzelfde als in de OP gebleven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef Pinball het volgende:
Punt één is jouw verhaal compleet verschillend van dat van de TS
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef Pinball het volgende:
behalve misschien dat jullie allebei losers zijn.
Wie ben ik om voor andere mensen te bepalen wat ze met hun geld moeten doen? Netjes was het niet van ze (en dát heb ik ze ook duidelijk gemaakt) maar ik kan ze niet gaan verplichten om ook fooi neer te lappen of iets dergelijks.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef Pinball het volgende:
Want punt twee, waarom zeg je niet gewoon tegen dat soort vrienden/bekenden dat ze niet moeten zeiken maar 60/70 euro neer moeten leggen? Nee, je hebt het ze echt laten merken nu, dat zal ze leren.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Gisteravond ook weer zo'n gevalletje gierigheid.M'n vriendin en ik met een ander koppel wezen grieken, hadden we immers al lang niet meer gedaan. Komt de rekening neer op ¤ 124,90. Ik leg meteen 70 euro neer om de kosten van mijn vriendin en mij te dekken, plus wat fooi. Gaat dat ander koppel tot op de cent nauwkeurig aanvullen zodat er precies ¤ 124,90 op dat schoteltje ligt.
![]()
![]()
Iemand anders een proleet noemen, maar zelf geen leestekens en hoofdletters gebruiken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:53 schreef Fortitudo het volgende:
dat je 5 euro moet lenen zegt genoeg
proleet
dat mensen geld aan jou gaan uitlenen en je het niet uit jezelf terug geeft is nog triester
proleet^2
Kijk eens jochie, een hele kamer vol met mensen die die grap kunnen waarderen:quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:42 schreef GretchenFetchin het volgende:
He OP, kan ik een tientje van je lenen trouwens?
Is dat een ja of een nee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk eens jochie, een hele kamer vol met mensen die die grap kunnen waarderen:
[ afbeelding ]
en toch moet je, op een feest notabene, geld lenen van iemand!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.![]()
![]()
jij betaalde meer dan de helft.. en zij vullen het aan tot het totaalbedrag... dus je wordt nog genaaid ook.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie ben ik om voor andere mensen te bepalen wat ze met hun geld moeten doen? Netjes was het niet van ze (en dát heb ik ze ook duidelijk gemaakt) maar ik kan ze niet gaan verplichten om ook fooi neer te lappen of iets dergelijks.
Nee, ik heb de helft betaald en geef daarbij een fooi. Dat doe ik namelijk altijd als ik ergens uit ga eten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
jij betaalde meer dan de helft.. en zij vullen het aan tot het totaalbedrag... dus je wordt nog genaaid ook.
en zij vulden het aan tot het totaalbedrag zei je in de post.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nee, ik heb de helft betaald en geef daarbij een fooi. Dat doe ik namelijk altijd als ik ergens uit ga eten.
Als ik alleen met mijn vriendin was wezen eten en het totaalbedrag was 62,xx euro dan had ik er ook 70 euro neergelegd. Wat is je punt nu eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
en zij vulden het aan tot het totaalbedrag zei je in de post.
dus als jij meer dan de helft betaald, en uiteindelijk ligt het totaal op tafel.. enz enz....
dat je ze nog korting heb bezorgd ook!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als ik alleen met mijn vriendin was wezen eten en het totaalbedrag was 62,xx euro dan had ik er ook 70 euro neergelegd. Wat is je punt nu eigenlijk.
En de lieve mensen werkzaam daar dus ook nog eens geen fooi zagenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat je ze nog korting heb bezorgd ook!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat je ze nog korting heb bezorgd ook!
zo wat een losers zeg, maar ja waarom ga je dan ook uit eten met lakitu ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
![]()
![]()
jij bent echt dom, maar ik help je wel evenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]Lezen gaat je echt niet goed af hé.
124.90.. voor het gemak 125.. delen door 2 = 62.50. dat zouden jullie beide moeten betalen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
de rekening ¤ 124,90. Ik leg meteen 70 euro neer om de kosten van mijn vriendin en mij te dekken
Gaat dat ander koppel tot op de cent nauwkeurig aanvullen zodat er precies ¤ 124,90 op dat schoteltje ligt.![]()
![]()
En nogmaals, ik heb geen cent meer neergelegd dan normaal, voor mij maakt het verder dus geen flikker uit. Moraal van het verhaal is dat het van dat andere koppel triest is dat ze daar inderdaad misbruik van maken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent echt dom, maar ik help je wel even
[..]
124.90.. voor het gemak 125.. delen door 2 = 62.50. dat zouden jullie beide moeten betalen.
maar, 125 - 70. is 55.
dus ipv 62.50. zorgde jij ervoor dat ze maar 55 hoefden te betalen.
moraal van het verhaal is dat jij zegt dat je ze o zo duidelijk hebt gemaakt hoe jij je daarbij voelde, maar je betaald uiteindelijk 7.50 voor zequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En nogmaals, ik heb geen cent meer neergelegd dan normaal, voor mij maakt het verder dus geen flikker uit. Moraal van het verhaal is dat het van dat andere koppel triest is dat ze daar inderdaad misbruik van maken.
Jaaa, je had gewoon moeten zeggen: hoho, ik bedoelde die 7,50 als fooi! En ze verwachtingsvol aan kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
moraal van het verhaal is dat jij zegt dat je ze o zo duidelijk hebt gemaakt hoe jij je daarbij voelde, maar je betaald uiteindelijk 7.50 voor ze
niet te geloven dat dit 'soort' mensen nog bestaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
![]()
![]()
MINIMAAL!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jaaa, je had gewoon moeten zeggen: hoho, ik bedoelde die 7,50 als fooi! En ze verwachtingsvol aan kijken.
En jij dacht, 'met 5 euro kan ik wel een leuke avond hebben'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt voor je 'vrienden' betaald, en het personeel daar had nog steeds geen fooi. Als je dat laat gebeuren ben je een loser ja. En ik heb het net beneden even nagevraagd bij mijn ouders, maar die vinden dat ook.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie ben ik om voor andere mensen te bepalen wat ze met hun geld moeten doen? Netjes was het niet van ze (en dát heb ik ze ook duidelijk gemaakt) maar ik kan ze niet gaan verplichten om ook fooi neer te lappen of iets dergelijks.
Eerder de kamer met vrienden van wie jij 5 euro kan lenen om een toffe avond mee te hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk eens jochie, een hele kamer vol met mensen die die grap kunnen waarderen:
[ afbeelding ]
dan hierbij graag 5 euro. bankrekening 8854705quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef DurumDoner het volgende:
Wat boeit die 5 euro nou rofl wat een dom wijf zeg. Hoezo 'lenen' trouwens? 5 euro geef je toch gewoon. :s
Oww, gelukkig, zijn je pappie en mammie het ermee eens!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je hebt voor je 'vrienden' betaald, en het personeel daar had nog steeds geen fooi. Als je dat laat gebeuren ben je een loser ja. En ik heb het net beneden even nagevraagd bij mijn ouders, maar die vinden dat ook.
En het heeft nog steeds niets te maken met dit topic, want dat gaat over een andere loser die 5 euro leent van een onbekende om 2 cola voor zichzelf te kopen, en dan komt klagen als dat meisje haar geld terug wil.
Voor 5 euro wil ik je wil leren kennen hoor.. schatje..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:34 schreef DurumDoner het volgende:
Oke ik bedoelde natuurlijk mensen die ik KEN en MAG.
Ga jij anders ff om 5 euro bietsen op Fok! enorme pauper.
jij kost anders al genoegquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:34 schreef DurumDoner het volgende:
Oke ik bedoelde natuurlijk mensen die ik KEN en MAG.
Ga jij anders ff om 5 euro bietsen op Fok! enorme pauper.
Waar danquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:57 schreef DurumDoner het volgende:
Bij ons 3,75 heb je gewoon alles erop, salade en 3 sauzen, en we zijn zeker niet kinderachtig.
Vaste klanten vaak ook gratis AA-tje ofzo erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |