MINIMAAL!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jaaa, je had gewoon moeten zeggen: hoho, ik bedoelde die 7,50 als fooi! En ze verwachtingsvol aan kijken.
En jij dacht, 'met 5 euro kan ik wel een leuke avond hebben'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat pinnen in uitgaansgelegenheden niet altijd kan, pipo.
Je hebt voor je 'vrienden' betaald, en het personeel daar had nog steeds geen fooi. Als je dat laat gebeuren ben je een loser ja. En ik heb het net beneden even nagevraagd bij mijn ouders, maar die vinden dat ook.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie ben ik om voor andere mensen te bepalen wat ze met hun geld moeten doen? Netjes was het niet van ze (en dát heb ik ze ook duidelijk gemaakt) maar ik kan ze niet gaan verplichten om ook fooi neer te lappen of iets dergelijks.
Eerder de kamer met vrienden van wie jij 5 euro kan lenen om een toffe avond mee te hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk eens jochie, een hele kamer vol met mensen die die grap kunnen waarderen:
[ afbeelding ]
dan hierbij graag 5 euro. bankrekening 8854705quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef DurumDoner het volgende:
Wat boeit die 5 euro nou rofl wat een dom wijf zeg. Hoezo 'lenen' trouwens? 5 euro geef je toch gewoon. :s
Oww, gelukkig, zijn je pappie en mammie het ermee eens!quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je hebt voor je 'vrienden' betaald, en het personeel daar had nog steeds geen fooi. Als je dat laat gebeuren ben je een loser ja. En ik heb het net beneden even nagevraagd bij mijn ouders, maar die vinden dat ook.
En het heeft nog steeds niets te maken met dit topic, want dat gaat over een andere loser die 5 euro leent van een onbekende om 2 cola voor zichzelf te kopen, en dan komt klagen als dat meisje haar geld terug wil.
Voor 5 euro wil ik je wil leren kennen hoor.. schatje..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:34 schreef DurumDoner het volgende:
Oke ik bedoelde natuurlijk mensen die ik KEN en MAG.
Ga jij anders ff om 5 euro bietsen op Fok! enorme pauper.
jij kost anders al genoegquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:34 schreef DurumDoner het volgende:
Oke ik bedoelde natuurlijk mensen die ik KEN en MAG.
Ga jij anders ff om 5 euro bietsen op Fok! enorme pauper.
Waar danquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:57 schreef DurumDoner het volgende:
Bij ons 3,75 heb je gewoon alles erop, salade en 3 sauzen, en we zijn zeker niet kinderachtig.
Vaste klanten vaak ook gratis AA-tje ofzo erbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |