Gast, als je het topic had gelezen wist je dat ik dat al vanaf het begin van plan was.quote:
En dan gaat ze natuurlijk meteen naar de mac om haar vol te vretenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, als je het topic had gelezen wist je dat ik dat al vanaf het begin van plan was.
1.Als de avond ten einde was waarom moest je dan geld lenen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Lakitu het volgende:
1. De avond was al ten einde, het geld dat ik bij me had was op.
2. M'n gf was niet in de buurt. En is overigens het tegenovergestelde van pauper, namelijk rijk. Nou ja, haar ouders zijn rijk.![]()
3. En grappig dat je dat laatste zegt, het was namelijk een gymnasium-schoolfeest.
Durf je het zelf niet terug te geven, kon je het vorige keer niet van je vriendin lenen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Vanavond geef ik het aan m'n chick en die mag het vervolgens aan het monster geven, met natuurlijk een bedankje van ondergetekende.
Van welk paupervriendinnetje van je paupervriendinnetje heb je het geld moeten lenen om het monstervriendinnetje van je eerder genoemde paupervriendinnetje terug kunnen te betalen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Vanavond geef ik het aan m'n chick en die mag het vervolgens aan het monster geven, met natuurlijk een bedankje van ondergetekende.
1. Wat denk je zelf? Omdat ik nog een drankje wilde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Euner het volgende:
[..]
1.Als de avond ten einde was waarom moest je dan geld lenen?
kk pauper
Zeker om die hoer van een vriendin van je te betalen
2. Nu begrijp ik wel waarom je vriendin niet in jou buurt wilt zijn.
Btw verkapt kijk-mij-opscheppen-over-mijn-GF-post
3. Leugens vertellen om stoer te doen
Ik zie dat jij nog nooit van vraagtekens hebt gehoord?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Durf je het zelf niet terug te geven, kon je het vorige keer niet van je vriendin lenen.
Je moeder.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Van welk paupervriendinnetje van je paupervriendinnetje heb je het geld moeten lenen om het monstervriendinnetje van je eerder genoemde paupervriendinnetje terug kunnen te betalen?
Waarom wil die gast in de eerste instantie lenen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Oneens. Zo had ik laatst ook een keer een tientje aan iemand uitgeleend, en toen ik het na 2 weken maar eens netjes terugvroeg werd mij ook verteld dat ik niet zo moest zeiken omdat ik toch genoeg had.
Paupers. Ik leen nooit meer geld uit.
Kwaliteitsuser => veel reacties. Logisch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:49 schreef Topspin het volgende:
Bizar dat een topic dat over 5 euro gaat zoveel reacties teweeg brengt
Weg uit mijn topic, flikker.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Ongelofelijk wat een baggertopic eigelijk, het verbaast me wel dat TS terugbetaalt, dat zal wel gelogen zijn, verder moet je, als je geld genoeg hebt maar het niet meeneemt, niet zo dom zijn om dan te lenen van iemand die je helemaal niet kent.
Stiekem ben ik verliefd op jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom zijn we hier in 's hemelsnaam nog mee bezig, TS is een pauper, die zich door de algemene verontwaardiging van Fok! toch over heeft laten halen dat geld terug te betalen! hij is dus nog een pussy ook, laten we hier nou alsjeblieft geen tijd aan bestedenLaffe huichelaar
Omdat op moment dat dat voorkwam die persoon geen portefeuille bij zich had. Als hij die 10 euro van mij kon lenen kreeg ik het de dag erna wel terug zei die.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom wil die gast in de eerste instantie lenen dan?
ja echt hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
'Mensen die moeite doen om 5,- te vragen..'
(en het dan niet terug geven)
Ik kan het ook prima missen, maar dat is het hele punt niet. Als je geld leent dan moet je zorgen dat je het zo snel mogelijk weer teruggeeft. En al helemaal niet gaan zaniken wanneer de persoon waar je het van geleend hebt het na weken zelf maar eens terug vraagt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Taurus het volgende:
Ik ben absoluut te trots om het terug te gaan vragen als het een bedrag onder de let's say 30 euro is. Daarboven trouwens liefst ook niet.
Ik mis het niet, dus ik hou er geen schade aan over (je moet nooit iets uitlenen wat je gaat missen, is me ooit verteld) Wat ik er wel aan over hou is een enorme afkeer jegens de persoon aan wie ik het geld geleend heb. Als je geld hebt geleend, als is het maar 5 euro, moet je zo snel mogelijk een poging doen het terug te geven. De ander zegt dan waarschijnlijk 'ach, laat maar zitten', maar dan heb je in ieder geval dat gebaar geleverd.
Fatsoen
Waarom zou je in vredesnaam 5 euro van iemand lenen, daar kan je driemaal niets mee. Alleen paupers lenen zulke kleine bedragen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Al die reactiesKomop zeg eerlijk, wie gaat hier nou iemand bellen voor 5 euro? Dat komt wel weer de volgende keer als je die persoon ziet. Of gewoon 2/3 pilsjes in de kroeg, probleem ook opgelost.
effe quoten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef YuckFou het volgende:
Waarom zeg je niet eerlijk dat je te pauper bent om 5euro terug te betalen?
Zulke mensen moet je gewoon keihard in hun bek roggelen. Ik haat zulke mensen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"
En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.
Ligt aan de context waarin het gebeurt. Zelf heb ik er een grafhekel aan wanneer ik iets haal (snoep, pepermunt, kauwgom, etc) en mensen meteen iets te menen krijgen. Ja, ik bied het je wel aan hoor, maar ga niet lopen te schooien.quote:En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.
Zulke mensenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
"Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat" Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen
Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"
En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.
Vreselijk!!! "
Goed punt uiteraard. Zo heb ik mijn hele leven ook gedacht en me mateloos geergerd aan de schaamteloze muggegezift van mensen.. Maar.... Er is ook iets wat je ervan kunt leren heb ik ervaren. Het is typisch voor Autochtone Nederlanders. Maar wat ik heb hemerkt is dat idd. "als je het kleine niet leert, doe je het grote verkeerd"
Mensen die te vrijgevig of ruim van geest zijn, zijn slechte handelaren. Ik weet het omdat ik zelf zo ben (een slechte handelaar) En dit ook om mij heen zie. Mensen zoals mij die slecht zijn in handelen hebben gewoon dezelfde gedachtengang als mij, ddan ben je gewoon niet goed met marketing.
BAH TS is dus eigenlijk een ventje wat zelf geen geld heeft, vervolgens leent bij iemand die het je gunt. Vervolgens maak je dat meisje voor van alles en nog wat uit, doe je net alsof je veel geld hebt, maar terugbetalen is er niet bij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Zulke epische falers zijn dat, he.![]()
Inleiding:
Ik blijk dus 5 euro geleend te hebben van een dik, lelijk (eigenlijk dubbelop, want dik=lelijk) klasgenootje van mijn chick, tijdens een schoolfeest alwaar ik geintro'd werd door m'n vriendin. Het bovengenoemde klasgenootje fungeerde overigens ooit als cockblocker, maar dat is een ander verhaal.![]()
Klacht:
Nu word ik een uurtje ofzo geleden gebeld door dit monster (voor de grappenmakers: hiermee bedoel ik het dikke meisje, niet m'n überspange chick), of/wanneer ik haar die 5 euro zou terugbetalen.![]()
Dat haat ik nou zo he, mensen die om 1, 2 of 5 euro gaan bitchen.
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Zulke epische falers zijn dat, he.![]()
Inleiding:
Ik blijk dus 5 euro geleend te hebben van een dik, lelijk (eigenlijk dubbelop, want dik=lelijk) klasgenootje van mijn chick, tijdens een schoolfeest alwaar ik geintro'd werd door m'n vriendin. Het bovengenoemde klasgenootje fungeerde overigens ooit als cockblocker, maar dat is een ander verhaal.![]()
Klacht:
Nu word ik een uurtje ofzo geleden gebeld door dit monster (voor de grappenmakers: hiermee bedoel ik het dikke meisje, niet m'n überspange chick), of/wanneer ik haar die 5 euro zou terugbetalen.![]()
Dat haat ik nou zo he, mensen die om 1, 2 of 5 euro gaan bitchen.
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.
![]()
![]()
Nogal logisch, in Nederland wonen best veel Nederlanders.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Herken dit wel hoor, vrij triest gedrag. Van die mensen die sms'jes sturen of je een 10tje kan overmaken.
Of van die hyena's die in de kroeg een rondje halen en als ie op is als een gek gaan inventariseren wie nu gaat halen."Hey ik krijg nog 2 euro van je toch"
Zijn vaak wel Nederlanders btw.
Zo bedoel ik het niet, ik merk gewoon in mijn omgeving dat mijn allochtone medemens minder moeilijk doet om wat knaken dan de gemiddelde autochtoon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nogal logisch, in Nederland wonen best veel Nederlanders.
Inderdaad, wat een stumpert, dat ze zulke mensen nog toelaten op Fok!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
BAH TS is dus eigenlijk een ventje wat zelf geen geld heeft, vervolgens leent bij iemand die het je gunt. Vervolgens maak je dat meisje voor van alles en nog wat uit, doe je net alsof je veel geld hebt, maar terugbetalen is er niet bij?
TS is een mannetje wat wij op school altijd in de pleepot duwden (Cor als je meeleest,..nogmaals sorrie).
Het is iig officieel: Je bent een lutsertje!
EDIT: Hoe harder jij gaat roepen dat je slim bent (opleidingsniveau) en dat je vriendin zo knap is, hoe meer duidelijk wordt, dat je een vrijgezelle puistenkop bent die niet eens vrienden heeft waar hij van kan lenen, hetgeen niet vreemd is gezien het feit dat je alles en iedereen de hele tijd voor stront uitmaakt. Daarom moet je maar van lelijke dikke meisjes lenen. Het lijkt mij zo erg om zo te zijn,.......
Je blijft een loser die z'n verplichtingen niet nakomt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Dit is overigens een juweeltje, zal ik zeker bewaren; m'n vriendin wil psychologie doen, dus die kan hier later vast wat mee:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
1. De avond was al ten einde, het geld dat ik bij me had was op.
2. M'n gf was niet in de buurt. En is overigens het tegenovergestelde van pauper, namelijk rijk. Nou ja, haar ouders zijn rijk.![]()
3. En grappig dat je dat laatste zegt, het was namelijk een gymnasium-schoolfeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Wat een haat jegens ts, zullen we de guillotine vast uit de kast halenGraag, wat een droeftoeter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je echt een 'baas' bent en zo makkelijk met geld dan ga je niet op fok de nerdige internetheld uithangen om daar stoer te doen over dat iemand nog 5 euro van je krijgt en daarom vraagt omdat je te pauper bent om meteen terug te betalen.
Vieze profiteur ben je TS. Oh en een narcistische klapjosti... maar dat moge duidelijk zijn.
Ik ben heel vrijgevig maar ik snap wel waarom mensen geld terugvragen, hij leent het toch ook? ze is er toch niet mee eens gegaan dat ze het hem geeft? lenen en dan onder motto van 'tis maar 5 euro ze moet niet zeiken' niet terugbetalen is toch gewoon stelen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:10 schreef Pritt het volgende:
Ik heb TS nog op weinig kwaliteitsposts kunnen betrappen, maar zijn klacht is wel terecht.
Mensen die elke klein deeltje geld terug moeten hebben of niet mee doen aan potjes omdat ze dan "verlies" maken.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |