Poepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef haaahaha het volgende:
wat zie ik nou precies in je avataricoon, repeat? Ik zie het niet goed
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef postmortum het volgende:
nou ik leg gewoon minder bij van te voren gaan ze achteraf ook niet klagen
Inderdaad, zo ken ik er ook een paar. Normaal drinken ze bier, maar wanneer iemand ze wat te drinken aanbiedt willen opeens een duur mixdrankje of zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
Alleen ter info: Profiterenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
lol ik ga je zat zijn toch niet financieren met het door mij op een volstrekte legale economie aan het draaiende houdend geld, pauperquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je in mijn gezelschap was kon je gewoon lappen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Dat is niet de situatie die werd geschetst.... en niet waar ik op doel....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol ik ga je zat zijn toch niet financieren met het door mij op een volstrekte legale economie aan het draaiende houdend geld, pauper![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |