of je betaald gewoon, idiootquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Of jullie lezen/reageren gewoon op mijn posts, stelletje idioten.
Precies... wat een gehomo... Ik had er gewoon een knokploeg op afgestuurd... beetje 5 euro achterover drukkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een jankers hierWie belt nou iemand op om je geld terug te krijgen
.
Of je betaalt gewoon, kampsjaak dat je bentquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Lakitu het volgende:
Of jullie lezen/reageren gewoon op mijn posts, stelletje idioten.
quote:
Of jullie bevestigen even dat m'n post klopt, idioten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Of je betaalt gewoon, kampsjaak dat je bent
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef Lakitu het volgende:
Oh, en jullie kunnen allemaal niet lezen. Er staat namelijk NERGENS dat ik haar het geld niet terug ga geven. Ergo, jullie falen allemaal, een voor een.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef Bob-B het volgende:
Dat laat onverminderd dat je een pauper bent
Veel paupers zouden zich in zo'n situatie nog schamen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef Bob-B het volgende:
Dat laat onverminderd dat je een pauper bent
[ Bericht 9% gewijzigd door Bob-B op 11-10-2008 14:51 ]quote:
Niks, TS vind zichzelf grappig door mijn bericht aan te passen in zijn quote. Naja, zo kan ik ook goeie grappen maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:35 schreef MrDrako het volgende:
[..]
[ Bericht 9% gewijzigd door Bob-B op 11-10-2008 14:51 ]
hmm ik vraag me af wat hier gewijzigd is?
oh, en je paint is niet grappig
En, wat zei ze toen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gedoe heb ik ooit gehad met iemand om een stokbroodje. Iedereen had drie stokbroodjes met kruidenboter gehad, zij maar twee, dus ze wilde 50 cent minder betalen. Prima joh, als jij daar gelukkig van wordt. De rest heeft gesplit. Consequentie was wel dat de volgende keer toen zij boven het gemiddelde bedrag had gegeten, ik haar ook d'r eigen rekening onder de neus heb geschoven
Natuurlijk, maar de ene keer eet/drinkt die meer de andere keer een ander. Ik snap niet dat als je met je vrienden ben, dat je dan moeilijk doe over vijf euro. Als het nou om een vreemde gaat vind ik het anders, maar als je met je vrienden ben dan moet je niet te moeilijk doen.quote:Op een flinke rekening kijk je als het goed is niet op een paar euro's, maar van de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat als het regelmatig zo gaat en hij altijd degene is die meer moet inleggen dan hij gedronken heeft, het op een gegeven moment wel gaat irriteren.
De grap is ook dat hij serieus denkt dat hij gelijk heeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Nobu het volgende:
TS doet wel heel erg zijn best om te bewijzen dat hij een kamper is.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Nobu het volgende:
TS doet wel heel erg zijn best om te bewijzen dat hij een kamper is.
quote:kam·per de; m,v -s bewoner ve woonwagenkamp
quote:woonplaats: Amsterdam
watquote:Studierichting: gym => uni
Nooit dat ik in Rotterdam kom, kill.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:46 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
Hier TS, daar mag je van af springen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |