Gast, als je het topic had gelezen wist je dat ik dat al vanaf het begin van plan was.quote:
En dan gaat ze natuurlijk meteen naar de mac om haar vol te vretenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, als je het topic had gelezen wist je dat ik dat al vanaf het begin van plan was.
1.Als de avond ten einde was waarom moest je dan geld lenen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Lakitu het volgende:
1. De avond was al ten einde, het geld dat ik bij me had was op.
2. M'n gf was niet in de buurt. En is overigens het tegenovergestelde van pauper, namelijk rijk. Nou ja, haar ouders zijn rijk.![]()
3. En grappig dat je dat laatste zegt, het was namelijk een gymnasium-schoolfeest.
Durf je het zelf niet terug te geven, kon je het vorige keer niet van je vriendin lenen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Vanavond geef ik het aan m'n chick en die mag het vervolgens aan het monster geven, met natuurlijk een bedankje van ondergetekende.
Van welk paupervriendinnetje van je paupervriendinnetje heb je het geld moeten lenen om het monstervriendinnetje van je eerder genoemde paupervriendinnetje terug kunnen te betalen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Vanavond geef ik het aan m'n chick en die mag het vervolgens aan het monster geven, met natuurlijk een bedankje van ondergetekende.
1. Wat denk je zelf? Omdat ik nog een drankje wilde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Euner het volgende:
[..]
1.Als de avond ten einde was waarom moest je dan geld lenen?
kk pauper
Zeker om die hoer van een vriendin van je te betalen
2. Nu begrijp ik wel waarom je vriendin niet in jou buurt wilt zijn.
Btw verkapt kijk-mij-opscheppen-over-mijn-GF-post
3. Leugens vertellen om stoer te doen
Ik zie dat jij nog nooit van vraagtekens hebt gehoord?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Durf je het zelf niet terug te geven, kon je het vorige keer niet van je vriendin lenen.
Je moeder.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Van welk paupervriendinnetje van je paupervriendinnetje heb je het geld moeten lenen om het monstervriendinnetje van je eerder genoemde paupervriendinnetje terug kunnen te betalen?
Waarom wil die gast in de eerste instantie lenen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Oneens. Zo had ik laatst ook een keer een tientje aan iemand uitgeleend, en toen ik het na 2 weken maar eens netjes terugvroeg werd mij ook verteld dat ik niet zo moest zeiken omdat ik toch genoeg had.
Paupers. Ik leen nooit meer geld uit.
Kwaliteitsuser => veel reacties. Logisch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:49 schreef Topspin het volgende:
Bizar dat een topic dat over 5 euro gaat zoveel reacties teweeg brengt
Weg uit mijn topic, flikker.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Ongelofelijk wat een baggertopic eigelijk, het verbaast me wel dat TS terugbetaalt, dat zal wel gelogen zijn, verder moet je, als je geld genoeg hebt maar het niet meeneemt, niet zo dom zijn om dan te lenen van iemand die je helemaal niet kent.
Stiekem ben ik verliefd op jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom zijn we hier in 's hemelsnaam nog mee bezig, TS is een pauper, die zich door de algemene verontwaardiging van Fok! toch over heeft laten halen dat geld terug te betalen! hij is dus nog een pussy ook, laten we hier nou alsjeblieft geen tijd aan bestedenLaffe huichelaar
Omdat op moment dat dat voorkwam die persoon geen portefeuille bij zich had. Als hij die 10 euro van mij kon lenen kreeg ik het de dag erna wel terug zei die.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom wil die gast in de eerste instantie lenen dan?
ja echt hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
'Mensen die moeite doen om 5,- te vragen..'
(en het dan niet terug geven)
Ik kan het ook prima missen, maar dat is het hele punt niet. Als je geld leent dan moet je zorgen dat je het zo snel mogelijk weer teruggeeft. En al helemaal niet gaan zaniken wanneer de persoon waar je het van geleend hebt het na weken zelf maar eens terug vraagt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Taurus het volgende:
Ik ben absoluut te trots om het terug te gaan vragen als het een bedrag onder de let's say 30 euro is. Daarboven trouwens liefst ook niet.
Ik mis het niet, dus ik hou er geen schade aan over (je moet nooit iets uitlenen wat je gaat missen, is me ooit verteld) Wat ik er wel aan over hou is een enorme afkeer jegens de persoon aan wie ik het geld geleend heb. Als je geld hebt geleend, als is het maar 5 euro, moet je zo snel mogelijk een poging doen het terug te geven. De ander zegt dan waarschijnlijk 'ach, laat maar zitten', maar dan heb je in ieder geval dat gebaar geleverd.
Fatsoen
Waarom zou je in vredesnaam 5 euro van iemand lenen, daar kan je driemaal niets mee. Alleen paupers lenen zulke kleine bedragen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Al die reactiesKomop zeg eerlijk, wie gaat hier nou iemand bellen voor 5 euro? Dat komt wel weer de volgende keer als je die persoon ziet. Of gewoon 2/3 pilsjes in de kroeg, probleem ook opgelost.
effe quoten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:11 schreef YuckFou het volgende:
Waarom zeg je niet eerlijk dat je te pauper bent om 5euro terug te betalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |