abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62351273
"Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat" Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen

Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"

En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.

Vreselijk!!! "

Goed punt uiteraard. Zo heb ik mijn hele leven ook gedacht en me mateloos geergerd aan de schaamteloze muggegezift van mensen.. Maar.... Er is ook iets wat je ervan kunt leren heb ik ervaren. Het is typisch voor Autochtone Nederlanders. Maar wat ik heb hemerkt is dat idd. "als je het kleine niet leert, doe je het grote verkeerd"
Mensen die te vrijgevig of ruim van geest zijn, zijn slechte handelaren. Ik weet het omdat ik zelf zo ben (een slechte handelaar) En dit ook om mij heen zie. Mensen zoals mij die slecht zijn in handelen hebben gewoon dezelfde gedachtengang als mij, ddan ben je gewoon niet goed met marketing.

[ Bericht 5% gewijzigd door Man-E-Faces op 13-10-2008 22:26:42 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62357322
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"

En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.
Zulke mensen moet je gewoon keihard in hun bek roggelen. Ik haat zulke mensen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_62357389
TS ik wil graag ¤5 van je lenen... Check je PM ff voor m'n rekeningnummer!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_62368488
quote:
Ligt aan de context waarin het gebeurt. Zelf heb ik er een grafhekel aan wanneer ik iets haal (snoep, pepermunt, kauwgom, etc) en mensen meteen iets te menen krijgen. Ja, ik bied het je wel aan hoor, maar ga niet lopen te schooien.
pi_62368698
ts is zelf vet
looooooooooooooooool lol
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:03:53 #181
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_62371575
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:31 schreef MrKawada het volgende:
ts is zelf vet
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_62371683
eerst met 2 vrienden, en 1 die nooi bier drinkt een kratje gehaald, zij hadden geen geld, maar ze zouden me wel wat voorschieten, en dan drinken ze met zn 2en 10 biertjes en ik dus ook nog wat, zeggen ze jaa wij hebben maar 5 soppi's genakt dus wij betalen maar voor 5 hoor!
pi_62376656
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
"Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat" Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen

Vreselijk!!! "

Goed punt uiteraard. Zo heb ik mijn hele leven ook gedacht en me mateloos geergerd aan de schaamteloze muggegezift van mensen.. Maar.... Er is ook iets wat je ervan kunt leren heb ik ervaren. Het is typisch voor Autochtone Nederlanders. Maar wat ik heb hemerkt is dat idd. "als je het kleine niet leert, doe je het grote verkeerd"
Mensen die te vrijgevig of ruim van geest zijn, zijn slechte handelaren. Ik weet het omdat ik zelf zo ben (een slechte handelaar) En dit ook om mij heen zie. Mensen zoals mij die slecht zijn in handelen hebben gewoon dezelfde gedachtengang als mij, ddan ben je gewoon niet goed met marketing.
Zulke mensen gelukkig heb ik die niet meer in mijn vriendengroep.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62376750
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Zulke epische falers zijn dat, he.

Inleiding:
Ik blijk dus 5 euro geleend te hebben van een dik, lelijk (eigenlijk dubbelop, want dik=lelijk) klasgenootje van mijn chick, tijdens een schoolfeest alwaar ik geintro'd werd door m'n vriendin. Het bovengenoemde klasgenootje fungeerde overigens ooit als cockblocker, maar dat is een ander verhaal.

Klacht:
Nu word ik een uurtje ofzo geleden gebeld door dit monster (voor de grappenmakers: hiermee bedoel ik het dikke meisje, niet m'n überspange chick), of/wanneer ik haar die 5 euro zou terugbetalen. Dat haat ik nou zo he, mensen die om 1, 2 of 5 euro gaan bitchen. Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.

BAH TS is dus eigenlijk een ventje wat zelf geen geld heeft, vervolgens leent bij iemand die het je gunt. Vervolgens maak je dat meisje voor van alles en nog wat uit, doe je net alsof je veel geld hebt, maar terugbetalen is er niet bij?
TS is een mannetje wat wij op school altijd in de pleepot duwden (Cor als je meeleest,..nogmaals sorrie ).

Het is iig officieel: Je bent een lutsertje!

EDIT: Hoe harder jij gaat roepen dat je slim bent (opleidingsniveau) en dat je vriendin zo knap is, hoe meer duidelijk wordt, dat je een vrijgezelle puistenkop bent die niet eens vrienden heeft waar hij van kan lenen, hetgeen niet vreemd is gezien het feit dat je alles en iedereen de hele tijd voor stront uitmaakt. Daarom moet je maar van lelijke dikke meisjes lenen. Het lijkt mij zo erg om zo te zijn,.......

[ Bericht 8% gewijzigd door Ronnie_bravo op 14-10-2008 14:40:51 ]
pi_62484743
Mensen die geld moeten lenen en gaan huilen als ze moeten terug betalen
pi_62485016
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Zulke epische falers zijn dat, he.

Inleiding:
Ik blijk dus 5 euro geleend te hebben van een dik, lelijk (eigenlijk dubbelop, want dik=lelijk) klasgenootje van mijn chick, tijdens een schoolfeest alwaar ik geintro'd werd door m'n vriendin. Het bovengenoemde klasgenootje fungeerde overigens ooit als cockblocker, maar dat is een ander verhaal.

Klacht:
Nu word ik een uurtje ofzo geleden gebeld door dit monster (voor de grappenmakers: hiermee bedoel ik het dikke meisje, niet m'n überspange chick), of/wanneer ik haar die 5 euro zou terugbetalen. Dat haat ik nou zo he, mensen die om 1, 2 of 5 euro gaan bitchen. Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.

Herken dit wel hoor, vrij triest gedrag. Van die mensen die sms'jes sturen of je een 10tje kan overmaken.
Of van die hyena's die in de kroeg een rondje halen en als ie op is als een gek gaan inventariseren wie nu gaat halen. "Hey ik krijg nog 2 euro van je toch"

Zijn vaak wel Nederlanders btw.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:53:43 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62485051
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Herken dit wel hoor, vrij triest gedrag. Van die mensen die sms'jes sturen of je een 10tje kan overmaken.
Of van die hyena's die in de kroeg een rondje halen en als ie op is als een gek gaan inventariseren wie nu gaat halen. "Hey ik krijg nog 2 euro van je toch"

Zijn vaak wel Nederlanders btw.
Nogal logisch, in Nederland wonen best veel Nederlanders.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62485154
Voorbeeld:

Nog triester, bestel je met ze 10en pizza ofzo, komt de rekening misschien op 95 euro uit. Leggen persoon 1 t/m 9 ieder 10 euro neer inclusief fooi/bezorgen e.d., en dan legt die gier die ook niet mee deed aan het potje in de kroeg 5 euro neer om aan die 95 euro te voldoen.
pi_62485169
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nogal logisch, in Nederland wonen best veel Nederlanders.
Zo bedoel ik het niet, ik merk gewoon in mijn omgeving dat mijn allochtone medemens minder moeilijk doet om wat knaken dan de gemiddelde autochtoon.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:08:29 #190
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62485302
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

BAH TS is dus eigenlijk een ventje wat zelf geen geld heeft, vervolgens leent bij iemand die het je gunt. Vervolgens maak je dat meisje voor van alles en nog wat uit, doe je net alsof je veel geld hebt, maar terugbetalen is er niet bij?
TS is een mannetje wat wij op school altijd in de pleepot duwden (Cor als je meeleest,..nogmaals sorrie ).

Het is iig officieel: Je bent een lutsertje!

EDIT: Hoe harder jij gaat roepen dat je slim bent (opleidingsniveau) en dat je vriendin zo knap is, hoe meer duidelijk wordt, dat je een vrijgezelle puistenkop bent die niet eens vrienden heeft waar hij van kan lenen, hetgeen niet vreemd is gezien het feit dat je alles en iedereen de hele tijd voor stront uitmaakt. Daarom moet je maar van lelijke dikke meisjes lenen. Het lijkt mij zo erg om zo te zijn,.......
Inderdaad, wat een stumpert, dat ze zulke mensen nog toelaten op Fok!
Laffe huichelaar
pi_62485361
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Lakitu het volgende:
Dit is overigens een juweeltje, zal ik zeker bewaren; m'n vriendin wil psychologie doen, dus die kan hier later vast wat mee:
[..]

[..]

1. De avond was al ten einde, het geld dat ik bij me had was op.
2. M'n gf was niet in de buurt. En is overigens het tegenovergestelde van pauper, namelijk rijk. Nou ja, haar ouders zijn rijk.
3. En grappig dat je dat laatste zegt, het was namelijk een gymnasium-schoolfeest.
Je blijft een loser die z'n verplichtingen niet nakomt.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:42:51 #192
231986 Ballantines
ofwel, Balletje!
pi_62485944
Lutser, LEEN dan niet.
pi_62485990
TS, heb je al terug betaald?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:50:02 #194
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62486098
Wat een haat jegens ts, zullen we de guillotine vast uit de kast halen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
pi_62487737
Is het al aangekaart ?

Kan zijn dat het uit principe gebeurt dat vragen om het uitgeleende geld. Het principe van..." Ik krijg nog geld van je dus betaal maar terug". Niet eens omdat er een big mac gekocht van moet worden maar omdat het jeukt dat uitgeleende bedrag.
Genieten is toegestaan!!!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:06:08 #196
231986 Ballantines
ofwel, Balletje!
pi_62487826
TS, leen je je condooms ook?
pi_62487853
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Wat een haat jegens ts, zullen we de guillotine vast uit de kast halen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag, wat een droeftoeter.

Als je echt een 'baas' bent en zo makkelijk met geld dan ga je niet op fok de nerdige internetheld uithangen om daar stoer te doen over dat iemand nog 5 euro van je krijgt en daarom vraagt omdat je te pauper bent om meteen terug te betalen.

Vieze profiteur ben je TS. Oh en een narcistische klapjosti... maar dat moge duidelijk zijn.
pi_62487943
Ik heb TS nog op weinig kwaliteitsposts kunnen betrappen, maar zijn klacht is wel terecht.
Mensen die elke klein deeltje geld terug moeten hebben of niet mee doen aan potjes omdat ze dan "verlies" maken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62488087
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:10 schreef Pritt het volgende:
Ik heb TS nog op weinig kwaliteitsposts kunnen betrappen, maar zijn klacht is wel terecht.
Mensen die elke klein deeltje geld terug moeten hebben of niet mee doen aan potjes omdat ze dan "verlies" maken.
Ik ben heel vrijgevig maar ik snap wel waarom mensen geld terugvragen, hij leent het toch ook? ze is er toch niet mee eens gegaan dat ze het hem geeft? lenen en dan onder motto van 'tis maar 5 euro ze moet niet zeiken' niet terugbetalen is toch gewoon stelen?

Het gaat m.i. meer om afspraken nakomen en doen wat er van je verwacht wordt.

Als je gemiddeld elke week 5 euro zou uitlenen en niemand betaald je terug onder dat motto dan kost je dat over 4 jaar ruim 1000 euro. Wat dus in de zakken gaat van profiteurs als TS.

Ik kan prima iemand 100 euro schenken maar tegelijkertijd zou ik iemand als TS net zo lang aan zn kop zeuren tot ie gewoon doet wat ie de 1e week al uit zichzelf had moeten doen. Gaat me dan niet om het geld maar om z'n houding.

En als je echt zo makkelijk met geld bent dan geef je meer terug dan je geleend hebt, als bedankje.
pi_62507275
Gisteravond ook weer zo'n gevalletje gierigheid. M'n vriendin en ik met een ander koppel wezen grieken, hadden we immers al lang niet meer gedaan. Komt de rekening neer op ¤ 124,90. Ik leg meteen 70 euro neer om de kosten van mijn vriendin en mij te dekken, plus wat fooi. Gaat dat ander koppel tot op de cent nauwkeurig aanvullen zodat er precies ¤ 124,90 op dat schoteltje ligt.

Ik schaamde me dood en heb ze dat ook echt laten merken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')