Is dit faaltopic nou nog bezig?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Gisteravond ook weer zo'n gevalletje gierigheid.M'n vriendin en ik met een ander koppel wezen grieken, hadden we immers al lang niet meer gedaan. Komt de rekening neer op ¤ 124,90. Ik leg meteen 70 euro neer om de kosten van mijn vriendin en mij te dekken, plus wat fooi. Gaat dat ander koppel tot op de cent nauwkeurig aanvullen zodat er precies ¤ 124,90 op dat schoteltje ligt.
![]()
![]()
Ik schaamde me dood en heb ze dat ook echt laten merken.
De context/clu van dit hele topic is in de loop van meerdere pagina's natuurlijk PRECIES hetzelfde als in de OP gebleven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef Pinball het volgende:
Punt één is jouw verhaal compleet verschillend van dat van de TS
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef Pinball het volgende:
behalve misschien dat jullie allebei losers zijn.
Wie ben ik om voor andere mensen te bepalen wat ze met hun geld moeten doen? Netjes was het niet van ze (en dát heb ik ze ook duidelijk gemaakt) maar ik kan ze niet gaan verplichten om ook fooi neer te lappen of iets dergelijks.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:48 schreef Pinball het volgende:
Want punt twee, waarom zeg je niet gewoon tegen dat soort vrienden/bekenden dat ze niet moeten zeiken maar 60/70 euro neer moeten leggen? Nee, je hebt het ze echt laten merken nu, dat zal ze leren.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Gisteravond ook weer zo'n gevalletje gierigheid.M'n vriendin en ik met een ander koppel wezen grieken, hadden we immers al lang niet meer gedaan. Komt de rekening neer op ¤ 124,90. Ik leg meteen 70 euro neer om de kosten van mijn vriendin en mij te dekken, plus wat fooi. Gaat dat ander koppel tot op de cent nauwkeurig aanvullen zodat er precies ¤ 124,90 op dat schoteltje ligt.
![]()
![]()
Iemand anders een proleet noemen, maar zelf geen leestekens en hoofdletters gebruiken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:53 schreef Fortitudo het volgende:
dat je 5 euro moet lenen zegt genoeg
proleet
dat mensen geld aan jou gaan uitlenen en je het niet uit jezelf terug geeft is nog triester
proleet^2
Kijk eens jochie, een hele kamer vol met mensen die die grap kunnen waarderen:quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:42 schreef GretchenFetchin het volgende:
He OP, kan ik een tientje van je lenen trouwens?
Is dat een ja of een nee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk eens jochie, een hele kamer vol met mensen die die grap kunnen waarderen:
[ afbeelding ]
en toch moet je, op een feest notabene, geld lenen van iemand!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Voorwoord:
Ik heb geld genoeg, dat is het probleem niet. Maar wtf boeit 5 euro nou? Ze wou er zeker een Big Mac Menu mee kopen, de vetzak.![]()
![]()
jij betaalde meer dan de helft.. en zij vullen het aan tot het totaalbedrag... dus je wordt nog genaaid ook.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie ben ik om voor andere mensen te bepalen wat ze met hun geld moeten doen? Netjes was het niet van ze (en dát heb ik ze ook duidelijk gemaakt) maar ik kan ze niet gaan verplichten om ook fooi neer te lappen of iets dergelijks.
Nee, ik heb de helft betaald en geef daarbij een fooi. Dat doe ik namelijk altijd als ik ergens uit ga eten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
jij betaalde meer dan de helft.. en zij vullen het aan tot het totaalbedrag... dus je wordt nog genaaid ook.
en zij vulden het aan tot het totaalbedrag zei je in de post.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nee, ik heb de helft betaald en geef daarbij een fooi. Dat doe ik namelijk altijd als ik ergens uit ga eten.
Als ik alleen met mijn vriendin was wezen eten en het totaalbedrag was 62,xx euro dan had ik er ook 70 euro neergelegd. Wat is je punt nu eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
en zij vulden het aan tot het totaalbedrag zei je in de post.
dus als jij meer dan de helft betaald, en uiteindelijk ligt het totaal op tafel.. enz enz....
dat je ze nog korting heb bezorgd ook!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als ik alleen met mijn vriendin was wezen eten en het totaalbedrag was 62,xx euro dan had ik er ook 70 euro neergelegd. Wat is je punt nu eigenlijk.
En de lieve mensen werkzaam daar dus ook nog eens geen fooi zagenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat je ze nog korting heb bezorgd ook!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat je ze nog korting heb bezorgd ook!
zo wat een losers zeg, maar ja waarom ga je dan ook uit eten met lakitu ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
![]()
![]()
jij bent echt dom, maar ik help je wel evenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:47 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]Lezen gaat je echt niet goed af hé.
124.90.. voor het gemak 125.. delen door 2 = 62.50. dat zouden jullie beide moeten betalen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
de rekening ¤ 124,90. Ik leg meteen 70 euro neer om de kosten van mijn vriendin en mij te dekken
Gaat dat ander koppel tot op de cent nauwkeurig aanvullen zodat er precies ¤ 124,90 op dat schoteltje ligt.![]()
![]()
En nogmaals, ik heb geen cent meer neergelegd dan normaal, voor mij maakt het verder dus geen flikker uit. Moraal van het verhaal is dat het van dat andere koppel triest is dat ze daar inderdaad misbruik van maken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent echt dom, maar ik help je wel even
[..]
124.90.. voor het gemak 125.. delen door 2 = 62.50. dat zouden jullie beide moeten betalen.
maar, 125 - 70. is 55.
dus ipv 62.50. zorgde jij ervoor dat ze maar 55 hoefden te betalen.
moraal van het verhaal is dat jij zegt dat je ze o zo duidelijk hebt gemaakt hoe jij je daarbij voelde, maar je betaald uiteindelijk 7.50 voor zequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En nogmaals, ik heb geen cent meer neergelegd dan normaal, voor mij maakt het verder dus geen flikker uit. Moraal van het verhaal is dat het van dat andere koppel triest is dat ze daar inderdaad misbruik van maken.
Jaaa, je had gewoon moeten zeggen: hoho, ik bedoelde die 7,50 als fooi! En ze verwachtingsvol aan kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
moraal van het verhaal is dat jij zegt dat je ze o zo duidelijk hebt gemaakt hoe jij je daarbij voelde, maar je betaald uiteindelijk 7.50 voor ze
niet te geloven dat dit 'soort' mensen nog bestaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:33 schreef Tuvai.net het volgende:
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |