Nope als in "het kost niks", of als in "nee je hebt ongelijk en het kost wel wat"?quote:
Ik vond ze superhandig om een barbecue mee aan te steken maar daar is oktober niet echt meer het seizoen voorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:10 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje van die hele hete aanstekers binnen, en ik vind ze echt ontzettend leuk. Wie heeft die dingen ook en weet leuke dingen die je ermee kan doen?
Ze leveren ook in delen uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:04 schreef mcwops het volgende:
dit is de status van mijn bestelling: Order Received - in stock
terwijl ik 1 pending en 1 ETA op 11 okt heb staan.
leveren ze dan deze order in 2 gedeelten uit of wachten ze tot ie helemaal gereed is?
Het kost je geen knaak. Eventuele verzendkosten zijn bij de prijs ingerekend. Je bent dus nooit meer geld kwijt dan wat het product in de shop kostquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope als in "het kost niks", of als in "nee je hebt ongelijk en het kost wel wat"?
quote:
quote:Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
In december als je qua prijs meer mag inkopen kan je bijvoorbeeld de e_sky Lama RC-4 met EMS laten verzenden? 106$.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Stinosss het volgende:
Standaard airmail shipping is helemaal gratis.
EMS daarentegen betaal je voor. Dit wordt dan door DHL verzonden, trackingnummer kun je opvragen. Laat orders van boven de 35,- euro NOOIT met EMS verzenden. 90% kans dat de douane je order vergezelt met een boete.
En bovendien is DHL zwaar, zwáár kut.. Zo heb ik eens 2 tot 3 maanden moeten wachten op een pakketje uit Engeland. Die lui kwamen doordeweeks, op een tijdstip dat ieder normaal mens aan het werk/naar school is, en ze leveren het niet af bij de buren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Stinosss het volgende:
Standaard airmail shipping is helemaal gratis.
EMS daarentegen betaal je voor. Dit wordt dan door DHL verzonden, trackingnummer kun je opvragen. Laat orders van boven de 35,- euro NOOIT met EMS verzenden. 90% kans dat de douane je order vergezelt met een boete.
Wat is VolumeRate nou weer, als ik daar naar toe ga krijg ik naast de URL in m'n webbrowser het DX tekentje vaag?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met het zusterbedrijf van DealExtreme, VolumeRate?
Zijn de verzendtijden zo'n beetje hetzelfde, of duurt het daar veel langer/korter?
Prijs: 32,25$quote:- Neitherlands Customer Read First.
NL customers MUST to choose DHL for Express shipping, also MUST to leave a phone number while checking out. Or we will not be responsible for late shipment.
Juist. Of je neemt ffe contact op met DX voor gewone airmail. Wanneer je een DOA hebt doen ze er echter niks aan als je voor airmail hebt gekozen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
In december als je qua prijs meer mag inkopen kan je bijvoorbeeld de e_sky Lama RC-4 met EMS laten verzenden? 106$.
Bepaalde tak van DX. Dus gewoon hetzelfde bedrijf.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat is VolumeRate nou weer, als ik daar naar toe ga krijg ik naast de URL in m'n webbrowser het DX tekentje vaag?
Raar dat je daar verplicht voor DHL verzendkosten moet betalen, en DX zelf is veel overzichtelijker zie het nut van VR niet in danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bepaalde tak van DX. Dus gewoon hetzelfde bedrijf.
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:10 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje van die hele hete aanstekers binnen, en ik vind ze echt ontzettend leuk. Wie heeft die dingen ook en weet leuke dingen die je ermee kan doen?
VolumeRate. Volume zegt je niets? VolumeRate is voor grote aantallen. Op DX krijg je korting tot 10 producten, maar stel jij wilt 100 producten of zelfs 500 producten met je eigen logo erop dan moet je naar volumerate.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Raar dat je daar verplicht voor DHL verzendkosten moet betalen, en DX zelf is veel overzichtelijker zie het nut van VR niet in dan
Die dingen waarmee je shit kan laten smelten enzo, die jet torches.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters niet
Net een nieuw pakje binnen, beetje teleurgesteldHorloge is kapot aangekomen, een USB stopcontactlader was een contactje verbogen waardoor het plastic gescheurd is en hij aanvankelijk niet in het stopcontact kon. Maar dat heb ik al gemaakt.
Even naar de CSE gaan voor een nieuw horloge dan maar.
Welke horloge had je? heb er ook een nodigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters niet
Net een nieuw pakje binnen, beetje teleurgesteldHorloge is kapot aangekomen, een USB stopcontactlader was een contactje verbogen waardoor het plastic gescheurd is en hij aanvankelijk niet in het stopcontact kon. Maar dat heb ik al gemaakt.
Even naar de CSE gaan voor een nieuw horloge dan maar.
Juistquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke horloge had je? heb er ook een nodig
CSE = Customer Service Express toch?
Dezequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke horloge had je? heb er ook een nodig
CSE = Customer Service Express toch?
Ik heb er al eentje (dezelfde), en die is prima. Werkt al een maand of 3 prima en hij is al een paar keer gevallenquote:
FocalPrice heeft inmiddels het juiste, vervangende artikel geleverd. Het is alleen weer niet precies wat ik hebben moet... Zal er zelf even een ander stekkertje aan moeten flansen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
hmmm... ze hadden me een verkeerd artikel gestuurd. Moest het terugsturen, zouden ze me het juiste opsturen.
Ik wacht nog steeds...
(overigens ook op een DX die op 24/9 verstuurd zou zijn)
Whaha, WunnyV2! Heyquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef WunnyV2 het volgende:
Heb deze even besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
En zo'n 4-1 stylus pen, ben zeer benieuwd vooral naar de lockpick setje!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef WunnyV2 het volgende:
Kan je sloten enzo mee openen enzo.
Erg cool!
@Dion, ik kon nergens meer posten op Wunny, dan maar een nieuw account en WunnyV2 was geboren!
Slimkeesquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef Snakey het volgende:
Wunny, rickroll, 48 uur.
Wie gebruikt de nazi knop..?quote:
200mw rood of 200mw groen. En er zijn 2 verschillende 200mw groen. 3 keuzes dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Zapper het volgende:
Denk er over om nog een 200mw laserpen te kopen. Het klopt dat FocalPrice deze niet heeft en ik eigenlijk maar één optie heb bij DealExtreme?
Zo makkelijk is lockpicken niet hoor, de gemiddelde dief bij jou in de buurt gebruikt het niet. Gewoon een raampje openkeilen of iets forceren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef drummerdude het volgende:
Dus dan word inbreken dus een stuk makkelijker![]()
Lijkt me een beetje nutteloos, tenzij ik geld nodig heb...
Ik heb de 200mW ook besteld, hij is 3 dagen terug geshipped bij mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Zapper het volgende:
Jammer dat al die butane lighters en jet torches uit zijn verkocht
Denk er over om nog een 200mw laserpen te kopen. Het klopt dat FocalPrice deze niet heeft en ik eigenlijk maar één optie heb bij DealExtreme?
De rodequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
200mw rood of 200mw groen. En er zijn 2 verschillende 200mw groen. 3 keuzes dus.
Die rode zie je niet goed omdat het menselijke oog gevoeliger is voor groen dan voor rood, hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Stinosss het volgende:
Rood..meer infrarood dan gewoon rood. Echt supergoed zie je hem dus niet.
De 200mw groen is wel een leuk beestje wat betreft zichtbaarheid.
Zow, dat is idd een vetpot jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef julian6 het volgende:
5x ipod oordopjes gekocht van FocalPrice, 2$ per stuk. Ga ze verkopen voor 5 euro per stuk op schoolHeb al een paar kopers
![]()
Kan iemand mij overigens vertellen wat EMS is?
Die 200mW groen staat ook op m'n wishlist, zou die erg graag willenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Stinosss het volgende:
Rood..meer infrarood dan gewoon rood. Echt supergoed zie je hem dus niet.
De 200mw groen is wel een leuk beestje wat betreft zichtbaarheid.
Nee, die 0,01 is geen EMS.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef julian6 het volgende:
Kan je dan gezeik krijgen? voor 35 euro kun je half het assortiment van DX kopendus dat doe ik niet zo gauw
maar EMS is dus die optie die 0,01 dollarcent kost?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef julian6 het volgende:
Kan je dan gezeik krijgen? voor 35 euro kun je half het assortiment van DX kopendus dat doe ik niet zo gauw
maar EMS is dus die optie die 0,01 dollarcent kost?
Ook voor ons is EMS gratis bij bepaalde producten. Echter krijg je er hier in NL een leuke boete bijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee, die 0,01 is geen EMS.
EMS is met sommige producten ook gratis, maar niet voor ons vanwege de duane wat net werd verteld.
Ffe 3/4 weken wachten, dan staat 'ie waarschijnlijk weer rond de 1,45.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die 200mW groen staat ook op m'n wishlist, zou die erg graag willen
Maarja, dat komt wel met een koers minstens boven de 1.42$ ;-)
Nee, dat mag niet. DX photoshopt vaak de apple logo's weg in hun afbeeldingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
WTF, ik kom er nét achter dat ik een fokkin überbekende (DJ) BN-er als (dropship) klant heb!
Maar daar kwam ik niet voor..
Die DX-gasten hebben nu weer zo'n "nieuwe" nep-iphone toegevoegd,
en deze lijkt me wel leuk om (in december ivm invoer) te gaan resellen.
(die TV-tuner werkt hier natuurlijk niet, dat weet ik)
Nou zijn de invoerrechten dan niet zo'n probleem meer, maar mogen die imitatie-iphones
eigenlijk wel worden ingevoerd (ivm copyrights en zo). Of mag het alleen niet als er apple
logos en dergelijke op het apparaat en de doos staan afgedrukt? Heeft iemand enig idee?
Dan wacht ik jouw bevindingen wel even afquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Die rode zie je niet goed omdat het menselijke oog gevoeliger is voor groen dan voor rood, hoor.
Maarja hij kan ook wel infrarood spuwenDat zou ik niet weten, zou iemand eigenlijk eens moeten testen.
Ik heb geen idee, ik snap ook nog steeds niet wat het precies is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Stinosss het volgende:
[..]
nee. Dat is niet die optie.
En ja, je krijgt gezeik wanneer je een hoog bedrag middels EMS laat verzenden.
Waarom zou je EMS willen?
Voor de zichtbaarheid kan je beter die nieuwe 100mW rode laser nemen, omdat die minder infrarood uitspuwt en meer ''laser''quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dan wacht ik jouw bevindingen wel even af
Groen is leuk ja, maar natuurlijk een stuk duurder. Bovendien heb ik de groene 30mw al en ben daar tevreden mee.
Verschillen EMS tov van gewone airmail.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap ook nog steeds niet wat het precies is.
Wat is het verschil met een normale zending en EMS? En waarom zou je een boete krijgen als je dure producten verzendt met ems, en niet als je het normaal verstuurd?
Is het verboden om producten vanuit china naar nederland te importeren?
Het is niet verboden om producten vanuit China naar Nederland te importeren, al is het uit Zuid-Afrika alleen je mag niet meer dan zoveel euro aan goederen importeren, ben het officiëele bedrag vergeten maar het was niet veel, met gewone zending word je haast niet tot nooit gepakt in december word het minimumbedrag dik opgeschroeft naar ik dacht uit m'n hoofd rond de 150 euro dus dan kan je EMS eventueel wel doen op aanvraag. Er was uit de voorgaande threads een gozer die een e_Sky lama V4 R/C Helicopter had gekocht met EMS en toen een boette had te pakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap ook nog steeds niet wat het precies is.
Wat is het verschil met een normale zending en EMS? En waarom zou je een boete krijgen als je dure producten verzendt met ems, en niet als je het normaal verstuurd?
Is het verboden om producten vanuit china naar nederland te importeren?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:11 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Verschillen EMS tov van gewone airmail.
- EMS betaal je voor. Standaard schipping (armail) is gratis.
- EMS wordt afgehandeld door DHL. Poststukken die door DHL worden afgehandeld hebben een veel grotere kans om door de douane gepakt te worden. Waarom? Daarom.
Nee, het is niet verboden. Mits het geen producten zijn zoals *vul zelf in*. (verboden stoffen, medicijnen, kernbommen, tesla-coils, enz enz..)
Er zijn ook infraroodlasers hoor. Schroef voor de grap je dure macbook pro (quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Voor de zichtbaarheid kan je beter die nieuwe 100mW rode laser nemen, omdat die minder infrarood uitspuwt en meer ''laser''
Leuk om zoiets te bouwenquote:
Tja, de 200mW rode laser is niet voor niets ''cheap'' voor een 200mW ;-)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:17 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Er zijn ook infraroodlasers hoor. Schroef voor de grap je dure macbook pro () maar eens open en check je dvd/cd laserunit. Veel zichtbaar licht zul je niet zien. Hoogstens een roodkleurige schittering.
Infrarood is dus niks raars, echter wil je dit niet als je hem koopt om mee te showen. Infrarood zie je doorgaans vrijwel niet.
Haha leuk, mischien doe ik dat wel ben best goed op dat soort gebieden heb laatst een soundboard gemaakt voor m'n Malaguti F15 Firefox met 600Watt Boss Speakers en 200Watt Versterker met schakelaar, apparte accu en mogelijkheid om op de accu v/d scooter aan te sluiten ging vrijwel probleemloos en strak in elkaar gezet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:18 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Leuk om zoiets te bouwenZelf ook eens gedaan, wel klein formaat, maar toch. Dus mocht je nog tijd vrij hebben in je hefstvakantie
. Van de graaff generator is ook leuk
.
Dat imei is niet zo'n grote ramp, in veel van de telefoons kan je zelf het imei veranderen enquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. DX photoshopt vaak de apple logo's weg in hun afbeeldingen.
Namaak willen ze echt niet hebben. Daarnaast zit je nog steeds met het IMEI probleem. Wat ik toch niet direct aan je laars zou lappen...
Tijd niet gezien man! Wel al op DX forums, maar op FOK! al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat imei is niet zo'n grote ramp, in veel van de telefoons kan je zelf het imei veranderen en
anders zijn er wel de imei-changers (bestaan voor bijna al die 'grotere' nep-iphone merken).
Het ging mij meer om de copyrights en de kans op het in beslag nemen..
Ik heb volgens mij de vraag verkeerd gesteld, daarom probeer ik het nog een keer.
Stel die nep-iphone wordt geleverd zonder apple/iphone-logo's en/of apple/iphone-teksten.
Wordt het dan ook nog in beslag genomen omdat het teveel lijkt op de orginele? (copyright op design ofzo?)
Druk druk druk, jeweetsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tijd niet gezien man! Wel al op DX forums, maar op FOK! al een tijd niet meer.
Als ze erachterkomen dat er overal Apple logo's op staan, dan nemen ze het wel in geloof ik. Als het er gewoon op lijkt niet denk ik, ik heb nog nooit gehoord van iemand op DX dat zijn telepwn in beslag was genomen in ieder geval.
Redelijk aardig, maar verwacht geen atoomklok.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat horloge wat je hebt gekocht is trouwens wel errug leuk zeg. Loopt dat nog een beetje precies?
Hmm, met zo'n kleine afwijking (al was het een minuut) valt prima te leven, zeker gezien de prijs..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Redelijk aardig, maar verwacht geen atoomklok.
Aan het begin iets van 20 seconden per dag te snel maar ik heb hem al een tijdje en nu is het nog maar maximaal een seconde of 5 denk ik. Tof horloge hoor, je zou niet zeggen dat ie 14 euro is.
Volgens mij houdt DX helemáál geen voorraad aan maar werken ze met JIT leveranciersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:56 schreef Stinosss het volgende:
Naja...veel kan DX er niet aan doen. Ze hebben er geen of niet genoeg op voorraad.
Eens. Tegenwoordig hebben alle woningen wel SKG** cilindersloten en die krijg je zeker als je onervarern bent niet zomaar open. De gulden regel van een inbreker is dat hij zo snel mogelijk binnen wil zijn en dus niet te lang met lockpicken staat te hannesen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Zo makkelijk is lockpicken niet hoor, de gemiddelde dief bij jou in de buurt gebruikt het niet. Gewoon een raampje openkeilen of iets forceren.
Van rood heb je toch het minste licht nodig? Daarom is de binnenverlichting in militaire voertuigen toch ook rood, zodat ze weinig licht nodig hebben?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Die rode zie je niet goed omdat het menselijke oog gevoeliger is voor groen dan voor rood, hoor.
Ze hebben voor zover als ik weet een voorraad waar ook Volumerate van meesnoept.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Volgens mij houdt DX helemáál geen voorraad aan maar werken ze met JIT leveranciers
http://www.giangrandi.ch/optics/eye/eye.shtmlquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van rood heb je toch het minste licht nodig? Daarom is de binnenverlichting in militaire voertuigen toch ook rood, zodat ze weinig licht nodig hebben?
Centraal banmeldtopic in MED of klik op de datum in die quote, dan kom je er automatischquote:
Alle lockpicking tools? Whahaha geld teveel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hmm, met zo'n kleine afwijking (al was het een minuut) valt prima te leven, zeker gezien de prijs..
ff toevoegen dan maar
Heb ook meteen maar even alle picks en tools besteld..![]()
![]()
omfgquote:Op Wednesday, October 08, 2008 4:00 AM schreef baskuipers het volgende:
Can this laser hurt your eyes or even make you blind?
en dan koel antwoorden: "No it does not. The 5mw does. It is perfectly safe to use look into the laserbeam"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
Over die 200mw red laserpointer..
[..]
omfg![]()
Ding laat balonnen knappen, steekt lucifers aan van meters afstand en snijd door plastic alsof het niets is.
Heb hem dus maar aangeraden om een led-lampje te kopen en daarmee te gaan spelen..
Whehehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en dan koel antwoorden: "No it does not. The 5mw does. It is perfectly safe to use look into the laserbeam"
Nja. beleid is veranderd. Wanneer je nu een product wilt terugsturen moet je soms zelf voor de verzendkosten opdraaien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hm, raar, kapot item ontvangen, CSE gebruikt, vragen ze om $5 voor het replacement item.
Had ik nog nooit gehad, naja het moet maar
Dat zuigt. Welk item?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hm, raar, kapot item ontvangen, CSE gebruikt, vragen ze om $5 voor het replacement item.
Had ik nog nooit gehad, naja het moet maar
Dat horloge, dat ik kapot had gekregen (had er al eentje, ligt niet aan het horloge, ik denk aan de ruwe behandeling tijdens het verzenden).quote:
Anders betaal je die $5 toch gewoon met DX points?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat horloge, dat ik kapot had gekregen (had er al eentje, ligt niet aan het horloge, ik denk aan de ruwe behandeling tijdens het verzenden).
Ik had gezegd dat het terugsturen iets van 8 euro zou zijn (zwaar horloge) en toen zeiden zij van ''Well you dont have to send it back'' ofzoiets. Maja, 5 dollar, dat is een paar euro
Mwah, heb op dit moment niet zoveel punten meerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Anders betaal je die $5 toch gewoon met DX points?
Klopt, en dankjequote:Jij was toch Pollux_NL daaro? Zo ja, dat 200mw filmpje van je is echt..![]()
![]()
Tripod:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:43 schreef Wunny het volgende:
Wat is dat voor standaard die je gebruikt in dat filmpje?
Kan je die ook kopen bij DX?
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
Mwah, heb op dit moment niet zoveel punten meer
Thanks, ook maar op me wishlijstje gepleurd, word weer tijd voor een grote bestellingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tripod:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1309
en de klem:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14150
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[Tip for Post #192239 from Jazz_NL] (50 pts)
Thanks menTof!
200mw Red & Green heb je tot zo'n $120, terwijl 5mw Blue pas begint bij +$420quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:41 schreef mcwops het volgende:
en zit er nog verschil tussen green red blue (behalve de kleur van de laser?
Hoe duur is die dan..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
200mw Red & Green heb je tot zo'n $120, terwijl 5mw Blue pas begint bij +$420![]()
Over een maandje heb ik een 30mw Blue trouwens, neemt een kennis voor me mee.
Omgerekend zo'n $190 (momenteel). Maar aangezien hij nog een schuld(je) bij me heeft openstaan..quote:
Hoe zie je hoeveel punten je hebt dan... want ik heb me volgens mij nooit geregistreerd...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mwah, heb op dit moment niet zoveel punten meer
[..]
Klopt, en dankjeKrijg verbazingwekkend veel goed commentaar erover
Voor de onwetenden:
Die candy grabber!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef Dionysiou het volgende:
Ze hebben de candy grabber; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16461 voor 50 Dollar inc. verzendkosten, en een popcorn maker; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16457 80 Dollar.
Inloggen op de site, bij My Account en dan naar My Points.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe zie je hoeveel punten je hebt dan... want ik heb me volgens mij nooit geregistreerd...Ik moest destijds gewoon inloggen bij paypal.
Sander, check dit: http://www.dealextreme.co(...).-202~threadid.96380quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe zie je hoeveel punten je hebt dan... want ik heb me volgens mij nooit geregistreerd...Ik moest destijds gewoon inloggen bij paypal.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:29 schreef Tarabass het volgende:
Hey die 200mw laser, heeft iemand daar ervaring mee. Dat heb ik niet echt op kunnen maken uit de laatste 19 delen
Kan je er niet eentje voor mij regelen, dan stort ik het geld naar je over..?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Omgerekend zo'n $190 (momenteel). Maar aangezien hij nog een schuld(je) bij me heeft openstaan..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je..
Whaha, die gast is zo paranoia als wat. Heb nauwelijks dit kunnen regelenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan je er niet eentje voor mij regelen, dan stort ik het geld naar je over..?
Godverdomme, jammerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whaha, die gast is zo paranoia als wat. Heb nauwelijks dit kunnen regelen![]()
Anders had ik hem wel een stuk of 20 van die dingen laten meenemen om daarna voor ¤350 p st op MP te zetten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Godverdomme, jammer
200$ voor een 30mW (Blu-Ray) laser is heel netjes, is er ook een mischien?
Ik ga ook de 200mW Green van 180$ op DX kopen met een gunstige koers, iemand al ervaring mee, opa vertelt u het mij even?
Ah, zo dus.. Oke. Maargoed, ik ga voorlopig toch niks bestellen. Ben de komende tijd even blut.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sander, check dit: http://www.dealextreme.co(...).-202~threadid.96380
Registreren kost je niets..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ah, zo dus.. Oke. Maargoed, ik ga voorlopig toch niks bestellen. Ben de komende tijd even blut.
Dus je hebt die ene kleine? Niet dat pen-model?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
De 200mw green heb ik niet, ik heb wel een "true" 50mw green (welke na aankoop 80mw bleek te zijn).
Yep. Zat een formuliertje in de geschenkverpakking waar die gasten die die dingenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus je hebt die ene kleine? Niet dat pen-model?
Dat hij 80mw is is logisch, dat is zijn maximumwaarde. True 50mw houdt namelijk in dat hij minimaal 50mw is. En 80mw het maximum denk ik.
Deze heb jij?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4364
Dat heb je met eentje van 5mw ook.. als er net iemand heeft zitten roken, of als het er al 5 jaar niet is schoongemaakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Blu-Ray is paars (405nm), geen blauw (473nm). Blu-Ray laserpointer zijn stukken goedkoper dan de echte blauwe.
De 200mw green heb ik niet, ik heb wel een "true" 50mw green (welke na aankoop 80mw bleek te zijn).
De mijne is overdag ook echt knettergoed zichtbaar (heb er nog ergens een foto van, zal eens zoeken),
dus zie ik de meerwaarde van een 200mw green niet echt in. Ook gezien het gigantische prijsverschil.
(Even een korte edit tussendoor, heb de foto gevonden. Genomen in vol daglicht met lamellen wijd open)
[ afbeelding ]
En branden doen ze beide volgens mij niet, daarvoor moet je toch écht de rode laser hebben.
Groen/blauw/paars is een aanwijzer, rood is de brander. (afhankelijk van de mw's natuurlijk)
Met alle respect Sander, maar er moet wel heel erg veel rookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat heb je met eentje van 5mw ook.. als er net iemand heeft zitten roken, of als het er al 5 jaar niet is schoongemaakt.
Is wel ook wel zo. Wel kut dat ze van die exotische batterijen gebruiken. Ik ben ze hier tenminste nog nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Met alle respect Sander, maar er moet wel heel erg veel rook
hangen wil je zo'n duidelijke en dikke beam zien met een 5mw..
Je kunt ze kopen voor belachelijk hoge bedragen (¤4 per stuk ofzo) in dequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Is wel ook wel zo. Wel kut dat ze van die exotische batterijen gebruiken. Ik ben ze hier tenminste nog nooit tegengekomen.
$4.28 : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.932quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:09 schreef mstr het volgende:
Welke lader + batterijen raden jullie mij aan?
Dankje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
$4.28 : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.932
[ afbeelding ]
$5.66 : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2031
[ afbeelding ]
Goed nagedacht. Helaas ben ik niet altijd zo verstandig..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:18 schreef mstr het volgende:
$54.59
PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,32908 USD
Maakt: ¤ 41,07.
Hmm, bestel wel over een weekje of 2
Ook met de koers ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Goed nagedacht. Helaas ben ik niet altijd zo verstandig..
Ik heb met deze koers iets van Halloween gekocht, vond het gewoon grappig waarom? weet ik niet..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook met de koers ja.
Maar ook omdat ik het geld nu niet op m'n rekening heb staan.
En te lui ben om er wat op te zetten
Zelfde; http://www.gadgethouse.nl(...)maker-Nostalgia.htmlquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:53 schreef Dionysiou het volgende:
Ze hebben de candy grabber; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16461 voor 50 Dollar inc. verzendkosten, en een popcorn maker; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16457 80 Dollar.
Hey, die zijn idd best leuk! Ik heb gisteren in een rare buiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb met deze koers iets van Halloween gekocht, vond het gewoon grappig waarom? weet ik niet..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16296
Whahaha!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, die zijn idd best leuk! Ik heb gisteren in een rare bui [ afbeelding ] dit onzinartikel gekocht:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7428
tis voor oma verteltquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Whahaha!
Jezus dan wil ik niet weten wat voor bui je had, Adolf?
Ik had Allo Allo gekekenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Whahaha!
Jezus dan wil ik niet weten wat voor bui je had, Adolf?
Haha, gekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik had Allo Allo gekeken
[ afbeelding ]
Bij DX gekocht?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha, gek
Ik zag by the way een ice crusher op DX, ik heb nu een automatische gekocht: Princess Ice Crusher Silver 2986, komt morgen aan!
Heerlijk haha!
Nee DX verkocht er eentje, maar die zag er erg cheap en niet goed uit dus door het idee van Slush Puppie maken had ik op http://www.eshop.nl/ gekocht, maak morgen wel wat fototjes.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:39 schreef Stinosss het volgende:
Komt vanzelf weer.
Best raar, je zou verwachten dat hij steeds lager komt te staan. Zit ook aal een beetje te wachten tot die zakt inderdaad..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 06:58 schreef Dionysiou het volgende:
Die koers gaat helemaal niet lekker, helaas
wat moet ik nu doen?quote:Status: Processing - Contact us for the latest update.
Powerballs van dx zijn crap. Echt rotzooi vergeleken met de orignele. Niet kopen dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef Wunny het volgende:
Wat staat er bij jullie eigenlijk allemaal op je wishlist?
Bij mij een hoop:
Maar het volgende wil ik binnekort graag bestellen:
Tripod & een klem
Zelf opwindend horloge
Powerball
WRC Subaru
Potato ding.
Ik heb hier eerlijk gezegd nog nooit op gereageerd, komt vanzelf wel goed na een paar dagen.quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12000quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand een alternatief voor dit ding? Vind het namelijk behoorlijk duur voor een stukje plastic.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13004
[ afbeelding ]
Naja, die staat parallel aan mijn stuur danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12000
dat is echt nutteloosquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef sander-3 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12305
Dit is ook wel gaaf.. van die survival zooiNiet dat ik er wat aan heb ofzo... maar 't is wel leuk
quote:
Wat wil je ermee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand een alternatief voor dit ding? Vind het namelijk behoorlijk duur voor een stukje plastic.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13004
[ afbeelding ]
Deze? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11344quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:16 schreef Stinosss het volgende:
Zoiets zoek ik!
Ik heb alleen een Fenix L2D, zou deze ook passen?
Edit: Cons: - Not suitable for Fenixes or flashlights under 2,3 cm. diameter (a lot of them)
Edit: Bedankt voor de info en fotos!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:24 schreef Stinosss het volgende:
Jup, ie ja.
Oke, dan gaan we die eens bestellen. Bedankt!
Verleiding is groot, nowayquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volgende week begint ie weer, let maar op
Mijn 2; 200mW Red lasers waren pas 9 October in het vliegtuig en had ze 20 september gekocht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn order van FP is de 4e geshipped, had gehoopt deze net voor 't weekend te ontvangen maar helaas. In de loop van volgende week dan maar. Die van DX zal nog wel 'n week langer duren, die waren wat trager met inpakken na de feestdagen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:31 schreef Bobsch het volgende:
Maar eens even een review insturen van mijn 'Digital USB 2.0 DVB-T TV Stick Tuner Record Receiver' waar ik natuurlijk heeeeeel tevreden over ben![]()
Denk het niet, hij heeft het nog nooit verteld iigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zit die "onderxijz" (van DX forums) ook op Fok! ?
Dat is praktisch!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:12 schreef RacerDKB het volgende:
WTF!
Dat ding kan gewoon in een zak water, en dan nog aan ook:
[ afbeelding ]
Meer pics:
http://dexlight.com
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef Dionysiou het volgende:
Ja tuurlijk, ik had iets bij www.eshop.nl gekocht een Princess Ice Crusher
Doet ie het godverdomme weer niet, word ik zo ziek van nooit meer. Opsturen en geld terug kan ik beter gebruiken voor DX dat spul komt weliswaar uit HK maar is meestal goed voor de prijs die je betaald.
Daar zou ik wel wat filmpjes van willen zien, zeer leuk dingetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:08 schreef Daantke het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16528
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daar zou ik wel wat filmpjes van willen zien, zeer leuk dingetje
www.kaidomain.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil weer aanstekers hé, maar die kan je toch wel bij de concurrent kopen nog ?
Hoe heet die ook alweer en wat is de site?
Hehe inderdaad, heb er net drie besteldquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Aanstekers zijn weer te koop bij DX!
Yeah! Ik zag hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Aanstekers zijn weer te koop bij DX!
lijstje?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Vandaag in 4 minuten $100 uitgegeven.... Het was trouwens wat resell-spul.
En eentje tijdelijk minderquote:
Ik rook gelukkig nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:30 schreef Daantke het volgende:
die aanstekers zijn wel heel verleidelijk
quote:
Verwarrend! Ben je tijdelijk minder junkie, of ben je tijdelijk géén junkie?quote:
Maak er maar geen van, ik had het een beetje vaag geformuleerd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[..]
Verwarrend! Ben je tijdelijk minder junkie, of ben je tijdelijk géén junkie?
Ik had me voorgenomen een tijdje niet meer te bestellen, maar ik had een MicroSD nodig en $7 voor een 2 GB (¤5 nogwat tegen 1,30@paypal) kon ik niet voorbij laten gaan...
Nice!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Dikke mist + 200mW rode laser is zeer nice =).
Ik heb een foto van hoe ik hem op een boom heb gericht:
[ afbeelding ]:D:D
Nice man kan niet wachten tot mijne nou eens aankomen!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Ik denk al, wat vallen er toch veel blaadjes vandaag.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
en je verkoopt ze aan vrienden of op internet ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, gewoon wat van die iPod oordopjes namaak, en wat Memorysticks.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Net ingevoerd? Order cancellen en twee nieuwe orders maken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef Wunny het volgende:
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
06706 Metallic Oil Lighter with Time is Money Theme Design x 1 Pending $5.23 -
13503 Neodymium NIB Magnet Spheres (6mm / 20-Pack) x 1 Pending
ETA 10/18/2008 $4.98 -
Godverdomme, zie ik net dat die klote magneten er pas over 6 dagen zijn en die aansteker moet toch wel voor de 30ste in huis zijn!
Niet nodig, DX verstuurt het dan apart van elkaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:52 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Net ingevoerd? Order cancellen en twee nieuwe orders maken?
Nee dat geld ben je kwijt, dat weet je toch wel? Kredietcrisis enzo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:09 schreef Wunny het volgende:
Ik heb toch al gecanceld xD Moet ik nu gewoon een paar dagen wachten en dan staat me geld op me rekening?
Ik verkoop het lekker simpel op internet, gewoon wat makkelijke winst. Niet veel, maar aangezien ik er haast niks voor hoef te doen is het simpel verdiend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en je verkoopt ze aan vrienden of op internet ofzo?
Zelfs met mijn 2mW laser kreeg ik een goede beam gisteravond!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Valt dat te verwachten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
De PayPal-koers is met 2 cent omhoog gegaan. Nu maar weer hopen op de koers van een paar maanden geleden.
Caps lock aan? Kan je bij DX ook nieuwe toetsenborden bestellen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
Net iets binnen gekregen wat ik niet besteld heb bij Dealextreme...
Ik kan niet meer inloggen ook, hij slikt mijn wachtwoord ineens niet meer
Wrong items received, bij Customer Service Express.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
Boeiend?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Sta je niet voor lul met zo'n nep ding?
Het schijnt dat je het verschil echt niet ziet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Sta je niet voor lul met zo'n nep ding?
Maar die heeft zo'n sombere donkere achtergrond. Of is dat aan ook te passen bij die Chinese klonen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:12 schreef Wunny het volgende:
[..]
Boeiend?
Ik zou die Diamond nemen, die vind ik het coolst.
Heeft ook een mooiere look.
Neem ze gewoon allebei. Kan je er ook mee bellen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik weet niet welke telefoon ik moet kiezen!![]()
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16141
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5179
Adviseer mij hier
Ontzettend hoge camera resolutie ook.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef Wunny het volgende:
Vast wel..
Maar kies de telefoon op de looks, de specificaties zijn waarschijnlijk toch bijna hetzelfde..
Wat je in 20 seconden kan installeren op je Touch Diamond.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ook het slide to unlock vind ik erg praktisch.
Maar dit zijn geen echte diamonds, maar klonen. Ze hebben dus een of ander brak Chinees OS besturingsysteem dat ervoor zorgt dat je zeker niet zomaar alles ermee kan wat b.v. wel met windows mobile kan. Is dat een java applet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat je in 20 seconden kan installeren op je Touch Diamond.
Die is erg mooi..quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan je ipv die lelijke iPhone clone dan niet beter deze mooiere clone nemen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16463 ?
Ik heb er eigenlijk geen zin in, maar het leg het toch nog maar eens voor de 745e keer uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:27 schreef Wunny het volgende:
[..]
Die is erg mooi..
Die heeft trouwens ook 3 MP camera, nog beter dan de iPhone himself
En dan vergeet je zijn tofste filmpje!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Twee filmpjes over soortgelijke rommel die DX verkoopt
Die vindt ik zelf ook (tot nu toe) de mooiste, samen met de lekker foute nep-vertu.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik dezequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:40 schreef Karina het volgende:
Drie aanstekers besteld, bij elkaar nog geen 10 Euro!
[ afbeelding ] SKU10089[ afbeelding ]SKU8052 [ afbeelding ]
SKU5641
Wat heb je hier aan? Hoe kan je op internet enzo? gewoon sim-only er in ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik weet niet welke telefoon ik moet kiezen!![]()
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16141
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5179
Adviseer mij hier
China he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat heb je hier aan? Hoe kan je op internet enzo? gewoon sim-only er in ofzo?
En volgens mij kan je voor dat geld nooit een super foon hebben. Lijkt me crap...
Quanta kosta?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die vindt ik zelf ook (tot nu toe) de mooiste, samen met de lekker foute nep-vertu.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik ze (als de reviews een beetje meevallen
en de dollar weer een beetje normaal doet) in december allebei koop.
Hier de pimp vertu trouwens: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16149
@Dion:
Ik heb helaas niets voor je kunnen doen.
Ik zag wel een 10mw BR op MP staan..
thanks voor de links er bij!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik deze
[ afbeelding ]
Jet 2000-C Butane Torch Tri-Flame with LED
[ afbeelding ]
Stylish Piano Black Jet 1300-C Butane Lighter
[ afbeelding ]
Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter
[ afbeelding ]
Bullet Shaped Copper Butane Lighter
[ afbeelding ]
Skinny Card Style Butane Lighter
[ afbeelding ]
Stylish Kerosene lighter
Totaal 28 dollar, 20 euro ofzo.
Gistermiddag na mijn werk, iets van 17:00 besteld, en nu blijken ze allemaal al in stock te zijn
En iets dat een ETA had van 18 oktober is voor mij ook al in stock
MarktPlaatsquote:
Ik kan de advertentie niet vinden..quote:
Hee das gek.. Hier werkt jouw wachtwoord gewoon nog..!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
Een order plaatsen, naar Customer Service Express gaan, dan change order, ordernummer invoeren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef yosander het volgende:
Hoe moest je ook alweer aangeven dat je met DX points wilde betalen (1 point = $0,1)?
Oke, bedankt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een order plaatsen, naar Customer Service Express gaan, dan change order, ordernummer invoeren.
Dan bij old sku doe je ****
en bij new sku het sku wat je wilt
En dan description ''can you please add sku (die ene die je wilt) for (bedrag in centen gedeeld door 10)''
En ja, 1 point is $0,1. Dus $5,23 is 52 punten.
edit:
En oja, als je niet iets anders wilt bestellen, maar 1 ding en dat met punten, bestel je geowon sku.1888, dat kost je 1 dollarcent, en dan laat je het aan die order toevoegen.
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik kan de advertentie niet vinden..
Daarom..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En jij hebt toch die Dexlight? Zag je review staan ieder geval, maar dat is alweer 6 maanden geleden. Ben je er nog steeds tevreden over? En kan je hem nou écht gewoon onder water houden en invriezen en in de fik zetten en erover heen rijden?of is dat onzin?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n UltraFire C3, zou die van jou véél beter zijn?
Is het geen oplichter, kans is wel groot of niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385
Ach, als je hem gewoon op gaat halen als je hem koopt valt er weinig op te lichten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is het geen oplichter, kans is wel groot of niet?
Tsja... ik ben weleens van Rotterdam naar limburg gereden om iets op te gaan halen. Maar dat was wel een stuk meer dan 130 euro, maar toch. Als het om zulke bedragen gaat zou ik het niet op laten sturen... mij te link.quote:
Daarom zeg ik ook, is het wel te vertrouwen hehequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:32 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Tsja... ik ben weleens van Rotterdam naar limburg gereden om iets op te gaan halen. Maar dat was wel een stuk meer dan 130 euro, maar toch. Als het om zulke bedragen gaat zou ik het niet op laten sturen... mij te link.
En daarom zeg ik dat je hem dan het beste op kan halen.. dan kunnen ze er niks mee uithalen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, is het wel te vertrouwen hehe
En dat heb ik er niet voor over, klaar uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:45 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dat je hem dan het beste op kan halen.. dan kunnen ze er niks mee uithalen.
Ik betaalde dus rechtstreeks met paypal, bleek geen account te hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wrong items received, bij Customer Service Express.
Moet je alleen wel weten welke order (staat op het pakje) en je moet inloggen.
Misschien doe je het verkeerde mailadres, je moet hetzelfde als bij PayPal gebruiken.
En anders doe je toch gewoon de Password Reminder?
Dat is vervelend..quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik betaalde dus rechtstreeks met paypal, bleek geen account te hebben
Maargoed, ik heb het verwerkt en ik zie wel wat ik er mee doe.. waardeloze sleutelhangers met plantjes
De SKU was hetzelfde alleen de laatste 2 digits waren om gedraaid... inplaats van 48 84
Die is inderdaad ook mooi. Ik heb gezocht op telefoons < 100 euro, vandaar dat ik deze niet voorbij zag komen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Die heeft dus een Karel V lens?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen zin in, maar het leg het toch nog maar eens voor de 745e keer uit.
Dat die camera 3 MP heeft, zegt NIETS.
Waarschijnlijk is die 3 MP geinterpoleerd, wat betekend dat het hardwarematig naar 3 MP is opgeschroefd.
Dus dan is het een 1.3 MP sensor, en de foto's worden dan vergroot naar 3 MP.
Tevens zal de lens ontiegelijk slecht zijn, waardoor je geen bal ziet waarvan je de foto neemt.
Voor de camera hoef je het echt niet te doen, en het aantal megapixel zegt amper wat.
Tuurlijk, you get what you pay for. Maar ik ga ook geen honderden euro's uitgeven om een "echte" telefoon te kopen. Dit is weliswaar namaak, maar je kan er net zoveel mee als een gewone iphone (sterker nog, de namaak valt NIET uit tijdens een gesprek zoals de "echte" iphone" wel doet). Bovendien zijn veel van die Chinese dingen dual sim dual network, dus kan ik er twee sim kaarten in doen die tegelijk met elkaar werkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En volgens mij kan je voor dat geld nooit een super foon hebben. Lijkt me crap...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
En jij hebt toch die Dexlight? Zag je review staan ieder geval, maar dat is alweer 6 maanden geleden. Ben je er nog steeds tevreden over? En kan je hem nou écht gewoon onder water houden en invriezen en in de fik zetten en erover heen rijden? of is dat onzin?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n UltraFire C3, zou die van jou véél beter zijn?
Stel je deze vragen serieus of zit je te dollen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja wat ergquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Vinden jullie Dealextreme ook niet verslavend? Heb er denk ik in totaal al voor 200$ uitgegeven![]()
![]()
...elke keer als ik op die site surf krijg ik weer zo'n gevoel van: hmmm wat leuk!
Wat is er in december?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wacht ff tot december ivm invoerrechten, dan koop ik er ook een paar
Als je goed leest dan ben je dus niet tegelijkertijd op beide nummers bereikbaar. Hij switcht om de zoveel tijd naar 't andere nummer. Niet echt dual-sim dus ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weet iemand wat dit voor iets raars is? Je schijnt er je sim mee te kunnen klonen, zodat je verschillende nummers op 1 simkaart kunt hebben. Handig als je geen dual sim telefoon hebt?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12425
Dan wordt 't bedrag wat je max mag invoeren in NL/Europa verhoogd naar ¤ 115,-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |