Nope als in "het kost niks", of als in "nee je hebt ongelijk en het kost wel wat"?quote:
Ik vond ze superhandig om een barbecue mee aan te steken maar daar is oktober niet echt meer het seizoen voorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:10 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje van die hele hete aanstekers binnen, en ik vind ze echt ontzettend leuk. Wie heeft die dingen ook en weet leuke dingen die je ermee kan doen?
Ze leveren ook in delen uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:04 schreef mcwops het volgende:
dit is de status van mijn bestelling: Order Received - in stock
terwijl ik 1 pending en 1 ETA op 11 okt heb staan.
leveren ze dan deze order in 2 gedeelten uit of wachten ze tot ie helemaal gereed is?
Het kost je geen knaak. Eventuele verzendkosten zijn bij de prijs ingerekend. Je bent dus nooit meer geld kwijt dan wat het product in de shop kostquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope als in "het kost niks", of als in "nee je hebt ongelijk en het kost wel wat"?
quote:
quote:Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
In december als je qua prijs meer mag inkopen kan je bijvoorbeeld de e_sky Lama RC-4 met EMS laten verzenden? 106$.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Stinosss het volgende:
Standaard airmail shipping is helemaal gratis.
EMS daarentegen betaal je voor. Dit wordt dan door DHL verzonden, trackingnummer kun je opvragen. Laat orders van boven de 35,- euro NOOIT met EMS verzenden. 90% kans dat de douane je order vergezelt met een boete.
En bovendien is DHL zwaar, zwáár kut.. Zo heb ik eens 2 tot 3 maanden moeten wachten op een pakketje uit Engeland. Die lui kwamen doordeweeks, op een tijdstip dat ieder normaal mens aan het werk/naar school is, en ze leveren het niet af bij de buren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Stinosss het volgende:
Standaard airmail shipping is helemaal gratis.
EMS daarentegen betaal je voor. Dit wordt dan door DHL verzonden, trackingnummer kun je opvragen. Laat orders van boven de 35,- euro NOOIT met EMS verzenden. 90% kans dat de douane je order vergezelt met een boete.
Wat is VolumeRate nou weer, als ik daar naar toe ga krijg ik naast de URL in m'n webbrowser het DX tekentje vaag?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met het zusterbedrijf van DealExtreme, VolumeRate?
Zijn de verzendtijden zo'n beetje hetzelfde, of duurt het daar veel langer/korter?
Prijs: 32,25$quote:- Neitherlands Customer Read First.
NL customers MUST to choose DHL for Express shipping, also MUST to leave a phone number while checking out. Or we will not be responsible for late shipment.
Juist. Of je neemt ffe contact op met DX voor gewone airmail. Wanneer je een DOA hebt doen ze er echter niks aan als je voor airmail hebt gekozen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
In december als je qua prijs meer mag inkopen kan je bijvoorbeeld de e_sky Lama RC-4 met EMS laten verzenden? 106$.
Bepaalde tak van DX. Dus gewoon hetzelfde bedrijf.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat is VolumeRate nou weer, als ik daar naar toe ga krijg ik naast de URL in m'n webbrowser het DX tekentje vaag?
Raar dat je daar verplicht voor DHL verzendkosten moet betalen, en DX zelf is veel overzichtelijker zie het nut van VR niet in danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bepaalde tak van DX. Dus gewoon hetzelfde bedrijf.
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:10 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje van die hele hete aanstekers binnen, en ik vind ze echt ontzettend leuk. Wie heeft die dingen ook en weet leuke dingen die je ermee kan doen?
VolumeRate. Volume zegt je niets? VolumeRate is voor grote aantallen. Op DX krijg je korting tot 10 producten, maar stel jij wilt 100 producten of zelfs 500 producten met je eigen logo erop dan moet je naar volumerate.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Raar dat je daar verplicht voor DHL verzendkosten moet betalen, en DX zelf is veel overzichtelijker zie het nut van VR niet in dan
Die dingen waarmee je shit kan laten smelten enzo, die jet torches.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters niet
Net een nieuw pakje binnen, beetje teleurgesteldHorloge is kapot aangekomen, een USB stopcontactlader was een contactje verbogen waardoor het plastic gescheurd is en hij aanvankelijk niet in het stopcontact kon. Maar dat heb ik al gemaakt.
Even naar de CSE gaan voor een nieuw horloge dan maar.
Welke horloge had je? heb er ook een nodigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters niet
Net een nieuw pakje binnen, beetje teleurgesteldHorloge is kapot aangekomen, een USB stopcontactlader was een contactje verbogen waardoor het plastic gescheurd is en hij aanvankelijk niet in het stopcontact kon. Maar dat heb ik al gemaakt.
Even naar de CSE gaan voor een nieuw horloge dan maar.
Juistquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke horloge had je? heb er ook een nodig
CSE = Customer Service Express toch?
Dezequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke horloge had je? heb er ook een nodig
CSE = Customer Service Express toch?
Ik heb er al eentje (dezelfde), en die is prima. Werkt al een maand of 3 prima en hij is al een paar keer gevallenquote:
FocalPrice heeft inmiddels het juiste, vervangende artikel geleverd. Het is alleen weer niet precies wat ik hebben moet... Zal er zelf even een ander stekkertje aan moeten flansen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
hmmm... ze hadden me een verkeerd artikel gestuurd. Moest het terugsturen, zouden ze me het juiste opsturen.
Ik wacht nog steeds...
(overigens ook op een DX die op 24/9 verstuurd zou zijn)
Whaha, WunnyV2! Heyquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef WunnyV2 het volgende:
Heb deze even besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
En zo'n 4-1 stylus pen, ben zeer benieuwd vooral naar de lockpick setje!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef WunnyV2 het volgende:
Kan je sloten enzo mee openen enzo.
Erg cool!
@Dion, ik kon nergens meer posten op Wunny, dan maar een nieuw account en WunnyV2 was geboren!
Slimkeesquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef Snakey het volgende:
Wunny, rickroll, 48 uur.
Wie gebruikt de nazi knop..?quote:
200mw rood of 200mw groen. En er zijn 2 verschillende 200mw groen. 3 keuzes dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Zapper het volgende:
Denk er over om nog een 200mw laserpen te kopen. Het klopt dat FocalPrice deze niet heeft en ik eigenlijk maar één optie heb bij DealExtreme?
Zo makkelijk is lockpicken niet hoor, de gemiddelde dief bij jou in de buurt gebruikt het niet. Gewoon een raampje openkeilen of iets forceren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef drummerdude het volgende:
Dus dan word inbreken dus een stuk makkelijker![]()
Lijkt me een beetje nutteloos, tenzij ik geld nodig heb...
Ik heb de 200mW ook besteld, hij is 3 dagen terug geshipped bij mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Zapper het volgende:
Jammer dat al die butane lighters en jet torches uit zijn verkocht
Denk er over om nog een 200mw laserpen te kopen. Het klopt dat FocalPrice deze niet heeft en ik eigenlijk maar één optie heb bij DealExtreme?
De rodequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
200mw rood of 200mw groen. En er zijn 2 verschillende 200mw groen. 3 keuzes dus.
Die rode zie je niet goed omdat het menselijke oog gevoeliger is voor groen dan voor rood, hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Stinosss het volgende:
Rood..meer infrarood dan gewoon rood. Echt supergoed zie je hem dus niet.
De 200mw groen is wel een leuk beestje wat betreft zichtbaarheid.
Zow, dat is idd een vetpot jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef julian6 het volgende:
5x ipod oordopjes gekocht van FocalPrice, 2$ per stuk. Ga ze verkopen voor 5 euro per stuk op schoolHeb al een paar kopers
![]()
Kan iemand mij overigens vertellen wat EMS is?
Die 200mW groen staat ook op m'n wishlist, zou die erg graag willenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Stinosss het volgende:
Rood..meer infrarood dan gewoon rood. Echt supergoed zie je hem dus niet.
De 200mw groen is wel een leuk beestje wat betreft zichtbaarheid.
Nee, die 0,01 is geen EMS.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef julian6 het volgende:
Kan je dan gezeik krijgen? voor 35 euro kun je half het assortiment van DX kopendus dat doe ik niet zo gauw
maar EMS is dus die optie die 0,01 dollarcent kost?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef julian6 het volgende:
Kan je dan gezeik krijgen? voor 35 euro kun je half het assortiment van DX kopendus dat doe ik niet zo gauw
maar EMS is dus die optie die 0,01 dollarcent kost?
Ook voor ons is EMS gratis bij bepaalde producten. Echter krijg je er hier in NL een leuke boete bijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee, die 0,01 is geen EMS.
EMS is met sommige producten ook gratis, maar niet voor ons vanwege de duane wat net werd verteld.
Ffe 3/4 weken wachten, dan staat 'ie waarschijnlijk weer rond de 1,45.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die 200mW groen staat ook op m'n wishlist, zou die erg graag willen
Maarja, dat komt wel met een koers minstens boven de 1.42$ ;-)
Nee, dat mag niet. DX photoshopt vaak de apple logo's weg in hun afbeeldingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
WTF, ik kom er nét achter dat ik een fokkin überbekende (DJ) BN-er als (dropship) klant heb!
Maar daar kwam ik niet voor..
Die DX-gasten hebben nu weer zo'n "nieuwe" nep-iphone toegevoegd,
en deze lijkt me wel leuk om (in december ivm invoer) te gaan resellen.
(die TV-tuner werkt hier natuurlijk niet, dat weet ik)
Nou zijn de invoerrechten dan niet zo'n probleem meer, maar mogen die imitatie-iphones
eigenlijk wel worden ingevoerd (ivm copyrights en zo). Of mag het alleen niet als er apple
logos en dergelijke op het apparaat en de doos staan afgedrukt? Heeft iemand enig idee?
Dan wacht ik jouw bevindingen wel even afquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Die rode zie je niet goed omdat het menselijke oog gevoeliger is voor groen dan voor rood, hoor.
Maarja hij kan ook wel infrarood spuwenDat zou ik niet weten, zou iemand eigenlijk eens moeten testen.
Ik heb geen idee, ik snap ook nog steeds niet wat het precies is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:53 schreef Stinosss het volgende:
[..]
nee. Dat is niet die optie.
En ja, je krijgt gezeik wanneer je een hoog bedrag middels EMS laat verzenden.
Waarom zou je EMS willen?
Voor de zichtbaarheid kan je beter die nieuwe 100mW rode laser nemen, omdat die minder infrarood uitspuwt en meer ''laser''quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dan wacht ik jouw bevindingen wel even af
Groen is leuk ja, maar natuurlijk een stuk duurder. Bovendien heb ik de groene 30mw al en ben daar tevreden mee.
Verschillen EMS tov van gewone airmail.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap ook nog steeds niet wat het precies is.
Wat is het verschil met een normale zending en EMS? En waarom zou je een boete krijgen als je dure producten verzendt met ems, en niet als je het normaal verstuurd?
Is het verboden om producten vanuit china naar nederland te importeren?
Het is niet verboden om producten vanuit China naar Nederland te importeren, al is het uit Zuid-Afrika alleen je mag niet meer dan zoveel euro aan goederen importeren, ben het officiëele bedrag vergeten maar het was niet veel, met gewone zending word je haast niet tot nooit gepakt in december word het minimumbedrag dik opgeschroeft naar ik dacht uit m'n hoofd rond de 150 euro dus dan kan je EMS eventueel wel doen op aanvraag. Er was uit de voorgaande threads een gozer die een e_Sky lama V4 R/C Helicopter had gekocht met EMS en toen een boette had te pakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik snap ook nog steeds niet wat het precies is.
Wat is het verschil met een normale zending en EMS? En waarom zou je een boete krijgen als je dure producten verzendt met ems, en niet als je het normaal verstuurd?
Is het verboden om producten vanuit china naar nederland te importeren?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:11 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Verschillen EMS tov van gewone airmail.
- EMS betaal je voor. Standaard schipping (armail) is gratis.
- EMS wordt afgehandeld door DHL. Poststukken die door DHL worden afgehandeld hebben een veel grotere kans om door de douane gepakt te worden. Waarom? Daarom.
Nee, het is niet verboden. Mits het geen producten zijn zoals *vul zelf in*. (verboden stoffen, medicijnen, kernbommen, tesla-coils, enz enz..)
Er zijn ook infraroodlasers hoor. Schroef voor de grap je dure macbook pro (quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:09 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Voor de zichtbaarheid kan je beter die nieuwe 100mW rode laser nemen, omdat die minder infrarood uitspuwt en meer ''laser''
Leuk om zoiets te bouwenquote:
Tja, de 200mW rode laser is niet voor niets ''cheap'' voor een 200mW ;-)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:17 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Er zijn ook infraroodlasers hoor. Schroef voor de grap je dure macbook pro () maar eens open en check je dvd/cd laserunit. Veel zichtbaar licht zul je niet zien. Hoogstens een roodkleurige schittering.
Infrarood is dus niks raars, echter wil je dit niet als je hem koopt om mee te showen. Infrarood zie je doorgaans vrijwel niet.
Haha leuk, mischien doe ik dat wel ben best goed op dat soort gebieden heb laatst een soundboard gemaakt voor m'n Malaguti F15 Firefox met 600Watt Boss Speakers en 200Watt Versterker met schakelaar, apparte accu en mogelijkheid om op de accu v/d scooter aan te sluiten ging vrijwel probleemloos en strak in elkaar gezet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:18 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Leuk om zoiets te bouwenZelf ook eens gedaan, wel klein formaat, maar toch. Dus mocht je nog tijd vrij hebben in je hefstvakantie
. Van de graaff generator is ook leuk
.
Dat imei is niet zo'n grote ramp, in veel van de telefoons kan je zelf het imei veranderen enquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. DX photoshopt vaak de apple logo's weg in hun afbeeldingen.
Namaak willen ze echt niet hebben. Daarnaast zit je nog steeds met het IMEI probleem. Wat ik toch niet direct aan je laars zou lappen...
Tijd niet gezien man! Wel al op DX forums, maar op FOK! al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat imei is niet zo'n grote ramp, in veel van de telefoons kan je zelf het imei veranderen en
anders zijn er wel de imei-changers (bestaan voor bijna al die 'grotere' nep-iphone merken).
Het ging mij meer om de copyrights en de kans op het in beslag nemen..
Ik heb volgens mij de vraag verkeerd gesteld, daarom probeer ik het nog een keer.
Stel die nep-iphone wordt geleverd zonder apple/iphone-logo's en/of apple/iphone-teksten.
Wordt het dan ook nog in beslag genomen omdat het teveel lijkt op de orginele? (copyright op design ofzo?)
Druk druk druk, jeweetsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tijd niet gezien man! Wel al op DX forums, maar op FOK! al een tijd niet meer.
Als ze erachterkomen dat er overal Apple logo's op staan, dan nemen ze het wel in geloof ik. Als het er gewoon op lijkt niet denk ik, ik heb nog nooit gehoord van iemand op DX dat zijn telepwn in beslag was genomen in ieder geval.
Redelijk aardig, maar verwacht geen atoomklok.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat horloge wat je hebt gekocht is trouwens wel errug leuk zeg. Loopt dat nog een beetje precies?
Hmm, met zo'n kleine afwijking (al was het een minuut) valt prima te leven, zeker gezien de prijs..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Redelijk aardig, maar verwacht geen atoomklok.
Aan het begin iets van 20 seconden per dag te snel maar ik heb hem al een tijdje en nu is het nog maar maximaal een seconde of 5 denk ik. Tof horloge hoor, je zou niet zeggen dat ie 14 euro is.
Volgens mij houdt DX helemáál geen voorraad aan maar werken ze met JIT leveranciersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:56 schreef Stinosss het volgende:
Naja...veel kan DX er niet aan doen. Ze hebben er geen of niet genoeg op voorraad.
Eens. Tegenwoordig hebben alle woningen wel SKG** cilindersloten en die krijg je zeker als je onervarern bent niet zomaar open. De gulden regel van een inbreker is dat hij zo snel mogelijk binnen wil zijn en dus niet te lang met lockpicken staat te hannesen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Zo makkelijk is lockpicken niet hoor, de gemiddelde dief bij jou in de buurt gebruikt het niet. Gewoon een raampje openkeilen of iets forceren.
Van rood heb je toch het minste licht nodig? Daarom is de binnenverlichting in militaire voertuigen toch ook rood, zodat ze weinig licht nodig hebben?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Die rode zie je niet goed omdat het menselijke oog gevoeliger is voor groen dan voor rood, hoor.
Ze hebben voor zover als ik weet een voorraad waar ook Volumerate van meesnoept.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Volgens mij houdt DX helemáál geen voorraad aan maar werken ze met JIT leveranciers
http://www.giangrandi.ch/optics/eye/eye.shtmlquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van rood heb je toch het minste licht nodig? Daarom is de binnenverlichting in militaire voertuigen toch ook rood, zodat ze weinig licht nodig hebben?
Centraal banmeldtopic in MED of klik op de datum in die quote, dan kom je er automatischquote:
Alle lockpicking tools? Whahaha geld teveel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hmm, met zo'n kleine afwijking (al was het een minuut) valt prima te leven, zeker gezien de prijs..
ff toevoegen dan maar
Heb ook meteen maar even alle picks en tools besteld..![]()
![]()
omfgquote:Op Wednesday, October 08, 2008 4:00 AM schreef baskuipers het volgende:
Can this laser hurt your eyes or even make you blind?
en dan koel antwoorden: "No it does not. The 5mw does. It is perfectly safe to use look into the laserbeam"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
Over die 200mw red laserpointer..
[..]
omfg![]()
Ding laat balonnen knappen, steekt lucifers aan van meters afstand en snijd door plastic alsof het niets is.
Heb hem dus maar aangeraden om een led-lampje te kopen en daarmee te gaan spelen..
Whehehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en dan koel antwoorden: "No it does not. The 5mw does. It is perfectly safe to use look into the laserbeam"
Nja. beleid is veranderd. Wanneer je nu een product wilt terugsturen moet je soms zelf voor de verzendkosten opdraaien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hm, raar, kapot item ontvangen, CSE gebruikt, vragen ze om $5 voor het replacement item.
Had ik nog nooit gehad, naja het moet maar
Dat zuigt. Welk item?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hm, raar, kapot item ontvangen, CSE gebruikt, vragen ze om $5 voor het replacement item.
Had ik nog nooit gehad, naja het moet maar
Dat horloge, dat ik kapot had gekregen (had er al eentje, ligt niet aan het horloge, ik denk aan de ruwe behandeling tijdens het verzenden).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |