Juist. Of je neemt ffe contact op met DX voor gewone airmail. Wanneer je een DOA hebt doen ze er echter niks aan als je voor airmail hebt gekozen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
In december als je qua prijs meer mag inkopen kan je bijvoorbeeld de e_sky Lama RC-4 met EMS laten verzenden? 106$.
Bepaalde tak van DX. Dus gewoon hetzelfde bedrijf.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat is VolumeRate nou weer, als ik daar naar toe ga krijg ik naast de URL in m'n webbrowser het DX tekentje vaag?
Raar dat je daar verplicht voor DHL verzendkosten moet betalen, en DX zelf is veel overzichtelijker zie het nut van VR niet in danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Bepaalde tak van DX. Dus gewoon hetzelfde bedrijf.
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:10 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb nu een zooitje van die hele hete aanstekers binnen, en ik vind ze echt ontzettend leuk. Wie heeft die dingen ook en weet leuke dingen die je ermee kan doen?
VolumeRate. Volume zegt je niets? VolumeRate is voor grote aantallen. Op DX krijg je korting tot 10 producten, maar stel jij wilt 100 producten of zelfs 500 producten met je eigen logo erop dan moet je naar volumerate.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Raar dat je daar verplicht voor DHL verzendkosten moet betalen, en DX zelf is veel overzichtelijker zie het nut van VR niet in dan
Die dingen waarmee je shit kan laten smelten enzo, die jet torches.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters niet
Net een nieuw pakje binnen, beetje teleurgesteldHorloge is kapot aangekomen, een USB stopcontactlader was een contactje verbogen waardoor het plastic gescheurd is en hij aanvankelijk niet in het stopcontact kon. Maar dat heb ik al gemaakt.
Even naar de CSE gaan voor een nieuw horloge dan maar.
Welke horloge had je? heb er ook een nodigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke aanstekers? Met die nepzippo's kan je wel wat leuke trucjes doen, maar met jet lighters niet
Net een nieuw pakje binnen, beetje teleurgesteldHorloge is kapot aangekomen, een USB stopcontactlader was een contactje verbogen waardoor het plastic gescheurd is en hij aanvankelijk niet in het stopcontact kon. Maar dat heb ik al gemaakt.
Even naar de CSE gaan voor een nieuw horloge dan maar.
Juistquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke horloge had je? heb er ook een nodig
CSE = Customer Service Express toch?
Dezequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Welke horloge had je? heb er ook een nodig
CSE = Customer Service Express toch?
Ik heb er al eentje (dezelfde), en die is prima. Werkt al een maand of 3 prima en hij is al een paar keer gevallenquote:
FocalPrice heeft inmiddels het juiste, vervangende artikel geleverd. Het is alleen weer niet precies wat ik hebben moet... Zal er zelf even een ander stekkertje aan moeten flansen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
hmmm... ze hadden me een verkeerd artikel gestuurd. Moest het terugsturen, zouden ze me het juiste opsturen.
Ik wacht nog steeds...
(overigens ook op een DX die op 24/9 verstuurd zou zijn)
Whaha, WunnyV2! Heyquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef WunnyV2 het volgende:
Heb deze even besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417
En zo'n 4-1 stylus pen, ben zeer benieuwd vooral naar de lockpick setje!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef WunnyV2 het volgende:
Kan je sloten enzo mee openen enzo.
Erg cool!
@Dion, ik kon nergens meer posten op Wunny, dan maar een nieuw account en WunnyV2 was geboren!
Slimkeesquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef Snakey het volgende:
Wunny, rickroll, 48 uur.
Wie gebruikt de nazi knop..?quote:
200mw rood of 200mw groen. En er zijn 2 verschillende 200mw groen. 3 keuzes dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Zapper het volgende:
Denk er over om nog een 200mw laserpen te kopen. Het klopt dat FocalPrice deze niet heeft en ik eigenlijk maar één optie heb bij DealExtreme?
Zo makkelijk is lockpicken niet hoor, de gemiddelde dief bij jou in de buurt gebruikt het niet. Gewoon een raampje openkeilen of iets forceren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:26 schreef drummerdude het volgende:
Dus dan word inbreken dus een stuk makkelijker![]()
Lijkt me een beetje nutteloos, tenzij ik geld nodig heb...
Ik heb de 200mW ook besteld, hij is 3 dagen terug geshipped bij mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef Zapper het volgende:
Jammer dat al die butane lighters en jet torches uit zijn verkocht
Denk er over om nog een 200mw laserpen te kopen. Het klopt dat FocalPrice deze niet heeft en ik eigenlijk maar één optie heb bij DealExtreme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |