Tijd niet gezien man! Wel al op DX forums, maar op FOK! al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat imei is niet zo'n grote ramp, in veel van de telefoons kan je zelf het imei veranderen en
anders zijn er wel de imei-changers (bestaan voor bijna al die 'grotere' nep-iphone merken).
Het ging mij meer om de copyrights en de kans op het in beslag nemen..
Ik heb volgens mij de vraag verkeerd gesteld, daarom probeer ik het nog een keer.
Stel die nep-iphone wordt geleverd zonder apple/iphone-logo's en/of apple/iphone-teksten.
Wordt het dan ook nog in beslag genomen omdat het teveel lijkt op de orginele? (copyright op design ofzo?)
Druk druk druk, jeweetsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tijd niet gezien man! Wel al op DX forums, maar op FOK! al een tijd niet meer.
Als ze erachterkomen dat er overal Apple logo's op staan, dan nemen ze het wel in geloof ik. Als het er gewoon op lijkt niet denk ik, ik heb nog nooit gehoord van iemand op DX dat zijn telepwn in beslag was genomen in ieder geval.
Redelijk aardig, maar verwacht geen atoomklok.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat horloge wat je hebt gekocht is trouwens wel errug leuk zeg. Loopt dat nog een beetje precies?
Hmm, met zo'n kleine afwijking (al was het een minuut) valt prima te leven, zeker gezien de prijs..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Redelijk aardig, maar verwacht geen atoomklok.
Aan het begin iets van 20 seconden per dag te snel maar ik heb hem al een tijdje en nu is het nog maar maximaal een seconde of 5 denk ik. Tof horloge hoor, je zou niet zeggen dat ie 14 euro is.
Volgens mij houdt DX helemáál geen voorraad aan maar werken ze met JIT leveranciersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:56 schreef Stinosss het volgende:
Naja...veel kan DX er niet aan doen. Ze hebben er geen of niet genoeg op voorraad.
Eens. Tegenwoordig hebben alle woningen wel SKG** cilindersloten en die krijg je zeker als je onervarern bent niet zomaar open. De gulden regel van een inbreker is dat hij zo snel mogelijk binnen wil zijn en dus niet te lang met lockpicken staat te hannesen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Zo makkelijk is lockpicken niet hoor, de gemiddelde dief bij jou in de buurt gebruikt het niet. Gewoon een raampje openkeilen of iets forceren.
Van rood heb je toch het minste licht nodig? Daarom is de binnenverlichting in militaire voertuigen toch ook rood, zodat ze weinig licht nodig hebben?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Die rode zie je niet goed omdat het menselijke oog gevoeliger is voor groen dan voor rood, hoor.
Ze hebben voor zover als ik weet een voorraad waar ook Volumerate van meesnoept.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Volgens mij houdt DX helemáál geen voorraad aan maar werken ze met JIT leveranciers
http://www.giangrandi.ch/optics/eye/eye.shtmlquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van rood heb je toch het minste licht nodig? Daarom is de binnenverlichting in militaire voertuigen toch ook rood, zodat ze weinig licht nodig hebben?
Centraal banmeldtopic in MED of klik op de datum in die quote, dan kom je er automatischquote:
Alle lockpicking tools? Whahaha geld teveel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hmm, met zo'n kleine afwijking (al was het een minuut) valt prima te leven, zeker gezien de prijs..
ff toevoegen dan maar
Heb ook meteen maar even alle picks en tools besteld..![]()
![]()
omfgquote:Op Wednesday, October 08, 2008 4:00 AM schreef baskuipers het volgende:
Can this laser hurt your eyes or even make you blind?
en dan koel antwoorden: "No it does not. The 5mw does. It is perfectly safe to use look into the laserbeam"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
Over die 200mw red laserpointer..
[..]
omfg![]()
Ding laat balonnen knappen, steekt lucifers aan van meters afstand en snijd door plastic alsof het niets is.
Heb hem dus maar aangeraden om een led-lampje te kopen en daarmee te gaan spelen..
Whehehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en dan koel antwoorden: "No it does not. The 5mw does. It is perfectly safe to use look into the laserbeam"
Nja. beleid is veranderd. Wanneer je nu een product wilt terugsturen moet je soms zelf voor de verzendkosten opdraaien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hm, raar, kapot item ontvangen, CSE gebruikt, vragen ze om $5 voor het replacement item.
Had ik nog nooit gehad, naja het moet maar
Dat zuigt. Welk item?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hm, raar, kapot item ontvangen, CSE gebruikt, vragen ze om $5 voor het replacement item.
Had ik nog nooit gehad, naja het moet maar
Dat horloge, dat ik kapot had gekregen (had er al eentje, ligt niet aan het horloge, ik denk aan de ruwe behandeling tijdens het verzenden).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |