Hee das gek.. Hier werkt jouw wachtwoord gewoon nog..!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
Net iets binnen gekregen wat ik niet besteld heb bij Dealextreme...
Ik kan niet meer inloggen ook, hij slikt mijn wachtwoord ineens niet meer
Een order plaatsen, naar Customer Service Express gaan, dan change order, ordernummer invoeren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef yosander het volgende:
Hoe moest je ook alweer aangeven dat je met DX points wilde betalen (1 point = $0,1)?
Oke, bedankt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een order plaatsen, naar Customer Service Express gaan, dan change order, ordernummer invoeren.
Dan bij old sku doe je ****
en bij new sku het sku wat je wilt
En dan description ''can you please add sku (die ene die je wilt) for (bedrag in centen gedeeld door 10)''
En ja, 1 point is $0,1. Dus $5,23 is 52 punten.
edit:
En oja, als je niet iets anders wilt bestellen, maar 1 ding en dat met punten, bestel je geowon sku.1888, dat kost je 1 dollarcent, en dan laat je het aan die order toevoegen.
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik kan de advertentie niet vinden..
Daarom..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En jij hebt toch die Dexlight? Zag je review staan ieder geval, maar dat is alweer 6 maanden geleden. Ben je er nog steeds tevreden over? En kan je hem nou écht gewoon onder water houden en invriezen en in de fik zetten en erover heen rijden?of is dat onzin?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n UltraFire C3, zou die van jou véél beter zijn?
Is het geen oplichter, kans is wel groot of niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385
Ach, als je hem gewoon op gaat halen als je hem koopt valt er weinig op te lichten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is het geen oplichter, kans is wel groot of niet?
Tsja... ik ben weleens van Rotterdam naar limburg gereden om iets op te gaan halen. Maar dat was wel een stuk meer dan 130 euro, maar toch. Als het om zulke bedragen gaat zou ik het niet op laten sturen... mij te link.quote:
Daarom zeg ik ook, is het wel te vertrouwen hehequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:32 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Tsja... ik ben weleens van Rotterdam naar limburg gereden om iets op te gaan halen. Maar dat was wel een stuk meer dan 130 euro, maar toch. Als het om zulke bedragen gaat zou ik het niet op laten sturen... mij te link.
En daarom zeg ik dat je hem dan het beste op kan halen.. dan kunnen ze er niks mee uithalen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, is het wel te vertrouwen hehe
En dat heb ik er niet voor over, klaar uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:45 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dat je hem dan het beste op kan halen.. dan kunnen ze er niks mee uithalen.
Ik betaalde dus rechtstreeks met paypal, bleek geen account te hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wrong items received, bij Customer Service Express.
Moet je alleen wel weten welke order (staat op het pakje) en je moet inloggen.
Misschien doe je het verkeerde mailadres, je moet hetzelfde als bij PayPal gebruiken.
En anders doe je toch gewoon de Password Reminder?
Dat is vervelend..quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik betaalde dus rechtstreeks met paypal, bleek geen account te hebben
Maargoed, ik heb het verwerkt en ik zie wel wat ik er mee doe.. waardeloze sleutelhangers met plantjes
De SKU was hetzelfde alleen de laatste 2 digits waren om gedraaid... inplaats van 48 84
Die is inderdaad ook mooi. Ik heb gezocht op telefoons < 100 euro, vandaar dat ik deze niet voorbij zag komen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan je ipv die lelijke iPhone clone dan niet beter deze mooiere clone nemen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16463 ?
Die heeft dus een Karel V lens?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen zin in, maar het leg het toch nog maar eens voor de 745e keer uit.
Dat die camera 3 MP heeft, zegt NIETS.
Waarschijnlijk is die 3 MP geinterpoleerd, wat betekend dat het hardwarematig naar 3 MP is opgeschroefd.
Dus dan is het een 1.3 MP sensor, en de foto's worden dan vergroot naar 3 MP.
Tevens zal de lens ontiegelijk slecht zijn, waardoor je geen bal ziet waarvan je de foto neemt.
Voor de camera hoef je het echt niet te doen, en het aantal megapixel zegt amper wat.
Tuurlijk, you get what you pay for. Maar ik ga ook geen honderden euro's uitgeven om een "echte" telefoon te kopen. Dit is weliswaar namaak, maar je kan er net zoveel mee als een gewone iphone (sterker nog, de namaak valt NIET uit tijdens een gesprek zoals de "echte" iphone" wel doet). Bovendien zijn veel van die Chinese dingen dual sim dual network, dus kan ik er twee sim kaarten in doen die tegelijk met elkaar werkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat heb je hier aan? Hoe kan je op internet enzo? gewoon sim-only er in ofzo?
En volgens mij kan je voor dat geld nooit een super foon hebben. Lijkt me crap...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
En jij hebt toch die Dexlight? Zag je review staan ieder geval, maar dat is alweer 6 maanden geleden. Ben je er nog steeds tevreden over? En kan je hem nou écht gewoon onder water houden en invriezen en in de fik zetten en erover heen rijden? of is dat onzin?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n UltraFire C3, zou die van jou véél beter zijn?
Stel je deze vragen serieus of zit je te dollen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat heb je hier aan? Hoe kan je op internet enzo? gewoon sim-only er in ofzo?
En volgens mij kan je voor dat geld nooit een super foon hebben. Lijkt me crap...
Ja wat ergquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Vinden jullie Dealextreme ook niet verslavend? Heb er denk ik in totaal al voor 200$ uitgegeven![]()
![]()
...elke keer als ik op die site surf krijg ik weer zo'n gevoel van: hmmm wat leuk!
Wat is er in december?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wacht ff tot december ivm invoerrechten, dan koop ik er ook een paar
Als je goed leest dan ben je dus niet tegelijkertijd op beide nummers bereikbaar. Hij switcht om de zoveel tijd naar 't andere nummer. Niet echt dual-sim dus ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weet iemand wat dit voor iets raars is? Je schijnt er je sim mee te kunnen klonen, zodat je verschillende nummers op 1 simkaart kunt hebben. Handig als je geen dual sim telefoon hebt?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12425
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |