quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef Dionysiou het volgende:
Ja tuurlijk, ik had iets bij www.eshop.nl gekocht een Princess Ice Crusher
Doet ie het godverdomme weer niet, word ik zo ziek van nooit meer. Opsturen en geld terug kan ik beter gebruiken voor DX dat spul komt weliswaar uit HK maar is meestal goed voor de prijs die je betaald.
Daar zou ik wel wat filmpjes van willen zien, zeer leuk dingetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:08 schreef Daantke het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16528
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daar zou ik wel wat filmpjes van willen zien, zeer leuk dingetje
www.kaidomain.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil weer aanstekers hé, maar die kan je toch wel bij de concurrent kopen nog ?
Hoe heet die ook alweer en wat is de site?
Hehe inderdaad, heb er net drie besteldquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Aanstekers zijn weer te koop bij DX!
Yeah! Ik zag hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Aanstekers zijn weer te koop bij DX!
lijstje?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Vandaag in 4 minuten $100 uitgegeven.... Het was trouwens wat resell-spul.
En eentje tijdelijk minderquote:
Ik rook gelukkig nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:30 schreef Daantke het volgende:
die aanstekers zijn wel heel verleidelijk
quote:
Verwarrend! Ben je tijdelijk minder junkie, of ben je tijdelijk géén junkie?quote:
Maak er maar geen van, ik had het een beetje vaag geformuleerd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[..]
Verwarrend! Ben je tijdelijk minder junkie, of ben je tijdelijk géén junkie?
Ik had me voorgenomen een tijdje niet meer te bestellen, maar ik had een MicroSD nodig en $7 voor een 2 GB (¤5 nogwat tegen 1,30@paypal) kon ik niet voorbij laten gaan...
Nice!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Dikke mist + 200mW rode laser is zeer nice =).
Ik heb een foto van hoe ik hem op een boom heb gericht:
[ afbeelding ]:D:D
Nice man kan niet wachten tot mijne nou eens aankomen!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Ik denk al, wat vallen er toch veel blaadjes vandaag.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
en je verkoopt ze aan vrienden of op internet ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, gewoon wat van die iPod oordopjes namaak, en wat Memorysticks.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Net ingevoerd? Order cancellen en twee nieuwe orders maken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef Wunny het volgende:
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
06706 Metallic Oil Lighter with Time is Money Theme Design x 1 Pending $5.23 -
13503 Neodymium NIB Magnet Spheres (6mm / 20-Pack) x 1 Pending
ETA 10/18/2008 $4.98 -
Godverdomme, zie ik net dat die klote magneten er pas over 6 dagen zijn en die aansteker moet toch wel voor de 30ste in huis zijn!
Niet nodig, DX verstuurt het dan apart van elkaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:52 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Net ingevoerd? Order cancellen en twee nieuwe orders maken?
Nee dat geld ben je kwijt, dat weet je toch wel? Kredietcrisis enzo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:09 schreef Wunny het volgende:
Ik heb toch al gecanceld xD Moet ik nu gewoon een paar dagen wachten en dan staat me geld op me rekening?
Ik verkoop het lekker simpel op internet, gewoon wat makkelijke winst. Niet veel, maar aangezien ik er haast niks voor hoef te doen is het simpel verdiend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en je verkoopt ze aan vrienden of op internet ofzo?
Zelfs met mijn 2mW laser kreeg ik een goede beam gisteravond!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Valt dat te verwachten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
De PayPal-koers is met 2 cent omhoog gegaan. Nu maar weer hopen op de koers van een paar maanden geleden.
Caps lock aan? Kan je bij DX ook nieuwe toetsenborden bestellen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
Net iets binnen gekregen wat ik niet besteld heb bij Dealextreme...
Ik kan niet meer inloggen ook, hij slikt mijn wachtwoord ineens niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |