quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef Dionysiou het volgende:
Ja tuurlijk, ik had iets bij www.eshop.nl gekocht een Princess Ice Crusher
Doet ie het godverdomme weer niet, word ik zo ziek van nooit meer. Opsturen en geld terug kan ik beter gebruiken voor DX dat spul komt weliswaar uit HK maar is meestal goed voor de prijs die je betaald.
Daar zou ik wel wat filmpjes van willen zien, zeer leuk dingetjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:08 schreef Daantke het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16528
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daar zou ik wel wat filmpjes van willen zien, zeer leuk dingetje
www.kaidomain.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil weer aanstekers hé, maar die kan je toch wel bij de concurrent kopen nog ?
Hoe heet die ook alweer en wat is de site?
Hehe inderdaad, heb er net drie besteldquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Aanstekers zijn weer te koop bij DX!
Yeah! Ik zag hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Aanstekers zijn weer te koop bij DX!
lijstje?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Vandaag in 4 minuten $100 uitgegeven.... Het was trouwens wat resell-spul.
En eentje tijdelijk minderquote:
Ik rook gelukkig nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:30 schreef Daantke het volgende:
die aanstekers zijn wel heel verleidelijk
quote:
Verwarrend! Ben je tijdelijk minder junkie, of ben je tijdelijk géén junkie?quote:
Maak er maar geen van, ik had het een beetje vaag geformuleerd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[..]
Verwarrend! Ben je tijdelijk minder junkie, of ben je tijdelijk géén junkie?
Ik had me voorgenomen een tijdje niet meer te bestellen, maar ik had een MicroSD nodig en $7 voor een 2 GB (¤5 nogwat tegen 1,30@paypal) kon ik niet voorbij laten gaan...
Nice!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Dikke mist + 200mW rode laser is zeer nice =).
Ik heb een foto van hoe ik hem op een boom heb gericht:
[ afbeelding ]:D:D
Nice man kan niet wachten tot mijne nou eens aankomen!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Ik denk al, wat vallen er toch veel blaadjes vandaag.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
en je verkoopt ze aan vrienden of op internet ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, gewoon wat van die iPod oordopjes namaak, en wat Memorysticks.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Net ingevoerd? Order cancellen en twee nieuwe orders maken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef Wunny het volgende:
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
06706 Metallic Oil Lighter with Time is Money Theme Design x 1 Pending $5.23 -
13503 Neodymium NIB Magnet Spheres (6mm / 20-Pack) x 1 Pending
ETA 10/18/2008 $4.98 -
Godverdomme, zie ik net dat die klote magneten er pas over 6 dagen zijn en die aansteker moet toch wel voor de 30ste in huis zijn!
Niet nodig, DX verstuurt het dan apart van elkaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:52 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Net ingevoerd? Order cancellen en twee nieuwe orders maken?
Nee dat geld ben je kwijt, dat weet je toch wel? Kredietcrisis enzo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:09 schreef Wunny het volgende:
Ik heb toch al gecanceld xD Moet ik nu gewoon een paar dagen wachten en dan staat me geld op me rekening?
Ik verkoop het lekker simpel op internet, gewoon wat makkelijke winst. Niet veel, maar aangezien ik er haast niks voor hoef te doen is het simpel verdiend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
en je verkoopt ze aan vrienden of op internet ofzo?
Zelfs met mijn 2mW laser kreeg ik een goede beam gisteravond!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef 8D het volgende:
Valt dat te verwachten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
De PayPal-koers is met 2 cent omhoog gegaan. Nu maar weer hopen op de koers van een paar maanden geleden.
Caps lock aan? Kan je bij DX ook nieuwe toetsenborden bestellen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
Net iets binnen gekregen wat ik niet besteld heb bij Dealextreme...
Ik kan niet meer inloggen ook, hij slikt mijn wachtwoord ineens niet meer
Wrong items received, bij Customer Service Express.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
Boeiend?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Sta je niet voor lul met zo'n nep ding?
Het schijnt dat je het verschil echt niet ziet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Sta je niet voor lul met zo'n nep ding?
Maar die heeft zo'n sombere donkere achtergrond. Of is dat aan ook te passen bij die Chinese klonen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:12 schreef Wunny het volgende:
[..]
Boeiend?
Ik zou die Diamond nemen, die vind ik het coolst.
Heeft ook een mooiere look.
Neem ze gewoon allebei. Kan je er ook mee bellen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik weet niet welke telefoon ik moet kiezen!![]()
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16141
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5179
Adviseer mij hier
Ontzettend hoge camera resolutie ook.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:20 schreef Wunny het volgende:
Vast wel..
Maar kies de telefoon op de looks, de specificaties zijn waarschijnlijk toch bijna hetzelfde..
Wat je in 20 seconden kan installeren op je Touch Diamond.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ook het slide to unlock vind ik erg praktisch.
Maar dit zijn geen echte diamonds, maar klonen. Ze hebben dus een of ander brak Chinees OS besturingsysteem dat ervoor zorgt dat je zeker niet zomaar alles ermee kan wat b.v. wel met windows mobile kan. Is dat een java applet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat je in 20 seconden kan installeren op je Touch Diamond.
Die is erg mooi..quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan je ipv die lelijke iPhone clone dan niet beter deze mooiere clone nemen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16463 ?
Ik heb er eigenlijk geen zin in, maar het leg het toch nog maar eens voor de 745e keer uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:27 schreef Wunny het volgende:
[..]
Die is erg mooi..
Die heeft trouwens ook 3 MP camera, nog beter dan de iPhone himself
En dan vergeet je zijn tofste filmpje!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Twee filmpjes over soortgelijke rommel die DX verkoopt
Die vindt ik zelf ook (tot nu toe) de mooiste, samen met de lekker foute nep-vertu.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik dezequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:40 schreef Karina het volgende:
Drie aanstekers besteld, bij elkaar nog geen 10 Euro!
[ afbeelding ] SKU10089[ afbeelding ]SKU8052 [ afbeelding ]
SKU5641
Wat heb je hier aan? Hoe kan je op internet enzo? gewoon sim-only er in ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik weet niet welke telefoon ik moet kiezen!![]()
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16141
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5179
Adviseer mij hier
China he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat heb je hier aan? Hoe kan je op internet enzo? gewoon sim-only er in ofzo?
En volgens mij kan je voor dat geld nooit een super foon hebben. Lijkt me crap...
Quanta kosta?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die vindt ik zelf ook (tot nu toe) de mooiste, samen met de lekker foute nep-vertu.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik ze (als de reviews een beetje meevallen
en de dollar weer een beetje normaal doet) in december allebei koop.
Hier de pimp vertu trouwens: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16149
@Dion:
Ik heb helaas niets voor je kunnen doen.
Ik zag wel een 10mw BR op MP staan..
thanks voor de links er bij!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik deze
[ afbeelding ]
Jet 2000-C Butane Torch Tri-Flame with LED
[ afbeelding ]
Stylish Piano Black Jet 1300-C Butane Lighter
[ afbeelding ]
Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter
[ afbeelding ]
Bullet Shaped Copper Butane Lighter
[ afbeelding ]
Skinny Card Style Butane Lighter
[ afbeelding ]
Stylish Kerosene lighter
Totaal 28 dollar, 20 euro ofzo.
Gistermiddag na mijn werk, iets van 17:00 besteld, en nu blijken ze allemaal al in stock te zijn
En iets dat een ETA had van 18 oktober is voor mij ook al in stock
MarktPlaatsquote:
Ik kan de advertentie niet vinden..quote:
Hee das gek.. Hier werkt jouw wachtwoord gewoon nog..!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
Een order plaatsen, naar Customer Service Express gaan, dan change order, ordernummer invoeren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef yosander het volgende:
Hoe moest je ook alweer aangeven dat je met DX points wilde betalen (1 point = $0,1)?
Oke, bedankt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een order plaatsen, naar Customer Service Express gaan, dan change order, ordernummer invoeren.
Dan bij old sku doe je ****
en bij new sku het sku wat je wilt
En dan description ''can you please add sku (die ene die je wilt) for (bedrag in centen gedeeld door 10)''
En ja, 1 point is $0,1. Dus $5,23 is 52 punten.
edit:
En oja, als je niet iets anders wilt bestellen, maar 1 ding en dat met punten, bestel je geowon sku.1888, dat kost je 1 dollarcent, en dan laat je het aan die order toevoegen.
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik kan de advertentie niet vinden..
Daarom..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En jij hebt toch die Dexlight? Zag je review staan ieder geval, maar dat is alweer 6 maanden geleden. Ben je er nog steeds tevreden over? En kan je hem nou écht gewoon onder water houden en invriezen en in de fik zetten en erover heen rijden?of is dat onzin?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n UltraFire C3, zou die van jou véél beter zijn?
Is het geen oplichter, kans is wel groot of niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
10mw blu-ray voor ¤130. http://link.marktplaats.nl/199941385
Ach, als je hem gewoon op gaat halen als je hem koopt valt er weinig op te lichten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is het geen oplichter, kans is wel groot of niet?
Tsja... ik ben weleens van Rotterdam naar limburg gereden om iets op te gaan halen. Maar dat was wel een stuk meer dan 130 euro, maar toch. Als het om zulke bedragen gaat zou ik het niet op laten sturen... mij te link.quote:
Daarom zeg ik ook, is het wel te vertrouwen hehequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:32 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Tsja... ik ben weleens van Rotterdam naar limburg gereden om iets op te gaan halen. Maar dat was wel een stuk meer dan 130 euro, maar toch. Als het om zulke bedragen gaat zou ik het niet op laten sturen... mij te link.
En daarom zeg ik dat je hem dan het beste op kan halen.. dan kunnen ze er niks mee uithalen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, is het wel te vertrouwen hehe
En dat heb ik er niet voor over, klaar uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:45 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dat je hem dan het beste op kan halen.. dan kunnen ze er niks mee uithalen.
Ik betaalde dus rechtstreeks met paypal, bleek geen account te hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wrong items received, bij Customer Service Express.
Moet je alleen wel weten welke order (staat op het pakje) en je moet inloggen.
Misschien doe je het verkeerde mailadres, je moet hetzelfde als bij PayPal gebruiken.
En anders doe je toch gewoon de Password Reminder?
Dat is vervelend..quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik betaalde dus rechtstreeks met paypal, bleek geen account te hebben
Maargoed, ik heb het verwerkt en ik zie wel wat ik er mee doe.. waardeloze sleutelhangers met plantjes
De SKU was hetzelfde alleen de laatste 2 digits waren om gedraaid... inplaats van 48 84
Die is inderdaad ook mooi. Ik heb gezocht op telefoons < 100 euro, vandaar dat ik deze niet voorbij zag komen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Die heeft dus een Karel V lens?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen zin in, maar het leg het toch nog maar eens voor de 745e keer uit.
Dat die camera 3 MP heeft, zegt NIETS.
Waarschijnlijk is die 3 MP geinterpoleerd, wat betekend dat het hardwarematig naar 3 MP is opgeschroefd.
Dus dan is het een 1.3 MP sensor, en de foto's worden dan vergroot naar 3 MP.
Tevens zal de lens ontiegelijk slecht zijn, waardoor je geen bal ziet waarvan je de foto neemt.
Voor de camera hoef je het echt niet te doen, en het aantal megapixel zegt amper wat.
Tuurlijk, you get what you pay for. Maar ik ga ook geen honderden euro's uitgeven om een "echte" telefoon te kopen. Dit is weliswaar namaak, maar je kan er net zoveel mee als een gewone iphone (sterker nog, de namaak valt NIET uit tijdens een gesprek zoals de "echte" iphone" wel doet). Bovendien zijn veel van die Chinese dingen dual sim dual network, dus kan ik er twee sim kaarten in doen die tegelijk met elkaar werkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En volgens mij kan je voor dat geld nooit een super foon hebben. Lijkt me crap...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
En jij hebt toch die Dexlight? Zag je review staan ieder geval, maar dat is alweer 6 maanden geleden. Ben je er nog steeds tevreden over? En kan je hem nou écht gewoon onder water houden en invriezen en in de fik zetten en erover heen rijden? of is dat onzin?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb nu zo'n UltraFire C3, zou die van jou véél beter zijn?
Stel je deze vragen serieus of zit je te dollen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja wat ergquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Vinden jullie Dealextreme ook niet verslavend? Heb er denk ik in totaal al voor 200$ uitgegeven![]()
![]()
...elke keer als ik op die site surf krijg ik weer zo'n gevoel van: hmmm wat leuk!
Wat is er in december?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wacht ff tot december ivm invoerrechten, dan koop ik er ook een paar
Als je goed leest dan ben je dus niet tegelijkertijd op beide nummers bereikbaar. Hij switcht om de zoveel tijd naar 't andere nummer. Niet echt dual-sim dus ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weet iemand wat dit voor iets raars is? Je schijnt er je sim mee te kunnen klonen, zodat je verschillende nummers op 1 simkaart kunt hebben. Handig als je geen dual sim telefoon hebt?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12425
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |