quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:47 schreef HammerNL het volgende:
Ik zoek de naam van dit nummer, heb alleen kort geluidsbestand hoorde het in Alanya afgelope zomer...
http://rapidshare.com/files/151515239/Alanya.wav.html
Alvast bedankt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Superfast het volgende:
Kan iemand mij vertellen van wie het nummer "Sun Dancer" is zoals gespeeld in deze video:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:04 schreef mickeyhouse het volgende:
Hoop dat iemand me kan helpen:
was een aantal weken terug aan 't swingen toen er ineens een nummer gedraaid werd wat ik helemaal fantastisch vond!
Het is een dance nummer, geen harde house, maar gewoon lekker!
Je hoort een man (of vrouw met zware whiskey stem) heel vaak "feeling" "feeling" zingen.
En dan komt er iets van "wrap my arms around you" of zoiets.
Ik hoorde 'm gister ook voorbij komen op een promo filmpje van Net 5 van het programma Grenzeloos Verliefd.
Iemand enig idee wie of wat dit stukje muziek geschiedenis gemaakt heeft?
Learning to breathe van Switchfootquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:50 schreef Hukkie het volgende:
Ook een request van mij, en jaar of drie vier geleden had je een vleesreclame met een liedje genaamd 'Seven days Seven ways'. Daarin zat een vrouw die met een kindje achterop op de fiets zat.
De reclame heeft een tijd op de ster site gestaan, en daar stond ook de uitvoerend artiest bij, maar die reclame staat er niet meer. Weet iemand wie de artiest is of waar ik de reclame kan vinden?
Ik kwam net tegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:50 schreef Hukkie het volgende:
Ook een request van mij, en jaar of drie vier geleden had je een vleesreclame met een liedje genaamd 'Seven days Seven ways'. Daarin zat een vrouw die met een kindje achterop op de fiets zat.
De reclame heeft een tijd op de ster site gestaan, en daar stond ook de uitvoerend artiest bij, maar die reclame staat er niet meer. Weet iemand wie de artiest is of waar ik de reclame kan vinden?
quote:Varkensvlees "7 Ways" van iSH. Nog te vinden op de verzamel-cd "How Are You?"
Kijk je het filmpje wel helemaal af?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef MarsX het volgende:
Ey, weet iemand het nummer achter dit filmpje?
Greetz
Big time sensualityquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:06 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een nummer van Björk.
Het is het nummer wat in onderstaand filmpje wordt gebruik rond 2.22 minuten
http://www.rtl.nl/compone(...)a_golf.avi_plain.xml
Kan iemand mij vertellen welk nummer het is.... ?
Dank!!quote:
meer info? Wordt er in gezongen, weet je nog iets van de lyrics, al is het maar "klinkt ongeveer als"?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef rjmb het volgende:
Ik zocht dus een liedje(dance nummer), heb overal proberen te zoeken maar kan het nergens vinden ik weet wel dat het maandag bij deal or no deal ff is voorbij geweest.
Misschien dat iemand het weet??
Die aflevering kun je hier bekijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef rjmb het volgende:
Ik zocht dus een liedje(dance nummer), heb overal proberen te zoeken maar kan het nergens vinden ik weet wel dat het maandag bij deal or no deal ff is voorbij geweest.
Misschien dat iemand het weet??
Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Risingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Welk vrij oud rock nummer begint met: I see the....
Ah oke dank. Ga eens even zoekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:41 schreef Bravebart het volgende:
Meezoekpost.
[..]
Ik kwam net tegen
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Rising
quote:
Vogeltjesdans?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Redux het volgende:
Net, bij uitstel van executie, toen ze het cafe in gingen hoorde je op de achtergrond van het programma dat nummer met die harmonica's. Weet iemand om welk nummer het gaat? Instrumentaal en ik dacht hollands.
Sorry, maar daar is dit topic niet voor bedoeld, zie ook de openingspost.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef FB14 het volgende:
Ik zoek: een cd met oceaangeluiden. Weet iemand waar ik die kan kopen? Heb op bol.com gekeken maar niks gevonden, weet ook niet echt waar ik op moet zoeken?
Kruidvat? Zeeman?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef FB14 het volgende:
Ik zoek: een cd met oceaangeluiden. Weet iemand waar ik die kan kopen? Heb op bol.com gekeken maar niks gevonden, weet ook niet echt waar ik op moet zoeken?
de tuinen heeft wel van die cd's ( www.detuinen.nl , kan je zien of er een winkel in de buurt zit)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef FB14 het volgende:
DJ Paul Elstak - The Promised Landquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:14 schreef BlueCurl het volgende:
ik zoek een nummer ik denk dat ie "promised land" heet maar ben na googlen er niet geheel zeker van. Het is een dance nummer zo uit de jaren 90.... en ze doen heel veeel naanaaaanaaanaaa er in enzo. Iemand een idee-tje?
neh! was veel minder "rave" achtig... meer jaren 90 dancequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Paul Elstak - The Promised Land
Joe Smooth - Promised Landquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh! was veel minder "rave" achtig... meer jaren 90 dance
ik weet niet zeker of hij promised land heet... maar dit zijn ze ook beide niet. het komt wel in de vrij weinig gezegde woorden voor.. de rest is bijna enkel een naaanaaanaa etcquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Joe Smooth - Promised Land
of de 'nananana' in
Charly Lownoise & Mental Theo - Hardcore Feelings
Snap - Welcome To Tomorrowquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of hij promised land heet... maar dit zijn ze ook beide niet. het komt wel in de vrij weinig gezegde woorden voor.. de rest is bijna enkel een naaanaaanaa etc
Je bedoelt 06-nummers van meisjes die in 1989 zijn geborenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef alain13 het volgende:
Ik ben opzoek naar nummers van 89ers. Helaas tot nu toe onvindbaar.. Iemand die verder kan helpen?
Grtz, Alain
Die heb ik wel, 10 euro per stuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bedoelt 06-nummers van meisjes die in 1989 zijn geboren
Wel duur voor het nummer van een gemiddelde breezer zonder beltegoedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die heb ik wel, 10 euro per stuk.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Theme" van Jon Brion, het thema van de film "Eternal sunshine of the spotless mind".quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef F04 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8691/bb.20081007.asf
Wat is het achtergrondmuziekje vanaf 20:00?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Redux het volgende:
Net, bij uitstel van executie, toen ze het cafe in gingen hoorde je op de achtergrond van het programma dat nummer met die harmonica's. Weet iemand om welk nummer het gaat? Instrumentaal en ik dacht hollands.
Ik lever kwaliteit, geen rotzooiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel duur voor het nummer van een gemiddelde breezer zonder beltegoed
hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:53 schreef matthendriks het volgende:
Weet iemand het 'nieuwe' nummer van Queen? Werd vandaag gedraaid op Qmusic.
Heb al gekeken op de albumlijst, maar kan het niet terugvinden.
Zit iets van "tumbling down" in?
Alvast bedankt!
Gr. Matthijs.
zit dus niet echt iets van queen bij,...quote:RESULTAAT
Q-music draaide rond die tijd de onderstaande songs:
TIJD ARTIEST SONG
08:17 Rihanna - Disturbia
08:21 A-Ha - Take On Me
08:26 PINK - SO WHAT
08:29 Alphabeat - Fascination
89ers is een Duitse groep bestaande uit Paul Hutsch en Claudia Heymanns. Paul is een trance producer en zanger. Het is redelijk gedateerde muziek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ha, nu gaan jullie lachen: Het was Keane, niet Queenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef kvd het volgende:
van de playlist van Q-music:
[..]
zit dus niet echt iets van queen bij,...
EDIT --> als ik google op Queen en 'tumbling down' kom ik uit op 'funny how love is' , maar da's al een oud nummer...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Ha, nu gaan jullie lachen: Het was Keane, niet Queen
Dit nummer bedoelde ik:
Excuses
De serie klinkt als Pushing Daisies. Misschien dat mensen zich de reclame kunnen herinneren, ik heb helaas geen idee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sinds enkele dagen wordt 'n promo van 'n nieuwe serie op Net 5 (vraag me niet waarom ik naar die vrouwenzender kijk) uitgezonden met op de achtergrond 'n nummer van volgens mij Radiohead.
Nu ik erop zit te letten komt de promo dus niet meer, ik kan dus ook niet zeggen van welke serie 't is. Iets met mensen die uit de dood opstaan of zo?
Iemand 'n idee?
Dat is 'm volgens mij ja, nu 't nummer nogquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef MarBu het volgende:
[..]
De serie klinkt als Pushing Daisies. Misschien dat mensen zich de reclame kunnen herinneren, ik heb helaas geen idee.
Dit is grappig; ik zag laatst dat promofilmpje en dacht: "Goed nummer van Radiohead, dat gaat vast iemand in dat ene topic op Fok vragen." En voila!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is 'm volgens mij ja, nu 't nummer nog
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Theme" van Jon Brion, het thema van de film "Eternal sunshine of the spotless mind".
Ah, dank jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:29 schreef Croupouque het volgende:
Oh, wacht. Nu komt toevallig op NET5 een promofilmpje voorbij met dat specifieke nummer, blijkt het voor "Return to sender" met mevrouw Römer-Schuurman te zijn.
Ik luister 'm nu weer, maar wat 'n nummer .. Kriebels krijg ik ervanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dit is grappig; ik zag laatst dat promofilmpje en dacht: "Goed nummer van Radiohead, dat gaat vast iemand in dat ene topic op Fok vragen." En voila!
Het probleem is echter dat ik nu weer vergeten ben welk nummer het ook alweer was, het staat in ieder geval op de nieuwste cd "In rainbows". Volgens mij ging het hier om het nummer "Weird fishes/ Arpeggi".
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:39 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zoek een trance nummer, waarin een vrouw zo kreunt " i want ya, i need ya".![]()
Heb al even gegoogled, op Yahoo Answers zegt iemand dat het waarschijnlijk een remix van Back in love again is, van Donna Summer. Maar ik kan nergens iets vinden over een trance-remix van dat nr..
Laidback Luke - Break The House Downquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:03 schreef vincenr8 het volgende:
Goedenavond!
Ik ben ook op zoek naar een nummertje, ik hoorde het veel in clubs in chersonissos dit jaar, het is een house nummer, beetje uptempo en er werd af en toe het zinnetje "move the house" tussen door gegooid iemand enig idee?
Bij voorbaat heel veel dank!
Geen dankquote:
Kan niet missen, moet Creamy zijn ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:34 schreef Floris01 het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer met het volgende refrein: I do, I do, I do, do I do love you, and do you do you do, do you love me too.
Beetje kinderliedje ala djumbo geloof. Iemand enig idee?
Zou je dat stukje kunnen knippen en uploaden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Snowbiker het volgende:
ben op zoek naar een nummer uit een (redelijk bekende) set
dubfire @ 538 dance department 30-12-2007
en dan rond de 24e minuut (en daarna)
Doc Johnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef Bonzai. het volgende:
Hoi, ik zoek de naam van die halve gare hiphopwigger die enkele weken gelden een topic had in ONZ. Dat topic had hij vooral te danken aan z'n bedenkelijke rapskills en perormance. Hij zingt in het Nederlands en ik geloof dat hij het in één van z'n liedjes over z'n "focking vette stylo" had...
quote:
hier het stukje dat ik zoek:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Snowbiker het volgende:
ben op zoek naar een nummer uit een (redelijk bekende) set
dubfire @ 538 dance department 30-12-2007
en dan rond de 24e minuut (en daarna)
Komt me wel bekend voor, maar ik kan zo snel niet op de titel komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:12 schreef Snowbiker het volgende:
[..]
hier het stukje dat ik zoek:
http://www.speedyshare.com/693682395.html
bvd
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:55 schreef Leatherneck het volgende:
Ben op zoek naar een nummer die ik net hoorde op een regionale TV zender. Het nummer wordt gezongen door een man. Een stuk tekst uit het, wat ik denk, het refrein is:
"Oh I would do anything, spontainiously"
Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:20 schreef honderd het volgende:
Dat nummer van 1 van de grootste falers ooit, een nederlandse rapper die freestylt, Don P of Don C, Don E ofzo?
"het is waar maandag chickies staan weer te springen om die banaan" Waar kan ik dat filmpje/mp3 vinden.
Dat heb je blijkbaar niet gezien.. "Geniet" van die faler.quote:
hij zegt: Deze video is niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:44 schreef jeoren het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van de muziek die je hier op de achtergrond hoort:
Bekijk deze YouTube-video
Inmiddels doet ie hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij zegt: Deze video is niet beschikbaar.
dus kunnen je wat dat betreft niet verder helpen?
Ojah, is Country/Hiphop.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:15 schreef Lik het volgende:
Dat lied dat zo gaat:
(zo versta ik het xD)
bye bye medicine, bye bye medicine, bye bye medicine
Kon ook zijn dat het zo ging: bad bad medicine.
Iemand?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:15 schreef Lik het volgende:
Dat lied dat zo gaat:
(zo versta ik het xD)
bye bye medicine, bye bye medicine, bye bye medicine
Kon ook zijn dat het zo ging: bad bad medicine.
Iemand?
quote:
Dat is m niet hoor.. Ben dus nog steeds op zoek naar het nummer dat je op de achtergrond hoort van dit filmpje:quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe heet het nummer van de videoclip waar aan aantal mensen naakt door een kamer heen banjert met zwarte balken voor de private parts?
Niet? Ik dacht dat 'ie aan 't einde hetzelfde klonk als in dat filmpje van jou..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:47 schreef jeoren het volgende:
[..]
Dat is m niet hoor.. Ben dus nog steeds op zoek naar het nummer dat je op de achtergrond hoort van dit filmpje:
Dat is 'm! Thanks!quote:
Danku.quote:
Jordy - Dur Dur D'etre Bébéquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:42 schreef WensMeester het volgende:
Ik zoek een liedje van begin jaren 90. Het was klein jochie wat aan het zingen was (zo klonk het ook) op een beetje een funky melodietje. In de clip zat hij in een buggy en kwam hij een ander kind tegen in een buggy, waarna ze op z'n baby's met elkaar gingen praten.
Vond dit echt een geweldig nummer toen ik zelf nog klein was, maar ik heb echt totaal geen idee hoe het nummer meer heet of hoe het ging...![]()
Alvast bedankt
Dat is hem!! Thanksquote:
Geen dank, je was toen al 5-6 jaar oud hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:48 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Dat is hem!! Thanks![]()
Toendertijd was ik een jaar of 3/4 en vond dit nummer helemaal geweldig
Objection (Tango) van Shakira misschien?quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:55 schreef Romess het volgende:
Hmm ik zoek een nummer en ik kan al dagen niet op de naam komen of het nummer vinden, dus gebruik ik een maar de hulplijn.
Tis een beetje Club Raggae/Latin achtige nummer. Best wel vrolijk nummer, komt uit 2004-2005 denk ik. Gaat over liefde zoals de meeste latin nummers en in die clip heb je zo'n kale latino kerel die met zo'n latina meisje danst enzo en zomerige sfeer. Muziekstijl is ong. een mix van de volgende nummers:
Rupee - Tempted 2 Touch
Kevin Lyttle - Turn Me On
Aventura - Obsession
Help me out! Thx!
Err nee ik weet zeker dat het niet van shakira was. Hou uberhaupt niet zo van shikra muziek, maar tis wel latin dus ik snap je tryquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Objection (Tango) van Shakira misschien?
Ik heb iets gevonden voor je, de playlist van FreshFM, ik durf niet te zeggen welk nummer je bedoeld, maar hier moet hij zeker tussen zitten!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:56 schreef Josef2004 het volgende:
Doe maar eens nieuwe gooi, hoorde het nummer vanochtend opnieuw op fresh.fm tussen ca. 10 en 11
omschrijving: dance, schat zo'n half jaartje oud, grootste gedeelte van het nummer hoor je iemand met een hoog stemgeluid zingen, lijkt een beetje op afrikaanse scat, maar het wordt ook afgewisseld met wat coupletjes in het engels hoorde ik nu.
Anyone?
Wayne Wonder - No Letting Goquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:19 schreef Romess het volgende:
[..]
Err nee ik weet zeker dat het niet van shakira was. Hou uberhaupt niet zo van shikra muziek, maar tis wel latin dus ik snap je trythx anyway maar is em dus niet :S
Maar oké, kenmerken:
Tis een beetje Club Raggae/Latin achtige nummer. Best wel vrolijk nummer, komt uit 2004-2005 denk ik. Gaat over liefde zoals de meeste latin nummers en in die clip heb je zo'n kale latino kerel die met zo'n latina meisje danst enzo en zomerige sfeer. Muziekstijl is ong. een mix van de volgende nummers:
Rupee - Tempted 2 Touch
Kevin Lyttle - Turn Me On
Aventura - Obsession
Sorry voor de ietwat vage beschrijving, maar ik weet zeker dat de mensen die het nummer kennen hem wel gelijk herkennen in m'n beschrijving.
Thanks!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:01 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden voor je, de playlist van FreshFM, ik durf niet te zeggen welk nummer je bedoeld, maar hier moet hij zeker tussen zitten!
![]()
http://freshfm.kliddo.com/radio/1/
Heb je misschien wat meer info? Genre? Man(nen) en/of vrouw(en) die in 't nummer zingen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:38 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zoek een nr van in de jaren 90 ik weet niet hoe dat nummer heet maar hij begint zo:
hey what sup doc en dan hoor je een of andere glas vallen.
Heb je misschien 'n linkje van die commercial op YouTube of 'n andere site?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef Garisson72 het volgende:
[ik werd verwezen naar dit topic, maar mijn vraag blijft dezelfde:]
Ik ben op zoek naar de muziek die te horen is bij de TV-commercial van de nieuwe Ford Ka.
Wie weet hoe dit nummer heet en van wie het is?
Dank is bij voorbaat al niet in te schatten, zo veel.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef SanchoPanza het volgende:
3) Dance nummer van ongeveer 2 jaar geleden. In de clip staat er een ontklede dame met donker, stekkeltjesachtig kort haar, na een tijdje valt er een olie achtige substantie naar beneden. Het nummer gaat ongeveer zo: "I want you to, listen to me now, funky music..." waarna het instrumentaal verder gaat.
Billy Joel - Goodnight Saigon?quote:2) Verder ben ik op zoek naar een liedje dat ik vandaag in de auto hoorde. Het is een oorlogs-achtig liedje, lijkt niet van een bepaalde oorlog te zijn. Vind het een beetje jaren '70 klinken, met een vrij rustig rock/country achtige melodie. De chorus lijkt iets van 'we are all going down' te bevatten. Hij zingt ook over 'gewone dingen des levens' in metaforen.
Gokje: L.L. Cool J - Doin' It?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:26 schreef SanchoPanza het volgende:
1) Ik ben zelf sinds het vorige topic nog steeds op zoek naar het volgende nummer:
Ik ben zelf ook op zoek naar een nummer dat ik tot nu toe helaas niet heb kunnen vinden. Het enige dat ik weet dat er heel vaak "Loving it" (?) wordt in herhaald. Het is een redelijk pop-achtig liedje. Het is verder eigenlijk vrij eentonig, zoekend op internet kom ik alleen uit op Justin Timberlake's ding voor McDonalds.. Het nummer is meer vocaal dan instrumentaal, klinkt vrij rustig, lijkt niet duidelijk uit een bepaalde tijdsgeest te komen. Een beetje hypnotiserend... Iemand..?
Heb je misschien 'n linkje van die commercial op YouTube of 'n andere site?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:45 schreef deepart het volgende:
Welk liedje draaien ze onder de Natuzzi reclame?
Check ff je PM zometeen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie kan mij op onwijs korte termijn helpen aan de midi file van dikkertje dap? en dan niet de 21 seconde versie... hehe me vriendin heeft het voor school nodig (is lerares) maar kan hem gewoon nergens vinden
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:59 schreef wiggahlipz het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer die ik afgelopen zaterdag op 3fm hoorde. Dit was denk ik rond een uur of 3, als ik me goed herinner tijdens de mega top 50? Volgens mij was het een nieuwkomer. Of is dit in strijd met elkaar. Goed, waar kan ik een playlist vinden van de nummers die op dat moment uitgezonden zijn? (ik weet helaas niet meer precies hoe het nummer ging, beetje rock-achtig iets met in het refrein zinnen die volgens mij herhaald werden en het woord 'school' bevatten.)
Hij staat inmiddels bij de comments:quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:20 schreef Lauzie het volgende:
Makkelijk vraagje waarschijnlijk, maar hoe heet het nummer dat wordt gedraaid in dit filmpje?
Heb al gegoogled op 'You bring out the best and the worst in me.'.
Thanks kvd!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels bij de comments:
Nufrequency ft Shara Nelson - Go That Deep (Charles Webster)
Dankzij hulp van mn vriendje:quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:21 schreef BlackSheep het volgende:
Welk nostalgisch eurodance nummer is dit?
Alvast bedankt!
Simon Townshend - No more never?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:07 schreef pomelo7 het volgende:
Hallo allemaal.
Helaas heb ik dit forum niet eerder gevonden, dit zou me wel eens uren kunnen besparen...
Ik ben opzoek naar een soort punk-rock nummer. ruim 3 jaar geleden gehoord in de actie serie Martial Law.
Deze texten (ongeveer)komen voor in het nummer als het refrein:
I'm the ... crawling in your bed.
I'm the ... spinning in your head.
I know you like to break me but you know you'll never take me down.
Dat is hem!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb je misschien 'n linkje van die commercial op YouTube of 'n andere site?
Edit: als je 't over deze reclame hebt dan is 't:
Google is your best friend too..quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:09 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is hem!!Mooi liedje zeg
Dankje!
Heel erg bedankt voor je reactie, maar dit is hem niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Simon Townshend - No more never?
Kon geen youtubelinkje zo even vinden. Songtekst
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:07 schreef Helo het volgende:
2: Clip van een nummer die de style heeft dat lijkt alsof alles uit karton is gemaakt alleen niet echt maar 3d animatie.
Tijdje geleden, maar hij is er weer:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:07 schreef Helo het volgende:
Oke ik heb een beetje hulp nodig, ik zoek 2 nummers waar ik alleen nog de clip van kan herinneren.
1: De clip is denk ik volledig first person opgenomen met alleenmaar beelden van mensen met een koptelefoon op voor de camera, ik dacht de ze ook danste soms en reacties gaven over hoe het nummer was.
Ik weet het klinkt erg VAAG maar ik heb het achter in me hoofd zitten en vroeg me af of jullie misschien konden helpen
DB Boulevard - Point Of Viewquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:07 schreef Helo het volgende:
Oke ik heb een beetje hulp nodig, ik zoek 2 nummers waar ik alleen nog de clip van kan herinneren.
1: De clip is denk ik volledig first person opgenomen met alleenmaar beelden van mensen met een koptelefoon op voor de camera, ik dacht de ze ook danste soms en reacties gaven over hoe het nummer was.
2: Clip van een nummer die de style heeft dat lijkt alsof alles uit karton is gemaakt alleen niet echt maar 3d animatie.
Ik weet het klinkt erg VAAG maar ik heb het achter in me hoofd zitten en vroeg me af of jullie misschien konden helpen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:42 schreef Cyberzone het volgende:
Hallo mede muziek liefhebbers.![]()
Ik ben erg op zoek naar een nummer. Ik weet dat het een oude zomer hit is geweest. De enige tekst die het bevat is 'down' en 'kick it down'.
En je moet denken rond 1998/1999. Ik heb al veel geprobeerd maar kan het echt niet vinden.
Stukje tekst (denk ik): "Kick it down down down de-down"
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:42 schreef Cyberzone het volgende:
Hallo mede muziek liefhebbers.![]()
Ik ben erg op zoek naar een nummer. Ik weet dat het een oude zomer hit is geweest. De enige tekst die het bevat is 'down' en 'kick it down'.
En je moet denken rond 1998/1999. Ik heb al veel geprobeerd maar kan het echt niet vinden.
Stukje tekst (denk ik): "Kick it down down down de-down"
Iets verderop begint Marc Benjamin & DnD - Diamond Rings, maar weet niet of je die bedoelt..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iemand die weet hoe het nummer heet wat bij 1.32 begint ?
Ja het nummer ervoor bedoel jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iets verderop begint Marc Benjamin & DnD - Diamond Rings, maar weet niet of je die bedoelt..
De film heb ik zelf nog nooit gezien, maar het lijkt me iets van (heeeele wilde gok) O Fortuna-Carmina Burana van Carl Orff?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:03 schreef MOD het volgende:
In de film "Van God los" zit een klassiek/opera stuk, in de scene waar de twee ouwetjes worden vermoord (ergens aan het eind van de film)
Ik hoorde het net nog op tv, maar ik kan er niks van maken, want ik heb niet zo'n verstand van die muziek... Iemand een idee?
Zoiets? KJ-52 - You'll Never Take Me Downquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:37 schreef pomelo7 het volgende:
Hallo allemaal.
Helaas heb ik dit forum niet eerder gevonden, dit zou me wel eens uren kunnen besparen...
Ik ben opzoek naar een soort punk-rock nummer. ruim 3 jaar geleden gehoord in de actie serie Martial Law.
Deze texten (ongeveer)komen voor in het nummer als het refrein:
I'm the ... crawling in your bed.
I'm the ... spinning in your head.
I know you like to break me but you know you'll never take me down.
Ben ook wel vrij benieuwd. Dacht in eerste instantie aan een soort van remix van Starsplash - Free, maar dat is hem toch niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:21 schreef BlackSheep het volgende:
Welk nostalgisch eurodance nummer is dit?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:39 schreef koeii het volgende:
[..]
Ben ook wel vrij benieuwd. Dacht in eerste instantie aan een soort van remix van Starsplash - Free, maar dat is hem toch niet.
quote:
Freemasons ft. Katherine Ellis - When You Touch Mequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef 10dernezz het volgende:
Ik zoek een trance nummer met de vocalen: touch me hold me.
Weet iemand de titel?
Thanks!
-edit- Zie bovenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef 10dernezz het volgende:
Ik zoek een trance nummer met de vocalen: touch me hold me.
Weet iemand de titel?
Thanks!
The Moon - Blow Up Your Speakersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:40 schreef uitje4life het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer dat DJ Chuckie gebruikte op Mysteryland! Ik weet niet of mensen de set kennen, maar ik heb dat deel van de set op youtube gezet, dit is de link: Bekijk deze YouTube-video
volgens mij is het origineel een hardstylenummer....
Uit de comments:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef Turbomuis het volgende:
Iemand enig idee op welk nummer deze jongen danst?
Mjah, wilde het net posten, dat ik het al gevonden had.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Uit de comments:
Titel nummer: Zino
Uitvoerend artiest: Ransino jap-tjong
het liedje
En eerst de OP doorlezen dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, wilde het net posten, dat ik het al gevonden had.
Mijn nieuwe motto: "eerst de info uitklappen, dan pas posten"
Maar bedankt iig
maar natuurlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Moon - Blow Up Your Speakers
Maria Mena- just hold me?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik ken maar de naam niet van herinner, het is een vrouw die iets zingt van;
and whyhyhyhyhyhy why can't you just ... me, ofzoiets. Het is een heel rustig nummer. Danku
Jaquote:
Maria Mena - Just Hold Me?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik ken maar de naam niet van herinner, het is een vrouw die iets zingt van;
and whyhyhyhyhyhy why can't you just ... me, ofzoiets. Het is een heel rustig nummer. Danku
You're welcomequote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:11 schreef uitje4life het volgende:
[..]
maar natuurlijk!superbedankt! Over een paar weken hebben we schoolfeest dus dan moet dit nummer natuurlijk in de cd-map
thanks!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:29 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ongeveer een week geleden hoorde ik een plaat op Slam FM waar volgens mij de woorden "broken relationships" in voor kwamen. Het was een vlot nummer gezongen door vrouwen. Iemand die enig idee heeft welke ik bedoel?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:42 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik zoek een of ander minimalnummer (de muziek kan ik ook niet verder beschrijven); in de clip zie je een of andere pop losgaan achter een bureau, in een Amerikaans ingericht presidentsvertrek. Tsja, veel beter kan ik het ook niet omschrijven
Sorry maar die plaat lijkt er totaal niet op.quote:
Hier kun je de playlist van SLAM!FM vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Sorry maar die plaat lijkt er totaal niet op.Aan de stemmen te horen werd het gezongen door zwarte vrouwen. Nog een idee misschien?
Ik ga voor deze (zal wel niet) maar toch!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:07 schreef Helo het volgende:
PHD - I Won't Let You Downquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:55 schreef zwareshag het volgende:
Ik zoek een ouder nummer met een vrij melancholische intro op synthesizer en een refrein dat ongeveer gaat als "I'm, not gonna let you down, let you down, again" (weet niet meer precies hoe het gaat). Hoorde het op de radio, vrij bekend nummer, kom alleen niet op de titel, heb zitten googlen en youtuben maar kan het echt niet vinden (woorden zullen dan ook wel niet kloppen).
Alvast bedankt..
You're welcomequote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:58 schreef Beauregard het volgende:
Ik zoek 'n dance/techno-achtig nummer, waarvan ik alleen een beschrijving kan geven aan de hand van de clip. Die is wel eens op MTV/TMF.
In de clip is er een soort vreemd figuur in een goudkleurig, glitterpak. Strak pakkie, dus net een soort schaatspak. Dat figuur beweegt zich op zeer acrobatische wijze voort door allerlei stegen en dergelijke. De clip speelt zich in donkere settings af. Het figuur beweegt af en toe een beetje als Sméagol. Redelijk weird/freaky.
Iemand die de artiest + titel weet?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef Nantes het volgende:
Hoe heet het liedje dat je hoort bij het voorstukje van Hotel Babylon op net5?
Volgens mij begint het met;
Won't you come with me, can't close the door....... zoiets.
Jaaaaa, dat is hem!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dit vond ik ergens:
Apparat - Hailin' from the Edge
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:10 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een nummer dat op 37:15 begint in het programma 'Gillend naar huis'.
Iemand die weet welk nummer dit is? Zie onder de link voor het programma...
http://www.rtl.nl/(ord=12(...)s_s3_a7.xml/1500.wvx
Lees de OP eensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:27 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een nummer dat op 37:15 begint in het programma 'Gillend naar huis'.
De songtekst van het refrein is iets in de trent van "Flying high, on a feeling"
Iemand die weet welk nummer dit is? Zie onder de link voor het programma.....
http://www.rtl.nl/(ord=12(...)s_s3_a7.xml/1500.wvx
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef Lik het volgende:
Hoe heet dit lied:
http://pown.it/wiipown.php?uid=2339
quote:
Dat doet me denken aan:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:36 schreef Perzikje het volgende:
Ik zoek een nummer van Michael Jackson. Heb het een keer op een live dvd gezien en volgens mij is het niet een heel bekend nummer. Het is een rustig nummer en op de achtergrond zingt een groot gospelkoor mee en dat koor is ook erg duidelijk aanwezig in het nummer. Iemand een idee?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:06 schreef floor84 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik vermoed dat het uit de jaren tachtig komt. Het wordt gezongen door een man met een bekende stem a la Paul Young en een achtergrondkoortje wat steeds antwoord met 'That's just so bizar' (als ik de tekst goed verstaan heb...) Het is een vrij rustig nummer.
Dit is de enige info die ik heb en ik hoop dat het iemand bekend voorkomt!
doet mij denken aan Man in the mirrorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:36 schreef Perzikje het volgende:
Ik zoek een nummer van Michael Jackson. Heb het een keer op een live dvd gezien en volgens mij is het niet een heel bekend nummer. Het is een rustig nummer en op de achtergrond zingt een groot gospelkoor mee en dat koor is ook erg duidelijk aanwezig in het nummer. Iemand een idee?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:36 schreef Perzikje het volgende:
I think we have a winner here.quote:
Bruce Hornsby And The Rain zingt "That's just the way it is", dat komt bij mij het dichtste in de buurt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:06 schreef floor84 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik vermoed dat het uit de jaren tachtig komt. Het wordt gezongen door een man met een bekende stem a la Paul Young en een achtergrondkoortje wat steeds antwoord met 'That's just so bizar' (als ik de tekst goed verstaan heb...) Het is een vrij rustig nummer.
Dit is de enige info die ik heb en ik hoop dat het iemand bekend voorkomt!
* kuch *quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bruce Hornsby And The Rain zingt "That's just the way it is", dat komt bij mij het dichtste in de buurt.
Volgens mij is dit 'm!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:55 schreef nlboy het volgende:
Twee weken geleden was ik bij een feest waar DJ Cuckie draaide. Er zat een gruwlijk vet nummer tussen met lekkere lage tonen er in, alleen ben ik helaas nog niks tegen gekomen. Ik heb een fragment er van, sorry dat het zo onduidelijk is. Alvast bedankt!
Tis iig geenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef niemandwillem het volgende:
ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden:
ik ben op zoek naar een muziek video clip van commerciële house nummer, volgens mij uit 2005/2006 en afkomstig van Nederlandse makelij. Het is wel een Engelstalig nummer, dacht ik.
in deze clip zie je een knappe donkerharige jongen duidelijk en constant op zoek naar een net zo knap meisje in een discotheek. Dus je ziet hem duidelijk zoeken tussen de mensen/publiek door die zich ook in de discotheek bevinden. Het is volgens mij een vrij schemerig licht. Ik kan me er niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van het nummer willen weten en dan kan ik de bijbehorende clip op youtube opzoeken, of als iemand die ook gelijk weet, heel graag ook!
bedankt alvast!!
vriendelijke groet,
willem
het is toch niet gewoon paul young met common people?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:38 schreef floor84 het volgende:
Helaas, het is niet OMC en ook niet Bruce Hornsby and the Range. Het achtergrondkoortje is iets waar je het misschien aan zou kunnen herkennen. Die geven zeg maar steeds een soort van antwoord op het gene wat de man zingt.
Toch bedankt voor de moeite!
Held!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Volgens mij is dit 'm!!![]()
Wel vet nummer!
Als blijkt dat die 't is, dan lig ik waarschijnlijk nog meer dubbel dan na de zoektocht van 'n poosje terug,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:20 schreef kvd het volgende:
[..]
het is toch niet gewoon paul young met common people?
Deze voldoet redelijk aan de beschrijving:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:35 schreef pjizzle het volgende:
Dag mensen,
ik ben hard opzoek naar een nummer wat afgelopen zomer (of de zomer ervoor) veel op de radio te horen was , een nummertje met een Spaanse chicka en een Engelse (of meer Amerikaanse) dude (erg bekend van een andere band waar ik dus ook niet op de naam kan komen).
Intro begint met een akoestische gitaar en het nummer klinkt echt enorm rustig en chill, het geeft je echt het gevoel alsof je onder de brandende zon op een strandstoel ligt te relaxen...
ik kan me geen tekst of niks voor de geest halen vandaar dat ik het hier vraag...
Alvast bedankt
En de zanger is bekend? En de band van de zanger ook?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:40 schreef pjizzle het volgende:
Thnx voor de reactie BasEnAad. Maar als het Nelly (vieze)Furtado was geweest dan was ik er wel opgekomen.
De Spaanse zangeres is redelijk onbekend in Nederland volgens mij.
Ze zingt ingetogen en timide.
Yup beide bekend, maar wie en welke band geen idee...quote:En de zanger is bekend? En de band van de zanger ook?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hallo! Ben opzoek naar een (geloof ik) Spaanstalig nummer dat ik gister tijdens het uitgaan voor het eerst hoorde.
- Mannelijke stem
- Soort van trommels erin
- dance/house achtig nummer
- het enige wat ik me nog kan herinneren is; tu tu tu tudu tutuu tu tuuuu, tu tu du tu du tu tuu tuu tuuuuu....
Iemand? Bedankt alvast!!!
Deze misschien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef niemandwillem het volgende:
ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden:
ik ben op zoek naar een muziek video clip van commerciële house nummer, volgens mij uit 2005/2006 en afkomstig van Nederlandse makelij. Het is wel een Engelstalig nummer, dacht ik.
in deze clip zie je een knappe donkerharige jongen duidelijk en constant op zoek naar een net zo knap meisje in een discotheek. Dus je ziet hem duidelijk zoeken tussen de mensen/publiek door die zich ook in de discotheek bevinden. Het is volgens mij een vrij schemerig licht. Ik kan me er niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van het nummer willen weten en dan kan ik de bijbehorende clip op youtube opzoeken, of als iemand die ook gelijk weet, heel graag ook!
bedankt alvast!!
vriendelijke groet,
willem
Wel wat ouder, maar goed..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hallo! Ben opzoek naar een (geloof ik) Spaanstalig nummer dat ik gister tijdens het uitgaan voor het eerst hoorde.
- Mannelijke stem
- Soort van trommels erin
- dance/house achtig nummer
- het enige wat ik me nog kan herinneren is; tu tu tu tudu tutuu tu tuuuu, tu tu du tu du tu tuu tuu tuuuuu....
Iemand? Bedankt alvast!!!
Vangelis - Conquest Of Paradisequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:22 schreef Femke1970 het volgende:
Dag allen,
Met mijn vorige vage muziekvraag hebben jullie mij zo goed en snel geholpen, dat ik het nu weer aandurf.
Ik zoek een nummer dat een jaar of tien gelden, denk ik, in de Nederlandse hitlijsten stond. Klassieke muziek met een modern jasje. Geen tekst, een boel gehum en geneurie, veel bassen.
Kan iemand hier iets mee?
Enigma- Sadenessquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:25 schreef Femke1970 het volgende:
Nee, dat is hem niet. Die ken ik wel, van Vangelis.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:25 schreef Femke1970 het volgende:
Nee, dat is hem niet. Die ken ik wel, van Vangelis.
Ook mooi, maar nee.quote:Enigma- Sadeness
Google lyrics..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:23 schreef Adidah het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van het volgende nummer.
Demo
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:59 schreef Megter het volgende:
JIJ EN IK (Gerard van Maasakkers)
Deze misschien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:22 schreef Femke1970 het volgende:
Dag allen,
Met mijn vorige vage muziekvraag hebben jullie mij zo goed en snel geholpen, dat ik het nu weer aandurf.
Ik zoek een nummer dat een jaar of tien gelden, denk ik, in de Nederlandse hitlijsten stond. Klassieke muziek met een modern jasje. Geen tekst, een boel gehum en geneurie, veel bassen.
Kan iemand hier iets mee?
Hij werd op de vorige pagina (!) slechts drie keer (!) gevraagdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:57 schreef Femke1970 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb hem imiddels gevonden! Het was O Fortuna, van de Carmina Burana van Carl Orff (ik heb nog niet ontdekt, hoe je zo'n link kan invoegen)
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Dat klinkt als iets van Bubba Sparxxx. Zoiets?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:34 schreef Nemesis3 het volgende:
Hoi!
Wilde opeens weer eens luisteren naar een song uit de jaren 90 (dacht ik, of begin 2000), waarin een blanke rapper (?) het erover heeft dat hij over je heenrijdt met zijn Maserati. Heeft iemand enig idee over welk nr. ik het heb....? Clip met blanke, enigszins gezette gozer & vrouwen... Diepe bassen dacht ik ook.
Nou, klonk iets 'ouder' nog, en wat 'slower'... Volgens mij was het zo'n 'one-hit-wonder'.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets van Bubba Sparxxx. Zoiets?![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:29 schreef wolferl het volgende:
Ik zoek 2 nummers
Eentje die met een stel apen in een laboratorium, met gezichten van de bandleden. Beetje danceachtig nummertje.
En de tweede is een nummer met Starlight in het nummer of in de bandnaam.
En het is tevens een animatie, de clip dan.
Alvast bedankt.
die tweede weet ik (denk ik) alvast voor je:quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:29 schreef wolferl het volgende:
Ik zoek 2 nummers
Eentje die met een stel apen in een laboratorium, met gezichten van de bandleden. Beetje danceachtig nummertje.
En de tweede is een nummer met Starlight in het nummer of in de bandnaam.
En het is tevens een animatie, de clip dan.
Alvast bedankt.
Ja te gek, dit is hem, gister hoorde ik namelijk in Zaandam op een manifestatie dit nummer geremixed worden.quote:
Yup deze is het, geweldig nummer, leuke clip ook trouwens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
die tweede weet ik (denk ik) alvast voor je:
Die eerste ken ik ook, maar kan niet op de naam van nummer en band komen![]()
Je ziet die apen ook de mond opentrekken op het moment dat de zanger iets schreeuwerigs zingt en zulks, toch?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Dan zeg ik het maar...[ afbeelding ]
Bullet-tooth bedankt![]()
O ik schaam me kapot, ik heb dat helemaal niet gezien, nou bij deze mijn welgemeende excuses.quote:
Geen dankquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
O ik schaam me kapot, ik heb dat helemaal niet gezien, nou bij deze mijn welgemeende excuses.
Maar ik waardeer het wel, bedankt dat jij zo snel was.![]()
fokking hell, ik schaam me nu echt kapot
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:10 schreef celineh het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje, het is een latin-house plaat en de tekst van het refrein is steeds hetzelfde en gaat als volgt 'papapapapapapapa' het klinkt een beetje jamaicaans (de stem). het is trouwens niet outwork - electro. ik hoop dat iemand de naam van het liedje weet, want ik zoek 'm al een tijdje!
Studio B - I See Girlsquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:20 schreef Romann het volgende:
Ik zoek een nummers met de vocals:
I know you want me girl ............
You drive me crazy
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:44 schreef mamaan het volgende:
Hoi, ik zoek eigenlijk 2 nummers. Het eerste nummer is dat bekende dirty house nummer dat een mannelijke stem steeds zegt "Mark A Stif" steeds maar weer.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:44 schreef mamaan het volgende:
Hoi, ik zoek eigenlijk 2 nummers. Het eerste nummer is dat bekende dirty house nummer dat een mannelijke stem steeds zegt "Mark A Stif" steeds maar weer.
Het tweede is een soort jump nummer. Hij is best vrolijk en met tempo. Het heeft hetzelfde instrument en klank als die van dj vorwerk - vietnam maar dan is het melodie alleen anders.
Alvast bedankt voor je reactie!!!
Nope, dat is het eerste wat ik heb gedaan. Op videosites gezocht. Volgens mij werd die compositie ook bij films gebruikt of bij trailers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:42 schreef Da_Ripper het volgende:
zit tie hier tussen?
http://nl.youtube.com/results?search_query=holiday+on+ice+2008&search_type=&aq=0&oq=holiday+on+ice
Klassiekquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nope, dat is het eerste wat ik heb gedaan. Op videosites gezocht. Volgens mij werd die compositie ook bij films gebruikt of bij trailers.
* Crashcat zoekt verder
edit: Ik heb het gevonden. Het klonk zo bekend dat ik op een gegeven moment de opening van Jackass the Movie ging zoeken. Stuk heef
Zulk muziek zoek ik. Wat voor genre is dit eik precies.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek geen specifiek nummer, maar ik wil gewoon weten of er een nummer bestaat over een verliefd stelletje dat eerst uit elkaar gaat, maar na een tijdje weer verliefd op elkaar wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |