Thanks kvd!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels bij de comments:
Nufrequency ft Shara Nelson - Go That Deep (Charles Webster)
Dankzij hulp van mn vriendje:quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:21 schreef BlackSheep het volgende:
Welk nostalgisch eurodance nummer is dit?
Alvast bedankt!
Simon Townshend - No more never?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:07 schreef pomelo7 het volgende:
Hallo allemaal.
Helaas heb ik dit forum niet eerder gevonden, dit zou me wel eens uren kunnen besparen...
Ik ben opzoek naar een soort punk-rock nummer. ruim 3 jaar geleden gehoord in de actie serie Martial Law.
Deze texten (ongeveer)komen voor in het nummer als het refrein:
I'm the ... crawling in your bed.
I'm the ... spinning in your head.
I know you like to break me but you know you'll never take me down.
Dat is hem!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb je misschien 'n linkje van die commercial op YouTube of 'n andere site?
Edit: als je 't over deze reclame hebt dan is 't:
Google is your best friend too..quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:09 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is hem!!Mooi liedje zeg
Dankje!
Heel erg bedankt voor je reactie, maar dit is hem niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Simon Townshend - No more never?
Kon geen youtubelinkje zo even vinden. Songtekst
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:07 schreef Helo het volgende:
2: Clip van een nummer die de style heeft dat lijkt alsof alles uit karton is gemaakt alleen niet echt maar 3d animatie.
Tijdje geleden, maar hij is er weer:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:07 schreef Helo het volgende:
Oke ik heb een beetje hulp nodig, ik zoek 2 nummers waar ik alleen nog de clip van kan herinneren.
1: De clip is denk ik volledig first person opgenomen met alleenmaar beelden van mensen met een koptelefoon op voor de camera, ik dacht de ze ook danste soms en reacties gaven over hoe het nummer was.
Ik weet het klinkt erg VAAG maar ik heb het achter in me hoofd zitten en vroeg me af of jullie misschien konden helpen
DB Boulevard - Point Of Viewquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:07 schreef Helo het volgende:
Oke ik heb een beetje hulp nodig, ik zoek 2 nummers waar ik alleen nog de clip van kan herinneren.
1: De clip is denk ik volledig first person opgenomen met alleenmaar beelden van mensen met een koptelefoon op voor de camera, ik dacht de ze ook danste soms en reacties gaven over hoe het nummer was.
2: Clip van een nummer die de style heeft dat lijkt alsof alles uit karton is gemaakt alleen niet echt maar 3d animatie.
Ik weet het klinkt erg VAAG maar ik heb het achter in me hoofd zitten en vroeg me af of jullie misschien konden helpen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:42 schreef Cyberzone het volgende:
Hallo mede muziek liefhebbers.![]()
Ik ben erg op zoek naar een nummer. Ik weet dat het een oude zomer hit is geweest. De enige tekst die het bevat is 'down' en 'kick it down'.
En je moet denken rond 1998/1999. Ik heb al veel geprobeerd maar kan het echt niet vinden.
Stukje tekst (denk ik): "Kick it down down down de-down"
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:42 schreef Cyberzone het volgende:
Hallo mede muziek liefhebbers.![]()
Ik ben erg op zoek naar een nummer. Ik weet dat het een oude zomer hit is geweest. De enige tekst die het bevat is 'down' en 'kick it down'.
En je moet denken rond 1998/1999. Ik heb al veel geprobeerd maar kan het echt niet vinden.
Stukje tekst (denk ik): "Kick it down down down de-down"
Iets verderop begint Marc Benjamin & DnD - Diamond Rings, maar weet niet of je die bedoelt..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iemand die weet hoe het nummer heet wat bij 1.32 begint ?
Ja het nummer ervoor bedoel jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iets verderop begint Marc Benjamin & DnD - Diamond Rings, maar weet niet of je die bedoelt..
De film heb ik zelf nog nooit gezien, maar het lijkt me iets van (heeeele wilde gok) O Fortuna-Carmina Burana van Carl Orff?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:03 schreef MOD het volgende:
In de film "Van God los" zit een klassiek/opera stuk, in de scene waar de twee ouwetjes worden vermoord (ergens aan het eind van de film)
Ik hoorde het net nog op tv, maar ik kan er niks van maken, want ik heb niet zo'n verstand van die muziek... Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |