quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:47 schreef HammerNL het volgende:
Ik zoek de naam van dit nummer, heb alleen kort geluidsbestand hoorde het in Alanya afgelope zomer...
http://rapidshare.com/files/151515239/Alanya.wav.html
Alvast bedankt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Superfast het volgende:
Kan iemand mij vertellen van wie het nummer "Sun Dancer" is zoals gespeeld in deze video:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:04 schreef mickeyhouse het volgende:
Hoop dat iemand me kan helpen:
was een aantal weken terug aan 't swingen toen er ineens een nummer gedraaid werd wat ik helemaal fantastisch vond!
Het is een dance nummer, geen harde house, maar gewoon lekker!
Je hoort een man (of vrouw met zware whiskey stem) heel vaak "feeling" "feeling" zingen.
En dan komt er iets van "wrap my arms around you" of zoiets.
Ik hoorde 'm gister ook voorbij komen op een promo filmpje van Net 5 van het programma Grenzeloos Verliefd.
Iemand enig idee wie of wat dit stukje muziek geschiedenis gemaakt heeft?
Learning to breathe van Switchfootquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:50 schreef Hukkie het volgende:
Ook een request van mij, en jaar of drie vier geleden had je een vleesreclame met een liedje genaamd 'Seven days Seven ways'. Daarin zat een vrouw die met een kindje achterop op de fiets zat.
De reclame heeft een tijd op de ster site gestaan, en daar stond ook de uitvoerend artiest bij, maar die reclame staat er niet meer. Weet iemand wie de artiest is of waar ik de reclame kan vinden?
Ik kwam net tegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:50 schreef Hukkie het volgende:
Ook een request van mij, en jaar of drie vier geleden had je een vleesreclame met een liedje genaamd 'Seven days Seven ways'. Daarin zat een vrouw die met een kindje achterop op de fiets zat.
De reclame heeft een tijd op de ster site gestaan, en daar stond ook de uitvoerend artiest bij, maar die reclame staat er niet meer. Weet iemand wie de artiest is of waar ik de reclame kan vinden?
quote:Varkensvlees "7 Ways" van iSH. Nog te vinden op de verzamel-cd "How Are You?"
Kijk je het filmpje wel helemaal af?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef MarsX het volgende:
Ey, weet iemand het nummer achter dit filmpje?
Greetz
Big time sensualityquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:06 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een nummer van Björk.
Het is het nummer wat in onderstaand filmpje wordt gebruik rond 2.22 minuten
http://www.rtl.nl/compone(...)a_golf.avi_plain.xml
Kan iemand mij vertellen welk nummer het is.... ?
Dank!!quote:
meer info? Wordt er in gezongen, weet je nog iets van de lyrics, al is het maar "klinkt ongeveer als"?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef rjmb het volgende:
Ik zocht dus een liedje(dance nummer), heb overal proberen te zoeken maar kan het nergens vinden ik weet wel dat het maandag bij deal or no deal ff is voorbij geweest.
Misschien dat iemand het weet??
Die aflevering kun je hier bekijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef rjmb het volgende:
Ik zocht dus een liedje(dance nummer), heb overal proberen te zoeken maar kan het nergens vinden ik weet wel dat het maandag bij deal or no deal ff is voorbij geweest.
Misschien dat iemand het weet??
Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Risingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Welk vrij oud rock nummer begint met: I see the....
Ah oke dank. Ga eens even zoekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:41 schreef Bravebart het volgende:
Meezoekpost.
[..]
Ik kwam net tegen
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Rising
quote:
Vogeltjesdans?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Redux het volgende:
Net, bij uitstel van executie, toen ze het cafe in gingen hoorde je op de achtergrond van het programma dat nummer met die harmonica's. Weet iemand om welk nummer het gaat? Instrumentaal en ik dacht hollands.
Sorry, maar daar is dit topic niet voor bedoeld, zie ook de openingspost.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef FB14 het volgende:
Ik zoek: een cd met oceaangeluiden. Weet iemand waar ik die kan kopen? Heb op bol.com gekeken maar niks gevonden, weet ook niet echt waar ik op moet zoeken?
Kruidvat? Zeeman?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef FB14 het volgende:
Ik zoek: een cd met oceaangeluiden. Weet iemand waar ik die kan kopen? Heb op bol.com gekeken maar niks gevonden, weet ook niet echt waar ik op moet zoeken?
de tuinen heeft wel van die cd's ( www.detuinen.nl , kan je zien of er een winkel in de buurt zit)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef FB14 het volgende:
DJ Paul Elstak - The Promised Landquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:14 schreef BlueCurl het volgende:
ik zoek een nummer ik denk dat ie "promised land" heet maar ben na googlen er niet geheel zeker van. Het is een dance nummer zo uit de jaren 90.... en ze doen heel veeel naanaaaanaaanaaa er in enzo. Iemand een idee-tje?
neh! was veel minder "rave" achtig... meer jaren 90 dancequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Paul Elstak - The Promised Land
Joe Smooth - Promised Landquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh! was veel minder "rave" achtig... meer jaren 90 dance
ik weet niet zeker of hij promised land heet... maar dit zijn ze ook beide niet. het komt wel in de vrij weinig gezegde woorden voor.. de rest is bijna enkel een naaanaaanaa etcquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Joe Smooth - Promised Land
of de 'nananana' in
Charly Lownoise & Mental Theo - Hardcore Feelings
Snap - Welcome To Tomorrowquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of hij promised land heet... maar dit zijn ze ook beide niet. het komt wel in de vrij weinig gezegde woorden voor.. de rest is bijna enkel een naaanaaanaa etc
Je bedoelt 06-nummers van meisjes die in 1989 zijn geborenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef alain13 het volgende:
Ik ben opzoek naar nummers van 89ers. Helaas tot nu toe onvindbaar.. Iemand die verder kan helpen?
Grtz, Alain
Die heb ik wel, 10 euro per stuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bedoelt 06-nummers van meisjes die in 1989 zijn geboren
Wel duur voor het nummer van een gemiddelde breezer zonder beltegoedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die heb ik wel, 10 euro per stuk.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Theme" van Jon Brion, het thema van de film "Eternal sunshine of the spotless mind".quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef F04 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)8691/bb.20081007.asf
Wat is het achtergrondmuziekje vanaf 20:00?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Redux het volgende:
Net, bij uitstel van executie, toen ze het cafe in gingen hoorde je op de achtergrond van het programma dat nummer met die harmonica's. Weet iemand om welk nummer het gaat? Instrumentaal en ik dacht hollands.
Ik lever kwaliteit, geen rotzooiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel duur voor het nummer van een gemiddelde breezer zonder beltegoed
hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:53 schreef matthendriks het volgende:
Weet iemand het 'nieuwe' nummer van Queen? Werd vandaag gedraaid op Qmusic.
Heb al gekeken op de albumlijst, maar kan het niet terugvinden.
Zit iets van "tumbling down" in?
Alvast bedankt!
Gr. Matthijs.
zit dus niet echt iets van queen bij,...quote:RESULTAAT
Q-music draaide rond die tijd de onderstaande songs:
TIJD ARTIEST SONG
08:17 Rihanna - Disturbia
08:21 A-Ha - Take On Me
08:26 PINK - SO WHAT
08:29 Alphabeat - Fascination
89ers is een Duitse groep bestaande uit Paul Hutsch en Claudia Heymanns. Paul is een trance producer en zanger. Het is redelijk gedateerde muziek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ha, nu gaan jullie lachen: Het was Keane, niet Queenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef kvd het volgende:
van de playlist van Q-music:
[..]
zit dus niet echt iets van queen bij,...
EDIT --> als ik google op Queen en 'tumbling down' kom ik uit op 'funny how love is' , maar da's al een oud nummer...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Ha, nu gaan jullie lachen: Het was Keane, niet Queen
Dit nummer bedoelde ik:
Excuses
De serie klinkt als Pushing Daisies. Misschien dat mensen zich de reclame kunnen herinneren, ik heb helaas geen idee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sinds enkele dagen wordt 'n promo van 'n nieuwe serie op Net 5 (vraag me niet waarom ik naar die vrouwenzender kijk) uitgezonden met op de achtergrond 'n nummer van volgens mij Radiohead.
Nu ik erop zit te letten komt de promo dus niet meer, ik kan dus ook niet zeggen van welke serie 't is. Iets met mensen die uit de dood opstaan of zo?
Iemand 'n idee?
Dat is 'm volgens mij ja, nu 't nummer nogquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef MarBu het volgende:
[..]
De serie klinkt als Pushing Daisies. Misschien dat mensen zich de reclame kunnen herinneren, ik heb helaas geen idee.
Dit is grappig; ik zag laatst dat promofilmpje en dacht: "Goed nummer van Radiohead, dat gaat vast iemand in dat ene topic op Fok vragen." En voila!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is 'm volgens mij ja, nu 't nummer nog
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Theme" van Jon Brion, het thema van de film "Eternal sunshine of the spotless mind".
Ah, dank jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:29 schreef Croupouque het volgende:
Oh, wacht. Nu komt toevallig op NET5 een promofilmpje voorbij met dat specifieke nummer, blijkt het voor "Return to sender" met mevrouw Römer-Schuurman te zijn.
Ik luister 'm nu weer, maar wat 'n nummer .. Kriebels krijg ik ervanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dit is grappig; ik zag laatst dat promofilmpje en dacht: "Goed nummer van Radiohead, dat gaat vast iemand in dat ene topic op Fok vragen." En voila!
Het probleem is echter dat ik nu weer vergeten ben welk nummer het ook alweer was, het staat in ieder geval op de nieuwste cd "In rainbows". Volgens mij ging het hier om het nummer "Weird fishes/ Arpeggi".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |