quote:Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef E- het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij wel bestempeld word als een classic/oldie. Het is een rustig nummer en wordt gezongen door een man geloof ik, het enige wat ik het weet is dat het refrein oid zo gaat, "Aii ai ai ai.....aiaiaiai..aaiiiiiii". Beetje romantisch achtig nummertje wel dat best bekend is!
quote:Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef Compass het volgende:
Er is een nummer en mijn moeder beweert dat die van Kate bush is maar kan het niet vinden
Het lijkt op de nummers van pieter het konijn (met de piano) maar het is niet perfect day mischien dat jullie weten welke ik bedoel?
En er is een ''Dance'' achtig nummer en dat heet iets met DMC ofzo of AMC ik weet niet echt...
quote:Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef E- het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij wel bestempeld word als een classic/oldie. Het is een rustig nummer en wordt gezongen door een man geloof ik, het enige wat ik het weet is dat het refrein oid zo gaat, "Aii ai ai ai.....aiaiaiai..aaiiiiiii". Beetje romantisch achtig nummertje wel dat best bekend is!
Kun je 'm ook sticky maken?quote:Op maandag 22 september 2008 00:02 schreef BrandX het volgende:
Ik ben terug in het land, dus verplichte meehelpterugvindpost!![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 16:32 schreef Bellic het volgende:
Op http://gamekings.tv/ staat een iteam: Dagboek Praag Deel 3, vanaf 3.20 ongeveer krijg je een supervette remix van Requim for a dream, weet iemand hoe die heet?
quote:Op maandag 22 september 2008 00:02 schreef BrandX het volgende:
verplichte meehelpterugvindpost!
quote:
Debonair Samir - Samir's Theme (Tomcio's Rumble Edit)quote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek het liedje met een melodie dat langzaam overgaat naar een heel bekende melodie die je ook in de Rocky films hoort (meen ik mij te herinneren). Iemand die weet wat ik bedoel?
The Amazing Stroopwafels - Oude Maaswegquote:Op maandag 22 september 2008 17:50 schreef sinadO het volgende:
Deze weten jullie vast niet (ik ook niet en daar gaat het om).
Ik zoek een nummer dat half in het Nederlands en half in het Engels is. De eerste helft is Nederlands gezongen en de tweede helft Engels. Het is rustige muziek, een soort van singer-songwriter, en zal uit de vroege jaren tachtig moeten stammen, zo lang ben ik in ieder geval al op zoek. Ik weet een enkel tekstfragmentje, en dat is wel superalgemeen: "nu ik je nooit meer zie *nogwatnogwat* kwart voor drie". De melodie roept nogal wat nostalgische gevoelens op en is niet echt vrolijk te noemen. Wie kan mij helpen?
doet mij denken aan: Blof & Counting Crowsquote:half in het Nederlands en half in het Engels
...godsamme...quote:Op maandag 22 september 2008 17:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Wat dacht je van: letterlijk lyrics googlenquote:
Oh. Ja, dat had ik ook kunnen doen.quote:Op maandag 22 september 2008 18:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dacht je van: letterlijk lyrics googlen
Komop mensen, beetje eigen inzet ga je niet dood van
Radiohead - Weird Fishes/Arpeggiquote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Guppi het volgende:
Nieuwe vraag!
De promo voor "Return to sender", een nieuw programma met Katja Schuurman, promo was zojuist te zien op net 5. Er wordt wat in gezongen maar kon het zo snel niet verstaan. De promo is hier te zien, als je op "Bekijk de promo" klikt.
Ik vind het mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |