quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Compass het volgende:
Hoe heet dat liedje (Dance nummer) met zo'n vrouw die door een graffity hok heenloopt... ze heeft cappucion op geloof ik en doet afentoe beetje gek langs de muur en voor de camera
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Perico het volgende:
Ik zoek een triest nummer van een paar jaar terug, een mannelijke singer songwriter met een treurige piano sound, maar het is niet James Blunt. Het was wel een redelijk grote hit.
Ik kan me geen woorden voor de geest halen, maar de herkenningsmelodie heb ik met een virtueel keyboard effe nagespeeld -- dat korte .wma bestand is hier te downloaden.
Iets van Rowen Heze misschien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:54 schreef cptmarco het volgende:
ik ben op zoek naar naam van artiest en titel van een volgens mij limburgs nummer..
titel is iets van: geef me een beerske (o.i.d.)
many thanks...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Perico het volgende:
Ik zoek een triest nummer van een paar jaar terug, een mannelijke singer songwriter met een treurige piano sound, maar het is niet James Blunt. Het was wel een redelijk grote hit.
Ik kan me geen woorden voor de geest halen, maar de herkenningsmelodie heb ik met een virtueel keyboard effe nagespeeld -- dat korte .wma bestand is hier te downloaden.
Is er niet iemand die ook maar 'n idee heeft of 'n gok doet?quote:Op zondag 14 september 2008 13:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb bij Uitzending Gemist gezocht en daar staat de aflevering inmiddels: http://player.omroep.nl/?aflID=7861510
Op 2 minuten hoor je 't voor 't eerst. Weet iemand van wie 't is?
Niet toevallig jaren 60 en japans?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik zoek een chinees nummer of van een chinese artiest uit de jaren 70 wat ook in Nederland een hit is geweest. Iemand een idee?
Big Benny is in Limburg een populaire artiest, en die heeft diverse nummers waarin bier en drank centraal staan. Misschien is hij het wel, hier is een link naar zijn songteksten in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:54 schreef cptmarco het volgende:
ik ben op zoek naar naam van artiest en titel van een volgens mij limburgs nummer..
titel is iets van: geef me een beerske (o.i.d.)
many thanks...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ook maar 'n idee heeft of 'n gok doet?
...of Freddie Aguilar - Anak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik zoek een chinees nummer of van een chinese artiest uit de jaren 70 wat ook in Nederland een hit is geweest. Iemand een idee?
Die is leuk, lekker meefluitenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Niet toevallig jaren 60 en japans?
Kyu Sakamoto - Sukiyaki?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:20 schreef Fenomening het volgende:
[..]
Hey wel op blijven letten he, daar heb ik al op geantwoord
Zie de OP, open er zelf een topic over...quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef Silaz het volgende:
Helloo. Ik zoek een beetje naar Bagpipe muziek.. mss beetje met lekkere gitaar eronder enzooIemand tips? Ierse muziek enzo
Zou je hem niet even op kunnen zoeken? Dat zoekt wat makkelijker voor onsquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:14 schreef Jep. het volgende:
Een tijdje geleden was er een video gepost op de FOK weblog met het einde van de wereld, dan zag je een meteoriet die neerkwam op de aarde en dat je een tsumami zag van 600 meter hoog enzo, allemaal met de computer gemaakt.
Daar stond een heel vet muziekje onder, weet iemand waar ik het over heb?
Was dat niet Pink Floyd - Great gig in the sky?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:14 schreef Jep. het volgende:
Een tijdje geleden was er een video gepost op de FOK weblog met het einde van de wereld, dan zag je een meteoriet die neerkwam op de aarde en dat je een tsumami zag van 600 meter hoog enzo, allemaal met de computer gemaakt.
Daar stond een heel vet muziekje onder, weet iemand waar ik het over heb?
Het eerst waar ik aan moet denken is Armand van Helden - New york City beat. Maar dat zal hem wel niet zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:55 schreef hayder het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nummer,maar ik ken alleen dit stukje.
Holin,up down of sown on me,Holin,up down of sown on me en dat gaat hele tijd zo door.
Ken ik! Ken ik! Ik heb zelfs de melodie in mijn hoofd op dit moment.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:17 schreef vrouwtjuhtheelepel het volgende:
Paar maanden geleden hoorde ik op arrow classic rock, rond half 1 snachts een superrealxed nummer...
Enige zinnetje wat ik heb onthouden is "sun went to hell "
Heb arrow classic rock al gemaild, maar krijg niks terug.
Iemand enig idee van wie dit nummer is, of eventueel de titel?
Geprobeerd, maar FOK Weblog geeft een ziljoen vind-dingen op "einde wereld", dus dat was ook geen hulp, had 'm niet terug kunnen vinden en youtube is ook al overvol met dat soort filmpjes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou je hem niet even op kunnen zoeken? Dat zoekt wat makkelijker voor ons
Dat is 'm, mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Was dat niet Pink Floyd - Great gig in the sky?
Als het die met die ballonnen is over de Ford Mondeo dan: Michael Andrews and Gary Jules - The Artifact & Livingquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar dat rustige piano muziekje dat in de Ford TV-reclame wordt gedraaid.
Eerst kon je naar reclame.ster.nl ofzo gaan, maar dat is ook niet meer wat het was.
Iemand?
Dat is hemquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
Heb hem al. het moet bijna wel Dire Straits met Brothers in Arms zijn. Als die het niet is kom ik er ook echt niet achter wat het wel is.
Ja, dat is 'm!quote:Op zondag 21 september 2008 08:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het die met die ballonnen is over de Ford Mondeo dan: Michael Andrews and Gary Jules - The Artifact & Living
Ster.nl is er inderdaad niet handiger op geworden. Je moet eerst verplicht naar het filmpje kijken en dan kun je pas de informatiebutton aanklikken
Glori Gaynor - I Will Survivequote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef Tabloid het volgende:
Na 30 seconden hoor je een liedje, wie weet welk liedje het is?
Yoann Le Dantec - Piano Glass Angel, gevonden viaquote:
weet niemand van wie dit nummer is?quote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Om nog even terug te komen op dat nummer van pickwick... het lied gaat ongeveer zo
good and sometimes right, these are the calls that we live by day to day, these are the colors of my heart
quote:Op zondag 21 september 2008 16:32 schreef Bellic het volgende:
Op http://gamekings.tv/ staat een iteam: Dagboek Praag Deel 3, vanaf 3.20 ongeveer krijg je een supervette remix van Requim for a dream, weet iemand hoe die heet?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef Cahir het volgende:
Liedje heet Anthem
Videoclip was volgens mij grijs-schalig ofzo (niet zeker!)
Ging over een jongen die liep, en eindigde op een gebouw waar hij een onzichtbaar meisje opeens tevoorschijn zag komen. Toen begon ie der te knuffelen maar toen was ze opeens weg.
Alleen kan de bijbehorende band niet vinden, nummer was Anthem dacht ik.
Ik hoorde net Hello Dolly door Louis Armstrong maar das toch echt geen blues.quote:Op zondag 21 september 2008 20:11 schreef Silaz het volgende:
Het achtergrond liedje van de reclame van de Co-assistent op Net5. Een of ander blues liedje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |