quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Compass het volgende:
Hoe heet dat liedje (Dance nummer) met zo'n vrouw die door een graffity hok heenloopt... ze heeft cappucion op geloof ik en doet afentoe beetje gek langs de muur en voor de camera
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Perico het volgende:
Ik zoek een triest nummer van een paar jaar terug, een mannelijke singer songwriter met een treurige piano sound, maar het is niet James Blunt. Het was wel een redelijk grote hit.
Ik kan me geen woorden voor de geest halen, maar de herkenningsmelodie heb ik met een virtueel keyboard effe nagespeeld -- dat korte .wma bestand is hier te downloaden.
Iets van Rowen Heze misschien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:54 schreef cptmarco het volgende:
ik ben op zoek naar naam van artiest en titel van een volgens mij limburgs nummer..
titel is iets van: geef me een beerske (o.i.d.)
many thanks...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Perico het volgende:
Ik zoek een triest nummer van een paar jaar terug, een mannelijke singer songwriter met een treurige piano sound, maar het is niet James Blunt. Het was wel een redelijk grote hit.
Ik kan me geen woorden voor de geest halen, maar de herkenningsmelodie heb ik met een virtueel keyboard effe nagespeeld -- dat korte .wma bestand is hier te downloaden.
Is er niet iemand die ook maar 'n idee heeft of 'n gok doet?quote:Op zondag 14 september 2008 13:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb bij Uitzending Gemist gezocht en daar staat de aflevering inmiddels: http://player.omroep.nl/?aflID=7861510
Op 2 minuten hoor je 't voor 't eerst. Weet iemand van wie 't is?
Niet toevallig jaren 60 en japans?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik zoek een chinees nummer of van een chinese artiest uit de jaren 70 wat ook in Nederland een hit is geweest. Iemand een idee?
Big Benny is in Limburg een populaire artiest, en die heeft diverse nummers waarin bier en drank centraal staan. Misschien is hij het wel, hier is een link naar zijn songteksten in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:54 schreef cptmarco het volgende:
ik ben op zoek naar naam van artiest en titel van een volgens mij limburgs nummer..
titel is iets van: geef me een beerske (o.i.d.)
many thanks...
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ook maar 'n idee heeft of 'n gok doet?
...of Freddie Aguilar - Anak?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:40 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik zoek een chinees nummer of van een chinese artiest uit de jaren 70 wat ook in Nederland een hit is geweest. Iemand een idee?
Die is leuk, lekker meefluitenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Niet toevallig jaren 60 en japans?
Kyu Sakamoto - Sukiyaki?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:20 schreef Fenomening het volgende:
[..]
Hey wel op blijven letten he, daar heb ik al op geantwoord
Zie de OP, open er zelf een topic over...quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef Silaz het volgende:
Helloo. Ik zoek een beetje naar Bagpipe muziek.. mss beetje met lekkere gitaar eronder enzooIemand tips? Ierse muziek enzo
Zou je hem niet even op kunnen zoeken? Dat zoekt wat makkelijker voor onsquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:14 schreef Jep. het volgende:
Een tijdje geleden was er een video gepost op de FOK weblog met het einde van de wereld, dan zag je een meteoriet die neerkwam op de aarde en dat je een tsumami zag van 600 meter hoog enzo, allemaal met de computer gemaakt.
Daar stond een heel vet muziekje onder, weet iemand waar ik het over heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |