Zoiets? KJ-52 - You'll Never Take Me Downquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:37 schreef pomelo7 het volgende:
Hallo allemaal.
Helaas heb ik dit forum niet eerder gevonden, dit zou me wel eens uren kunnen besparen...
Ik ben opzoek naar een soort punk-rock nummer. ruim 3 jaar geleden gehoord in de actie serie Martial Law.
Deze texten (ongeveer)komen voor in het nummer als het refrein:
I'm the ... crawling in your bed.
I'm the ... spinning in your head.
I know you like to break me but you know you'll never take me down.
Ben ook wel vrij benieuwd. Dacht in eerste instantie aan een soort van remix van Starsplash - Free, maar dat is hem toch niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:21 schreef BlackSheep het volgende:
Welk nostalgisch eurodance nummer is dit?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:39 schreef koeii het volgende:
[..]
Ben ook wel vrij benieuwd. Dacht in eerste instantie aan een soort van remix van Starsplash - Free, maar dat is hem toch niet.
quote:
Freemasons ft. Katherine Ellis - When You Touch Mequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef 10dernezz het volgende:
Ik zoek een trance nummer met de vocalen: touch me hold me.
Weet iemand de titel?
Thanks!
-edit- Zie bovenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:03 schreef 10dernezz het volgende:
Ik zoek een trance nummer met de vocalen: touch me hold me.
Weet iemand de titel?
Thanks!
The Moon - Blow Up Your Speakersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:40 schreef uitje4life het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer dat DJ Chuckie gebruikte op Mysteryland! Ik weet niet of mensen de set kennen, maar ik heb dat deel van de set op youtube gezet, dit is de link: Bekijk deze YouTube-video
volgens mij is het origineel een hardstylenummer....
Uit de comments:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef Turbomuis het volgende:
Iemand enig idee op welk nummer deze jongen danst?
Mjah, wilde het net posten, dat ik het al gevonden had.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Uit de comments:
Titel nummer: Zino
Uitvoerend artiest: Ransino jap-tjong
het liedje
En eerst de OP doorlezen dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, wilde het net posten, dat ik het al gevonden had.
Mijn nieuwe motto: "eerst de info uitklappen, dan pas posten"
Maar bedankt iig
maar natuurlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Moon - Blow Up Your Speakers
Maria Mena- just hold me?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik ken maar de naam niet van herinner, het is een vrouw die iets zingt van;
and whyhyhyhyhyhy why can't you just ... me, ofzoiets. Het is een heel rustig nummer. Danku
Jaquote:
Maria Mena - Just Hold Me?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik ken maar de naam niet van herinner, het is een vrouw die iets zingt van;
and whyhyhyhyhyhy why can't you just ... me, ofzoiets. Het is een heel rustig nummer. Danku
You're welcomequote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:11 schreef uitje4life het volgende:
[..]
maar natuurlijk!superbedankt! Over een paar weken hebben we schoolfeest dus dan moet dit nummer natuurlijk in de cd-map
thanks!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:29 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ongeveer een week geleden hoorde ik een plaat op Slam FM waar volgens mij de woorden "broken relationships" in voor kwamen. Het was een vlot nummer gezongen door vrouwen. Iemand die enig idee heeft welke ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |