quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:42 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik zoek een of ander minimalnummer (de muziek kan ik ook niet verder beschrijven); in de clip zie je een of andere pop losgaan achter een bureau, in een Amerikaans ingericht presidentsvertrek. Tsja, veel beter kan ik het ook niet omschrijven
Sorry maar die plaat lijkt er totaal niet op.quote:
Hier kun je de playlist van SLAM!FM vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Sorry maar die plaat lijkt er totaal niet op.Aan de stemmen te horen werd het gezongen door zwarte vrouwen. Nog een idee misschien?
Ik ga voor deze (zal wel niet) maar toch!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:07 schreef Helo het volgende:
Oke ik heb een beetje hulp nodig, ik zoek 2 nummers waar ik alleen nog de clip van kan herinneren.
1: De clip is denk ik volledig first person opgenomen met alleenmaar beelden van mensen met een koptelefoon op voor de camera, ik dacht de ze ook danste soms en reacties gaven over hoe het nummer was.
PHD - I Won't Let You Downquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:55 schreef zwareshag het volgende:
Ik zoek een ouder nummer met een vrij melancholische intro op synthesizer en een refrein dat ongeveer gaat als "I'm, not gonna let you down, let you down, again" (weet niet meer precies hoe het gaat). Hoorde het op de radio, vrij bekend nummer, kom alleen niet op de titel, heb zitten googlen en youtuben maar kan het echt niet vinden (woorden zullen dan ook wel niet kloppen).
Alvast bedankt..
You're welcomequote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:58 schreef Beauregard het volgende:
Ik zoek 'n dance/techno-achtig nummer, waarvan ik alleen een beschrijving kan geven aan de hand van de clip. Die is wel eens op MTV/TMF.
In de clip is er een soort vreemd figuur in een goudkleurig, glitterpak. Strak pakkie, dus net een soort schaatspak. Dat figuur beweegt zich op zeer acrobatische wijze voort door allerlei stegen en dergelijke. De clip speelt zich in donkere settings af. Het figuur beweegt af en toe een beetje als Sméagol. Redelijk weird/freaky.
Iemand die de artiest + titel weet?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef Nantes het volgende:
Hoe heet het liedje dat je hoort bij het voorstukje van Hotel Babylon op net5?
Volgens mij begint het met;
Won't you come with me, can't close the door....... zoiets.
Jaaaaa, dat is hem!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dit vond ik ergens:
Apparat - Hailin' from the Edge
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:10 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een nummer dat op 37:15 begint in het programma 'Gillend naar huis'.
Iemand die weet welk nummer dit is? Zie onder de link voor het programma...
http://www.rtl.nl/(ord=12(...)s_s3_a7.xml/1500.wvx
Lees de OP eensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:27 schreef Phraze het volgende:
Ik zoek een nummer dat op 37:15 begint in het programma 'Gillend naar huis'.
De songtekst van het refrein is iets in de trent van "Flying high, on a feeling"
Iemand die weet welk nummer dit is? Zie onder de link voor het programma.....
http://www.rtl.nl/(ord=12(...)s_s3_a7.xml/1500.wvx
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef Lik het volgende:
Hoe heet dit lied:
http://pown.it/wiipown.php?uid=2339
quote:
Dat doet me denken aan:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:36 schreef Perzikje het volgende:
Ik zoek een nummer van Michael Jackson. Heb het een keer op een live dvd gezien en volgens mij is het niet een heel bekend nummer. Het is een rustig nummer en op de achtergrond zingt een groot gospelkoor mee en dat koor is ook erg duidelijk aanwezig in het nummer. Iemand een idee?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:06 schreef floor84 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik vermoed dat het uit de jaren tachtig komt. Het wordt gezongen door een man met een bekende stem a la Paul Young en een achtergrondkoortje wat steeds antwoord met 'That's just so bizar' (als ik de tekst goed verstaan heb...) Het is een vrij rustig nummer.
Dit is de enige info die ik heb en ik hoop dat het iemand bekend voorkomt!
doet mij denken aan Man in the mirrorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:36 schreef Perzikje het volgende:
Ik zoek een nummer van Michael Jackson. Heb het een keer op een live dvd gezien en volgens mij is het niet een heel bekend nummer. Het is een rustig nummer en op de achtergrond zingt een groot gospelkoor mee en dat koor is ook erg duidelijk aanwezig in het nummer. Iemand een idee?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:36 schreef Perzikje het volgende:
I think we have a winner here.quote:
Bruce Hornsby And The Rain zingt "That's just the way it is", dat komt bij mij het dichtste in de buurt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:06 schreef floor84 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik vermoed dat het uit de jaren tachtig komt. Het wordt gezongen door een man met een bekende stem a la Paul Young en een achtergrondkoortje wat steeds antwoord met 'That's just so bizar' (als ik de tekst goed verstaan heb...) Het is een vrij rustig nummer.
Dit is de enige info die ik heb en ik hoop dat het iemand bekend voorkomt!
* kuch *quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bruce Hornsby And The Rain zingt "That's just the way it is", dat komt bij mij het dichtste in de buurt.
Volgens mij is dit 'm!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:55 schreef nlboy het volgende:
Twee weken geleden was ik bij een feest waar DJ Cuckie draaide. Er zat een gruwlijk vet nummer tussen met lekkere lage tonen er in, alleen ben ik helaas nog niks tegen gekomen. Ik heb een fragment er van, sorry dat het zo onduidelijk is. Alvast bedankt!
Tis iig geenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef niemandwillem het volgende:
ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden:
ik ben op zoek naar een muziek video clip van commerciėle house nummer, volgens mij uit 2005/2006 en afkomstig van Nederlandse makelij. Het is wel een Engelstalig nummer, dacht ik.
in deze clip zie je een knappe donkerharige jongen duidelijk en constant op zoek naar een net zo knap meisje in een discotheek. Dus je ziet hem duidelijk zoeken tussen de mensen/publiek door die zich ook in de discotheek bevinden. Het is volgens mij een vrij schemerig licht. Ik kan me er niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van het nummer willen weten en dan kan ik de bijbehorende clip op youtube opzoeken, of als iemand die ook gelijk weet, heel graag ook!
bedankt alvast!!
vriendelijke groet,
willem
het is toch niet gewoon paul young met common people?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:38 schreef floor84 het volgende:
Helaas, het is niet OMC en ook niet Bruce Hornsby and the Range. Het achtergrondkoortje is iets waar je het misschien aan zou kunnen herkennen. Die geven zeg maar steeds een soort van antwoord op het gene wat de man zingt.
Toch bedankt voor de moeite!
Held!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Volgens mij is dit 'm!!![]()
Wel vet nummer!
Als blijkt dat die 't is, dan lig ik waarschijnlijk nog meer dubbel dan na de zoektocht van 'n poosje terug,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:20 schreef kvd het volgende:
[..]
het is toch niet gewoon paul young met common people?
Deze voldoet redelijk aan de beschrijving:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:35 schreef pjizzle het volgende:
Dag mensen,
ik ben hard opzoek naar een nummer wat afgelopen zomer (of de zomer ervoor) veel op de radio te horen was , een nummertje met een Spaanse chicka en een Engelse (of meer Amerikaanse) dude (erg bekend van een andere band waar ik dus ook niet op de naam kan komen).
Intro begint met een akoestische gitaar en het nummer klinkt echt enorm rustig en chill, het geeft je echt het gevoel alsof je onder de brandende zon op een strandstoel ligt te relaxen...
ik kan me geen tekst of niks voor de geest halen vandaar dat ik het hier vraag...
Alvast bedankt
En de zanger is bekend? En de band van de zanger ook?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:40 schreef pjizzle het volgende:
Thnx voor de reactie BasEnAad. Maar als het Nelly (vieze)Furtado was geweest dan was ik er wel opgekomen.
De Spaanse zangeres is redelijk onbekend in Nederland volgens mij.
Ze zingt ingetogen en timide.
Yup beide bekend, maar wie en welke band geen idee...quote:En de zanger is bekend? En de band van de zanger ook?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hallo! Ben opzoek naar een (geloof ik) Spaanstalig nummer dat ik gister tijdens het uitgaan voor het eerst hoorde.
- Mannelijke stem
- Soort van trommels erin
- dance/house achtig nummer
- het enige wat ik me nog kan herinneren is; tu tu tu tudu tutuu tu tuuuu, tu tu du tu du tu tuu tuu tuuuuu....
Iemand? Bedankt alvast!!!
Deze misschien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:51 schreef niemandwillem het volgende:
ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden:
ik ben op zoek naar een muziek video clip van commerciėle house nummer, volgens mij uit 2005/2006 en afkomstig van Nederlandse makelij. Het is wel een Engelstalig nummer, dacht ik.
in deze clip zie je een knappe donkerharige jongen duidelijk en constant op zoek naar een net zo knap meisje in een discotheek. Dus je ziet hem duidelijk zoeken tussen de mensen/publiek door die zich ook in de discotheek bevinden. Het is volgens mij een vrij schemerig licht. Ik kan me er niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van het nummer willen weten en dan kan ik de bijbehorende clip op youtube opzoeken, of als iemand die ook gelijk weet, heel graag ook!
bedankt alvast!!
vriendelijke groet,
willem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |