Wel wat ouder, maar goed..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hallo! Ben opzoek naar een (geloof ik) Spaanstalig nummer dat ik gister tijdens het uitgaan voor het eerst hoorde.
- Mannelijke stem
- Soort van trommels erin
- dance/house achtig nummer
- het enige wat ik me nog kan herinneren is; tu tu tu tudu tutuu tu tuuuu, tu tu du tu du tu tuu tuu tuuuuu....
Iemand? Bedankt alvast!!!
Vangelis - Conquest Of Paradisequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:22 schreef Femke1970 het volgende:
Dag allen,
Met mijn vorige vage muziekvraag hebben jullie mij zo goed en snel geholpen, dat ik het nu weer aandurf.
Ik zoek een nummer dat een jaar of tien gelden, denk ik, in de Nederlandse hitlijsten stond. Klassieke muziek met een modern jasje. Geen tekst, een boel gehum en geneurie, veel bassen.
Kan iemand hier iets mee?
Enigma- Sadenessquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:25 schreef Femke1970 het volgende:
Nee, dat is hem niet. Die ken ik wel, van Vangelis.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:25 schreef Femke1970 het volgende:
Nee, dat is hem niet. Die ken ik wel, van Vangelis.
Ook mooi, maar nee.quote:Enigma- Sadeness
Google lyrics..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:23 schreef Adidah het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van het volgende nummer.
Demo
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:59 schreef Megter het volgende:
JIJ EN IK (Gerard van Maasakkers)
Deze misschien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:22 schreef Femke1970 het volgende:
Dag allen,
Met mijn vorige vage muziekvraag hebben jullie mij zo goed en snel geholpen, dat ik het nu weer aandurf.
Ik zoek een nummer dat een jaar of tien gelden, denk ik, in de Nederlandse hitlijsten stond. Klassieke muziek met een modern jasje. Geen tekst, een boel gehum en geneurie, veel bassen.
Kan iemand hier iets mee?
Hij werd op de vorige pagina (!) slechts drie keer (!) gevraagdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:57 schreef Femke1970 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb hem imiddels gevonden! Het was O Fortuna, van de Carmina Burana van Carl Orff (ik heb nog niet ontdekt, hoe je zo'n link kan invoegen)
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Dat klinkt als iets van Bubba Sparxxx. Zoiets?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:34 schreef Nemesis3 het volgende:
Hoi!
Wilde opeens weer eens luisteren naar een song uit de jaren 90 (dacht ik, of begin 2000), waarin een blanke rapper (?) het erover heeft dat hij over je heenrijdt met zijn Maserati. Heeft iemand enig idee over welk nr. ik het heb....? Clip met blanke, enigszins gezette gozer & vrouwen... Diepe bassen dacht ik ook.
Nou, klonk iets 'ouder' nog, en wat 'slower'... Volgens mij was het zo'n 'one-hit-wonder'.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets van Bubba Sparxxx. Zoiets?![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:29 schreef wolferl het volgende:
Ik zoek 2 nummers
Eentje die met een stel apen in een laboratorium, met gezichten van de bandleden. Beetje danceachtig nummertje.
En de tweede is een nummer met Starlight in het nummer of in de bandnaam.
En het is tevens een animatie, de clip dan.
Alvast bedankt.
die tweede weet ik (denk ik) alvast voor je:quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:29 schreef wolferl het volgende:
Ik zoek 2 nummers
Eentje die met een stel apen in een laboratorium, met gezichten van de bandleden. Beetje danceachtig nummertje.
En de tweede is een nummer met Starlight in het nummer of in de bandnaam.
En het is tevens een animatie, de clip dan.
Alvast bedankt.
Ja te gek, dit is hem, gister hoorde ik namelijk in Zaandam op een manifestatie dit nummer geremixed worden.quote:
Yup deze is het, geweldig nummer, leuke clip ook trouwens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
die tweede weet ik (denk ik) alvast voor je:
Die eerste ken ik ook, maar kan niet op de naam van nummer en band komen![]()
Je ziet die apen ook de mond opentrekken op het moment dat de zanger iets schreeuwerigs zingt en zulks, toch?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Dan zeg ik het maar...[ afbeelding ]
Bullet-tooth bedankt![]()
O ik schaam me kapot, ik heb dat helemaal niet gezien, nou bij deze mijn welgemeende excuses.quote:
Geen dankquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
O ik schaam me kapot, ik heb dat helemaal niet gezien, nou bij deze mijn welgemeende excuses.
Maar ik waardeer het wel, bedankt dat jij zo snel was.![]()
fokking hell, ik schaam me nu echt kapot
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:10 schreef celineh het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje, het is een latin-house plaat en de tekst van het refrein is steeds hetzelfde en gaat als volgt 'papapapapapapapa' het klinkt een beetje jamaicaans (de stem). het is trouwens niet outwork - electro. ik hoop dat iemand de naam van het liedje weet, want ik zoek 'm al een tijdje!
Studio B - I See Girlsquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:20 schreef Romann het volgende:
Ik zoek een nummers met de vocals:
I know you want me girl ............
You drive me crazy
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:44 schreef mamaan het volgende:
Hoi, ik zoek eigenlijk 2 nummers. Het eerste nummer is dat bekende dirty house nummer dat een mannelijke stem steeds zegt "Mark A Stif" steeds maar weer.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:44 schreef mamaan het volgende:
Hoi, ik zoek eigenlijk 2 nummers. Het eerste nummer is dat bekende dirty house nummer dat een mannelijke stem steeds zegt "Mark A Stif" steeds maar weer.
Het tweede is een soort jump nummer. Hij is best vrolijk en met tempo. Het heeft hetzelfde instrument en klank als die van dj vorwerk - vietnam maar dan is het melodie alleen anders.
Alvast bedankt voor je reactie!!!
Nope, dat is het eerste wat ik heb gedaan. Op videosites gezocht. Volgens mij werd die compositie ook bij films gebruikt of bij trailers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:42 schreef Da_Ripper het volgende:
zit tie hier tussen?
http://nl.youtube.com/results?search_query=holiday+on+ice+2008&search_type=&aq=0&oq=holiday+on+ice
Klassiekquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nope, dat is het eerste wat ik heb gedaan. Op videosites gezocht. Volgens mij werd die compositie ook bij films gebruikt of bij trailers.
* Crashcat zoekt verder
edit: Ik heb het gevonden. Het klonk zo bekend dat ik op een gegeven moment de opening van Jackass the Movie ging zoeken. Stuk heef
Zulk muziek zoek ik. Wat voor genre is dit eik precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |