of is het een strikvraag waar ik nee moet antwoorden , maar jij denkt dat ik nee ga doen dus moet ja zeggen ,maar als jij weer zo denkt moet ik nee kiezen ..... ik wordt gekquote:
Je heb al ja gezegdquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:00 schreef Runx het volgende:
[..]
of is het een strikvraag waar ik nee moet antwoorden , maar jij denkt dat ik nee ga doen dus moet ja zeggen ,maar als jij weer zo denkt moet ik nee kiezen ..... ik wordt gek
klopt maar niks tegen Logician zeggen die vindt mij ook cutequote:
Euh ik vind jou niet cutequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt maar niks tegen Logician zeggen die vindt mij ook cute
sst!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
beter zeg je gewoon helemaal niks meer danmeest veilige
Lyn is mijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef lynda het volgende:
[..]zal
leuk vinden
ooo droxzzzzzzzzzzz?
niet liegenquote:
Kut tukkersquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:04 schreef Runx het volgende:
[..]
niet liegen
az supporters houden van fc Twente supporters
hahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
sjo, totaal geen inspiratie meer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo...
* Dr.Droxz sluit fotosoep...
kijk pure liefde straalt er vanaf daar hou ik vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Kut tukkers![]()
Al staan we wel weer sinds tijden boven
Ik heb de hele dag hard gewerktquote:
Nee dat is hier:quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk pure liefde straalt er vanaf daar hou ik van![]()
quote:
dit lijkt wel zon liefde haat relatiequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee dat is hier:
[..]
![]()
* lynda gaat bedje zoeken![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
beter zeg je gewoon helemaal niks meer danmeest veilige
Die ik heb Genoemdquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik wil meer foto's in dat ding hebben, iemand nog suggesties?
Hier nog maar een keertje, truste!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee dat is hier:
[..]
![]()
* lynda gaat bedje zoeken![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
sjo, totaal geen inspiratie meer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo...
* Dr.Droxz sluit fotosoep...
batmanquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
fokkers ? je kan michael jackson,Rick Roll,Village People,etc ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zet hyves aan hahahahquote:
Zie je, heb je toch je meetingquote:
Nee, liever alleen mensen die in dit topic komenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Runx het volgende:
[..]
fokkers ? je kan michael jackson,Rick Roll,Village People,etc ?
Die hebben van die foto's waar ik niet zo veel mee kanquote:
aha , tja ik ben ook geen fotosoep expertquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die hebben van die foto's waar ik niet zo veel mee kan
Die van debbie is heel klein en donker, kan dus alleen ergens op de voorgrond....
Dit is ook maar snel uit de pols hoor, niet echt netjes geknipt enzo... maarja, dit is toch voor de fun!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , tja ik ben ook geen fotosoep expert
hahahquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Versie 2:
[ afbeelding ]
(plaatje heeft dezelfde naam, dus even F5en!)
ja is wel een leuke idee als iedereen die met zijn ava op de Op staat een fatsoenlijke foto opstuurt en dat Dr.Droxz hen dan toevoegt in het fok cafequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef Logician het volgende:
whehe hij word steeds leukerdie moet serieus in de OP vind ik.
Daar is hij een beetje groot voor, maarja, ik hoor het welquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef Logician het volgende:
whehe hij word steeds leukerdie moet serieus in de OP vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar is hij een beetje groot voor, maarja, ik hoor het wel
Heb nu weer een foto, dus komt nog iemand bij hahahanou ik wacht met spanning af hoarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
kool jij hebt een tatoeage , wil ik ook alleen moet het wel een betekenis hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef Logician het volgende:
ps: normale fotohttp://members.home.nl/angelfire/5_J3Nx.jpg
Die van mij heeft als betekenis liefde heb ik samen met een goede vriend van vroeger laten zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef Runx het volgende:
[..]
kool jij hebt een tatoeage , wil ik ook alleen moet het wel een betekenis hebben
zit een grote fout in , Heineken bierquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Weer dezelfde naam, dus even F5en!
+ Zmokes
[ afbeelding ]
Ik teken aj jaren, maar steeds is het "net niet"... baal er wel vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef Runx het volgende:
[..]
kool jij hebt een tatoeage , wil ik ook alleen moet het wel een betekenis hebben
nog steeds een goede vriend ? mag ik vragen wat voor tatoeage het is ? maar idd ik wil iets met betekenis en niet zomaar zoietsquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Die van mij heeft als betekenis liefde heb ik samen met een goede vriend van vroeger laten zetten
Daar verschillende de meningen over in dit topic, bijna niemand drink hier hetzelfdequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Runx het volgende:
[..]
zit een grote fout in , Heineken bierglosch das pas bier
Kennelijk heb je er al een paar op als je Grolsch niet meer kunt spellenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Runx het volgende:
[..]
zit een grote fout in , Heineken bierglosch das pas bier
Japans teken van liefde jfgiquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Runx het volgende:
[..]
nos tseeds ene goede vriend ? mag ik vragen wat voor tatoeage het is ? maar idd ik wil iets met betekenis en niet zomaar zoiets
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kennelijk heb je er al een paar op als je Grolsch niet meer kunt spellen
En Logi, die duiveltjes foto is leuker
nee man ben moe van het werken ,quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kennelijk heb je er al een paar op als je Grolsch niet meer kunt spellen
En Logi, die duiveltjes foto is leuker
laterquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar mensen, ik ga nog even tv kijken... en in een diepe slaap vallen.
Fijne avond!
lekker saunaquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:55 schreef Logician het volgende:
doei![]()
ik ben morgen vrij, morgen lekker sauna doen smiddags en sochtends jullie pesten denk ik
Ik heb het ook serieus even nodig na alle stressquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:56 schreef Runx het volgende:
[..]
lekker sauna, dus je hebt wel relax dagje geplant
ik wil ook vrij
klopt niet normaal hé ,wat je allemaal op fok meemaakt het zou verboden moeten zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb het ook serieus even nodig na alle stress
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:59 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt niet normaal hé ,wat je allemaal op fok meemaakt het zou verboden moeten zijn
Doeiquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:05 schreef Runx het volgende:
ik ben Oasis - Wonderwall aan het luisteren zo mooi nummer![]()
maar ik ga douchen ik stinkdaarna duik ik me bed in
![]()
fijne avond Logician![]()
![]()
volgens mij ben jij ook de enige wakker , als ik nog mensen mis Fijne avond mensen ik hou van jullie
![]()
![]()
en tot morgen
Fijne vrije dag Logician geniet lekker van de sauna en je vrije dag natuurlijk
bye cu,take care party people
Doe dan maar jupilerquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Runx het volgende:
[..]
zit een grote fout in , Heineken bierGrolsch das pas bier
jij snapt em crazyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe dan maar jupiler
Wordt al door 3 man hier gedronken
Sgele, crazy987 en door mij
ik ook ,jullie zijn behoorlijk crazyquote:
mogguh!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:27 schreef crazy987 het volgende:
EN GOEEEEEEEEEDEmorgen.....
oke schrap dat goeie maar want heb weer hoofdpijn
vandaag weer langs de dokter, ongeveer 10e keer dit jaar, de eikel
dus zo goed is m`n morgen niet !!!
wordt wel gezegdquote:
ah das bijzonder vervelend ja, daar heb ik ook last van. (laatste 3 maanden gelukkig niets gehad! , ff afkloppen)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wordt wel gezegd
maar ik ga nu gewoon zeiken om een neuroloog of een hersenscan want wordt het zat
en mogge WL
bij mij was het eerst 1-2 keer per jaar, was een jaartje of 4-5 terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das bijzonder vervelend ja, daar heb ik ook last van. (laatste 3 maanden gelukkig niets gehad! , ff afkloppen)
neem je tegenwoordig meer paracetamol dan vroeger ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij mij was het eerst 1-2 keer per jaar, was een jaartje of 4-5 terug
en tegenwoordig 1-2 keer per maand en vaak gewoon een week lang
Afspraak over 2 maandenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik teken aj jaren, maar steeds is het "net niet"... baal er wel van
Die is trouwens best grappigquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Versie 2:
[ afbeelding ]
Feest...quote:
Ik heb die afspraak 5 maanden geleden al gemaakt..ik hoop dat m'n portemonee het nog haalt tot decemberquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook weer laten tekenen maar mn portemonee nog niet
succes!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:12 schreef debbie_19 het volgende:
Ff uren boekenanders heb ik straks een probleem
tja ik moet eerst maar bedenken waar en wat preciesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb die afspraak 5 maanden geleden al gemaakt..ik hoop dat m'n portemonee het nog haalt tot december
slik het niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je tegenwoordig meer paracetamol dan vroeger ?
Suc6quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:12 schreef debbie_19 het volgende:
Ff uren boekenanders heb ik straks een probleem
Vriend van me was hier laatst, hij woont in Amerika...hij had Vicodin bij...dat is pasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
slik het niet meer
ben er immuun voor geworden
Ah heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
slik het niet meer
en je krijgt er vaak extra koppijn vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
slik het niet meer
k heb alweer een week hoofdpijn voor de zoveelste keer dit jaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah heb je hoofdpijn?ik heb ook niks meer aan paracetamol behalve als ik het heel lang niet heb genomen.
Maar ja ik heb dan ook bijna iedere dag hoofdpijnmet migraine helpt bijna niks trouwens. Dan moet je al van te voren medicijnen slikken
Bij mij helpen die trouwens ook niet
met 1tjes en nulletjesquote:
Je hebt maar zo kans dat ze helemaal niks bij je vinden. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad. Dat ik migraine had dat wist ik al wel, maar dan kun je ook niet werken. Voor me gewone hoofdpijn heb ik onder de scan gelegen, maar ze hebben niks kunnen vinden. Ja zeiden ze: "Het zou tussen je oren kunnen zitten"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
k heb alweer een week hoofdpijn voor de zoveelste keer dit jaar.
k heb nog wel maxalt, maar daar kan je vermoeid van raken enzo, en k moet nog rijden straks want ben toch gewoon naar t werk gegaan.
mja, k hoop dat ze bij mij wat vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt maar zo kans dat ze helemaal niks bij je vinden. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad. Dat ik migraine had dat wist ik al wel, maar dan kun je ook niet werken. Voor me gewone hoofdpijn heb ik onder de scan gelegen, maar ze hebben niks kunnen vinden. Ja zeiden ze: "Het zou tussen je oren kunnen zitten"doh
Nou jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja, k hoop dat ze bij mij wat vinden.
want ik heb ook drukkende pijn op de ogen, zo erg dat ik vaak gewoon ze niet open kan houden en ze tranen als een gek.
stress zhebben ze mij ook al es als reden gegeven
ben 1 van de relaxte personen die er is met het motto: alles komt goed
dat heb ik dus ook meegemaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt maar zo kans dat ze helemaal niks bij je vinden. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad. Dat ik migraine had dat wist ik al wel, maar dan kun je ook niet werken. Voor me gewone hoofdpijn heb ik onder de scan gelegen, maar ze hebben niks kunnen vinden. Ja zeiden ze: "Het zou tussen je oren kunnen zitten"doh
Ja ik gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook meegemaak
gelukkig heb ik niet zo vaak meer migraine.
ps. goeiemorgen allemaal
ogen zijn al 4 keer onderzocht in 3 jaar tijdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou jahet zit in ieder geval tussen je oren
Misschien heb je wel iets met je ogen. Je moet gewoon idd eisen dat ze je gaan onderzoeken. Als er dan niks uitkomt heb je er in ieder geval alles aan gedaan.
ik vind die chick vd gathering wel goed zingen nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik gelukkig ook nietff afkloppen...
Goeiemorgen WLgaan we weer gezellig samen naar de 90's luisteren???
Dan gewoon andere onderzoeken afwachten. Meer kun je toch niet doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:26 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ogen zijn al 4 keer onderzocht in 3 jaar tijd
niks mis mee
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind die chick vd gathering wel goed zingen nu![]()
uiteraard dat ik luister
Nu pasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vet ding hehe
Ik ga naar me werk cya alll
nou nou , je moet wel morele ondersteuning bieden hoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu pasvind je het gek dat je zo laat vrij bent. Vanmiddag niet gaan huilen als wij weer tussen half 5 en 5 naar huis gaan
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , je moet wel morele ondersteuning bieden hoor!
krijg je gelijk een bakkie van mequote:
Hmmm zie er nog lekker uit ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je gelijk een bakkie van me
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:40 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen
Hoe voelen we ons allemaal?!
uiteraard, moet wel goeie koffie zijn heh, dus van bonen en niet van poederquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm zie er nog lekker uit ookthanks
Mwah gaat...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Morguh Aapie..gaat best en met jou?
mogguh!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:40 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen
Hoe voelen we ons allemaal?!
Zo is hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard, moet wel goeie koffie zijn heh, dus van bonen en niet van poeder
Bij mij wordt het eindelijk wat minder ff afkloppen..alweerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah gaat...
De verkoudheid kruipt langzaam naar griep
Graag.. over 2 weken vakantie als ik dan ziek ben vergaat echt de wereld..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bij mij wordt het eindelijk wat minder ff afkloppen..alweer
We slepen je er wel doorheen Aap
jah hoor en wi staat er weer achter de barquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Versie 2:
[ afbeelding ]
jagermeister meneer ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah gaat...
De verkoudheid kruipt langzaam naar griep
Mogguh Tripack!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hoor en wi staat er weer achter de bar
goedmorgen iedereen
Ja daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Graag.. over 2 weken vakantie als ik dan ziek ben vergaat echt de wereld..
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jagermeister meneer ?
[ afbeelding ]
Morguh patrick alles goud?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hoor en wi staat er weer achter de bar
goedmorgen iedereen
Mogguh bruggerhuggerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef Runx het volgende:
daar zit ik dan weer op mijn stage te niksen met koffie neger naast me
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
alles goed met iedereen ?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
Ja das zwaar verleptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me iets bij voorstellenecht drama als je dan ziek bent
nu alquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!
doe maar een biertje
koffie neger ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft een spiegel naast zichquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie neger ?
heb je je persoonlijke slaaf ofzo ?
yep daar gaan we weer heh.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hij heeft een spiegel naast zich
Showquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:51 schreef Runx het volgende:
gisteren dik feest in zo'n bar met allemaal fokkersstaan wel foto's op pagina 2 , alleen ik kan me er niks meer van herinneren
Whahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Reconstructie
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=287252b611c9d5d00779e45052dea613
Ik was blijkbaar niet eens op dat feestquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:51 schreef Runx het volgende:
gisteren dik feest in zo'n bar met allemaal fokkersstaan wel foto's op pagina 2 , alleen ik kan me er niks meer van herinneren
hahahquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Reconstructie
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=287252b611c9d5d00779e45052dea613
Jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sjo, ik heb geen zin meer....
Is mijn kut collega vrij vandaag, WTF.... nog geen humor gesprek vandaag
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar niet eens op dat feest
Show or it never happened.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook niet
Misschien hadden wij private party
Je was geblinddoekt.. misschien dat je het daarom niet herinnerdequote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je was geblinddoekt.. misschien dat je het daarom niet herinnerde
lol XDquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je was geblinddoekt.. misschien dat je het daarom niet herinnerde
Jouw Point of View
[ afbeelding ]
heb jij debbie geroggeld?!?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook niet
Misschien hadden wij private party
Nee.. ik roggel niet ik ben GilaMonyet en niet Barra..quote:
Anders ik welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jammerhad graag het vervolg gehoord
Post hem dat gewoon weer fillscreen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:56 schreef Runx het volgende:
[ afbeelding ]
Dr.Droxz organiseerde het feestje
Waar zijn de name tagsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Post hem dat gewoon weer fillscreen!
[ afbeelding ]
Idd wij roggelen nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. ik roggel niet ik ben GilaMonyet en niet Barra..![]()
Owja en debs.. jij dacht dat je mij kon temmen omdat je dacht dat ik een knuffel aap was
Surequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Idd wij roggelen niet
Enne ik tem je nog wel..wacht maar!
Ahumquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahah.. je had het anders wel naar je zin hoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ahumwaar was ik? O ja bij die gekke aap
droxz jij moet de foto wel gemaakt hebben, want je staat er niet opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wist niet hoe dat moestquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahah.. je had het anders wel naar je zin hoor!
ik ook niet , volgens mij heeft Dr.Droxz iets in ons drankje gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar?ik kan me niks meer herinneren!!
Als je ff wacht zoek ik wel een fotoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar?ik kan me niks meer herinneren!!
Surequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je ff wacht zoek ik wel een foto
Je was niet eens op die private partyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet , volgens mij heeft Dr.Droxz iets in ons drankje gedaan
Wou net zeggen jij was er ook helemaal nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet , volgens mij heeft Dr.Droxz iets in ons drankje gedaan
VLNR:quote:
aha ik dacht dat jullie over Dr.Droxz party hadden, sorryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wou net zeggen jij was er ook helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ja laat nou maar zien!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Trouwens die blidndoek klinkt erger dan het is
Danku dankuquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
VLNR:
Runx (met duim omhoog)
Logician (evil pakje)
Draakje (met hand omhoog)
Zmokes (met biertje in hand)
Tripack (achter bar, tegenover Draakje)
BCC (hangt over de bar)
Crazy (rechts verstopt)
Zo goed?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:15 schreef GilaMonyet het volgende:
Hier deb
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahah lol
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Is dat niet je Mc Punjabi stylo danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
en ja ik ga altijd met teenslippers naar cafés
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:15 schreef GilaMonyet het volgende:
Hier deb
[ afbeelding ]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben we ezeltje prik gedaan?
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ik enquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
droxz jij moet de foto wel gemaakt hebben, want je staat er niet op
en waarom nodig je jeniet op je vfeestje uit
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGhebben we ezeltje prik gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
jonguh das vieesss. denk niet dat je em gaat vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
ik ga Patrick zoeken in he gebouw ben er zo weer
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jonguh das vieesss. denk niet dat je em gaat vinden
is die foto op jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik enhouden niet zo van foto's,
volgens mij hebben wij maar 1 normale foto waar we samen opstaan hahahaha![]()
Ja wel.. gewoon een advertentie zetten op markplaats..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Ej tripack, je vind het niet erg dat ik je in die foto dinges heb gezet he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
lol idd hij was er nog nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
is die foto op jemsn int AZ stadion sta jij daar ook bij?
"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),
maarja dat is zo'n afstand, herkennen doe je niet als je me ziet
Das inderdaad wel jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),
Jij hebt anders ook nergens een fotoquote:
Logisch..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook nergens een foto![]()
Alsof jij dat zou willen weten/zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel jammerweten we nog niet hoe je eruit ziet
hij staat in me fobo dus idd voor iedereen zichtbaar... en je hebt er geen heule erge dingen mee gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej tripack, je vind het niet erg dat ik je in die foto dinges heb gezet he?![]()
(foto stond in je FOBO, dus voor iedereen zichtbaar)
ik zi ook aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
lol idd hij was er nog niet
ben der weer
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof jij dat zou willen weten/zien![]()
Oja, er staat iets op mijn hyves, staat alleen mijn gezicht niet op EINZZZZZZZZZZZ
Hoezo dat?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
moggûh...weer eens te laat @ work as usual lately
ow ik dacht 1 juist dichtbij met sjaal enzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hahaha echt waar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik hou er gewoon niet van, ik heb deze nickname al te lang (zonder "dr" ervoor, gewoon droxz is ook van mijn, alleen wachtwoord kwijt). De veel mensen kennen me onder die nick, en ik heb een zieken ex met stalk problemen
Zo ben ik niet, wil gewoon een leuk overzicht maken van mensen die hier komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
hij staat in me fobo dus idd voor iedereen zichtbaar... en je hebt er geen heule erge dingen mee gedaandus ik vind het best
Haha.. ik heb genoeg foto's online hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik hou er gewoon niet van, ik heb deze nickname al te lang (zonder "dr" ervoor, gewoon droxz is ook van mijn, alleen wachtwoord kwijt). De veel mensen kennen me onder die nick, en ik heb een zieken ex met stalk problemen
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]neu ik zit ook meestal niet zo in iedereen zijn fobo te snuffelen
Je bedoeld die foto van lyn op msn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ik dacht 1 juist dichtbij met sjaal enzoen dan zag je nog niks
Nieuwsgierigheid altijd lachequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinig
Dat klopt..dus laat maar eens 1x zien hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinig
Zeker triest ja... maar.... laatste tijd geen last meer vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hahaha echt waar?ik vind zulke mensen altijd triest. Stuur je toch gewoon je
erop af
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker triest ja... maar.... laatste tijd geen last meer van
Maar hyves ed. staan zodanig dat niet iedereen kan kijken enzo,
anders krijg je weer van die verhalen enzo... en mensen checken alles van je doet...
jah die bedoelde ik al AZ holiganquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bedoeld die foto van lyn op msn?
Nee, dat ben ik niet joh... zie je mij al voor je met AZ spullen ?!
(ik zat daar net naast, en sta dus niet op de foto)
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat klopt..dus laat maar eens 1x zien hoe je eruit ziet
checkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...
Lekker boeiend zeg dat shirtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...
Mooi shirtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej patrick, die is vieeeeeeeeeeessssssssssssss!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah die bedoelde ik al AZ holigantjah ik weet toch niet voor welke club je bent
![]()
of dat je uberhaupt van voetbal houd
Ik kan hier zelf ook niet op hyves hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
checkff via quickdinges anders lukt het weer niet proxy shit
OSDORP POSSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jawel via quickbrowser..thnx to onze knuffelallochtoon kan ik dat nu welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan hier zelf ook niet op hyves hoor
Zal iemand dus voor je moeten doen.
hahaha, dat zeg ik, meer foto's heb ik niet van mezelf online volgens mijquote:
Truth hurtsquote:
haha smilequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
Voor alle fans.. dit ben ik
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
[ afbeelding ]
Aight! Ik zal je vanavond even in de groep "sjoppen"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
[ afbeelding ]
Rookse.. en leer stoppenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ben even een beamer ophalen in het andere gebouw ROKEN!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Truth hurtsIk kan de spoiler niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ja heerlijk ding.. je hebt nog hele andere vage.. van Skullcandyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aight! Ik zal je vanavond even in de groep "sjoppen"
Een groene koptelefoon?
whehe jah ik ken zo nog ook nog wel andere fanatieke supporters alleen dan voor feyenoordquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej patrick, die is vieeeeeeeeeeessssssssssssss!
Ik ben geen voetbalfan meer, maar ben altijd voor AJAX geweest,
(sinds mijn pols en knie stuk zijn door voetbal)
en zal nooit een AZ supporter (kunnen) worden (en zeker niet zoals lynda dat is)
Haha.. hoezo datquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
werd weleens tijd dat jij je hoofd liet zien
lol pwnedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:42 schreef Runx het volgende:
lol en ik maar f5 zitten we al op pagina 6
goedemorgen Moozzie en zijn nieuwe mobielquote:
quote:
hoooooiiiquote:
Hoi renedisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef renedis het volgende:
goedemorgen dames en heren.
Hoi renedisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:49 schreef renedis het volgende:
goedemorgen dames en heren.
Yeaaaaaaaaaah,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:52 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
hoooooiii
ik ben weer gestopt met roken.. na jullie motivatie van: LOMP NIET DOEN STOM..
heb ik me zelf er van overtuigt dat ik het niet meer doe. (okee, ook omdat ik er last van mijn keel door krijg)
hahahaquote:
Ik hoop echt dat het je luktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha![]()
ben ook best trots op mij zelf..
maar er zijn toch meerdere punten waarvan ik denk.. roken? NEE
Ja Crazy-M is voorral druk :|quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
ik heb trouwens Sgele en Crazy-M nog niet gezien?
zijn ze laatst druk druk druk?
Sgele is bezig om het beeldscherm te vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
ik heb trouwens Sgele en Crazy-M nog niet gezien?
zijn ze laatst druk druk druk?
Jah..Sgele was er gister wel toch?quote:
Ik hoor niet bij de mainstreamquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een naam beginnen met crazy lijkt in
ja sgele was der gisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah..Sgele was er gister wel toch?
Ik heb 0 berichten enzo op me foboquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
woow ik heb meer berichten dan views op mijn foboik ben echt populair
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb 0 berichten enzo op me foboGister had jij nog geen fobo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
daar moet op gedronken worden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
woow ik heb meer berichten dan views op mijn foboik ben echt populair
Echt wel.. er staan alleen geen foto'squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gister had jij nog geen fobo toch?
Boeiende fobo danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt wel.. er staan alleen geen foto's
Ik en stoppen? neuh....quote:
krijg ik die vrouwen er ook bij ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:01 schreef renedis het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor de dames:
[ afbeelding ]
Sorry ben een beetje HYPER![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |