ik ook ,jullie zijn behoorlijk crazyquote:
mogguh!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:27 schreef crazy987 het volgende:
EN GOEEEEEEEEEDEmorgen.....
oke schrap dat goeie maar want heb weer hoofdpijn
vandaag weer langs de dokter, ongeveer 10e keer dit jaar, de eikel
dus zo goed is m`n morgen niet !!!
wordt wel gezegdquote:
ah das bijzonder vervelend ja, daar heb ik ook last van. (laatste 3 maanden gelukkig niets gehad! , ff afkloppen)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wordt wel gezegd
maar ik ga nu gewoon zeiken om een neuroloog of een hersenscan want wordt het zat
en mogge WL
bij mij was het eerst 1-2 keer per jaar, was een jaartje of 4-5 terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das bijzonder vervelend ja, daar heb ik ook last van. (laatste 3 maanden gelukkig niets gehad! , ff afkloppen)
neem je tegenwoordig meer paracetamol dan vroeger ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij mij was het eerst 1-2 keer per jaar, was een jaartje of 4-5 terug
en tegenwoordig 1-2 keer per maand en vaak gewoon een week lang
Afspraak over 2 maandenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik teken aj jaren, maar steeds is het "net niet"... baal er wel van
Die is trouwens best grappigquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Versie 2:
[ afbeelding ]
(plaatje heeft dezelfde naam, dus even F5en!)
Feest...quote:
Ik heb die afspraak 5 maanden geleden al gemaakt..ik hoop dat m'n portemonee het nog haalt tot decemberquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook weer laten tekenen maar mn portemonee nog niet
succes!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:12 schreef debbie_19 het volgende:
Ff uren boekenanders heb ik straks een probleem
tja ik moet eerst maar bedenken waar en wat preciesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb die afspraak 5 maanden geleden al gemaakt..ik hoop dat m'n portemonee het nog haalt tot december
slik het niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem je tegenwoordig meer paracetamol dan vroeger ?
Suc6quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:12 schreef debbie_19 het volgende:
Ff uren boekenanders heb ik straks een probleem
Vriend van me was hier laatst, hij woont in Amerika...hij had Vicodin bij...dat is pasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
slik het niet meer
ben er immuun voor geworden
Ah heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
slik het niet meer
en je krijgt er vaak extra koppijn vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
slik het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |