Ik heb ook hetzelfde bagger weekend gehadquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha vertel!
Ik echt een bagger weekend gehad..a
Te minste wel gezellig met me vriendin maar ziek als een hond
Haha rustig aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
Wel ff dingetjes aanpassen he..het is geen weekend meer
Edit: dat was je al aant doen
alleen als er wiskey in zit.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook hetzelfde bagger weekend gehad
Hoest me longen uit me lijf..lekker hoor die antibiotica..ga denk ik zo ff bellen naar de dokter
Lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beterschapskusje
hehe was met vrienden + aanhang naar de irish pub geweest... was erg gezellig!
mijn dinnetje en ik hoefde beide een keer niet te boben dus redelijk veel gezopen
Jep jep..zeg maar Debbie hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen als er wiskey in zit.
oh jij luistert ook radio3 debbie_19
dank dankquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beterschapskusje
hehe was met vrienden + aanhang naar de irish pub geweest... was erg gezellig!
mijn dinnetje en ik hoefde beide een keer niet te boben dus redelijk veel gezopen
ja ? is de nieuwe cd een aanrader ? ik vond de oude cds nl ook wel lekker luisteren , en de nieuwere niet echtquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:![]()
[..]
Jep jep..zeg maar Debbie hoor
Maar ik ben al sinds 95 helemaal in luv met oasisdaarna een tijdje wat minder omdat ik de albums beetje niet zo vond, maar nu
Ik vind em wel goed jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ? is de nieuwe cd een aanrader ? ik vond de oude cds nl ook wel lekker luisteren , en de nieuwere niet echt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz is er weer... met een kut humeur....
Dan zal ik de 'hebben we er nog zin in' vraag maar achterwege latenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goeiemorgenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh! join the club!quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
kzal hem thuis ook wel ff downloadenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind em wel goed jamoest wel ff wennen..beetje beatles achtig hier en daar, maar sommige zijn toppertjes, andere moet ik nog aan wennen..het is anders zeg maar
Ik heb em eerst gedownload ff geluisterd, ik dacht oooow daar ken ik wel aan wennen
je mag niet downloaden ,anders komt big je oppakken hoarquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kzal hem thuis ook wel ff downloaden
Access Denied (content_filter_denied)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |