Ik heb ook hetzelfde bagger weekend gehadquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha vertel!
Ik echt een bagger weekend gehad..a
Te minste wel gezellig met me vriendin maar ziek als een hond
Haha rustig aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
Wel ff dingetjes aanpassen he..het is geen weekend meer
Edit: dat was je al aant doen
alleen als er wiskey in zit.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb ook hetzelfde bagger weekend gehad
Hoest me longen uit me lijf..lekker hoor die antibiotica..ga denk ik zo ff bellen naar de dokter
Lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beterschapskusje
hehe was met vrienden + aanhang naar de irish pub geweest... was erg gezellig!
mijn dinnetje en ik hoefde beide een keer niet te boben dus redelijk veel gezopen
Jep jep..zeg maar Debbie hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen als er wiskey in zit.
oh jij luistert ook radio3 debbie_19
dank dankquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beterschapskusje
hehe was met vrienden + aanhang naar de irish pub geweest... was erg gezellig!
mijn dinnetje en ik hoefde beide een keer niet te boben dus redelijk veel gezopen
ja ? is de nieuwe cd een aanrader ? ik vond de oude cds nl ook wel lekker luisteren , en de nieuwere niet echtquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:![]()
[..]
Jep jep..zeg maar Debbie hoor
Maar ik ben al sinds 95 helemaal in luv met oasisdaarna een tijdje wat minder omdat ik de albums beetje niet zo vond, maar nu
Ik vind em wel goed jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ? is de nieuwe cd een aanrader ? ik vond de oude cds nl ook wel lekker luisteren , en de nieuwere niet echt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz is er weer... met een kut humeur....
Dan zal ik de 'hebben we er nog zin in' vraag maar achterwege latenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goeiemorgenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh! join the club!quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
kzal hem thuis ook wel ff downloadenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind em wel goed jamoest wel ff wennen..beetje beatles achtig hier en daar, maar sommige zijn toppertjes, andere moet ik nog aan wennen..het is anders zeg maar
Ik heb em eerst gedownload ff geluisterd, ik dacht oooow daar ken ik wel aan wennen
je mag niet downloaden ,anders komt big je oppakken hoarquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kzal hem thuis ook wel ff downloaden
Access Denied (content_filter_denied)quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s,GRTDOPJW"
For assistance, contact your network support team.
als ze dat doen, krijg ik een behoorlijke boetequote:Op maandag 6 oktober 2008 08:56 schreef Runx het volgende:
[..]
je mag niet downloaden ,anders komt big je oppakken hoar
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ook niet..maar van sommige dingen MOET ik origineel hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ze dat doen, krijg ik een behoorlijke boete![]()
ik koop nl nooit ietsalthans bijna nooit
lol..quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s,GRTDOPJW"
je hebt speciale sites waar je dit kan omzeilen ,quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar zo origineel zijjn ze niet als ze 100000000 x zijn gemaaktquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook niet..maar van sommige dingen MOET ik origineel hebbendas gewoon een ziekte
oh ?? enlighten me plzquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
je hebt speciale sites waar je dit kan omzeilen ,
Jij maakt mijn dag echt beter vandaagquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar zo origineel zijjn ze niet als ze 100000000 x zijn gemaakt
Hehe..quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar zo origineel zijjn ze niet als ze 100000000 x zijn gemaakt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe..
Ach sommige dingen zijn wel leuk om de echte te hebben
ja sorry, daarvoor moet je niet bij mij zijn. heb nogal een kut bui!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij maakt mijn dag echt beter vandaag![]()
![]()
Yep..quote:
ik heb alles liever digitaal. ik heb 4 verhuisdozen met cds die ik niet kwijt kanquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe..
Ach sommige dingen zijn wel leuk om de echte te hebben
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, daarvoor moet je niet bij mij zijn. heb nogal een kut bui!
deze kan je proberen je moet dan de link van youtube filmpje helemaal onderaan de site plakken http://www.spysurfing.com/quote:
nee doe maar niet , geen zin in ruziequote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
digital ftw
ik ben ook zon eikel die zijn orginele cd kopieert voor in de auto omdat die dingen bij mij altijd zo gaan krassen na een paar maanden
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
deze kan je proberen je moet dan de link van youtube filmpje helemaal onderaan de site plakken http://www.spysurfing.com/
Ik heb ook digitaal maar ik vind wel leuk om bijv. DVD boxen van series te hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
digital ftw
ik ben ook zon eikel die zijn orginele cd kopieert voor in de auto omdat die dingen bij mij altijd zo gaan krassen na een paar maanden
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee doe maar niet , geen zin in ruzie
Haha gaat em denk nie wordenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance"
Next!
Wat kun je daarmee doen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
http://www.proxyforall.com/
http://www.goproxing.com/
http://www.megaproxy.com.ar/
http://bywhat.com/
http://www.quickbrowsing.com/
http://unblockmywork.com/
zo hier ben je wel even zoet mee ! ik hoop dat het werkt
Succesquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
Nou ik ga mijn dag verheerlijken door wat mensen een hele slechte week te bezorgen
Tot straks![]()
S6 sgelequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
Nou ik ga mijn dag verheerlijken door wat mensen een hele slechte week te bezorgen
Tot straks![]()
meestal kan je met dot soort sites , naar sites gaan wat geblockt wordt door je baas:) iedereen Prono kijkenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja(Het feit dat het maandagmorgen daargelaten natuurlijk
)
Eg waar? Kan ik dan ook op youtube enzo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
[..]
meestal kan je met dot soort sites , naar sites gaan wat geblockt wordt door je baas:) iedereen Prono kijken
Nee hoeft niet..quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eg waar? Kan ik dan ook op youtube enzo?maar moet ik dan wat installeren? Want dat doe ik hier liever niet...
JOepiequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
Whahaha HIJ DOET HET>.ik kan youtubeeee
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
JOepienee je hoeft idd niks te installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Linkquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
en hebben jullie mijn geweldige waterpijp filmpje gezien ? het leukst is als geluid erbij hebt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Vorige week lang bezig geweest met een laptop/lotus probleem, mijn kut collega heeft het nu verneukt, heb nu WEER die laptop voor mijn neus... FUSKING HELL........
IK HAAT MIJN KUT COLLEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.droxzzz kalm..denk aan je bloeddruk..je hart enz.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Vorige week lang bezig geweest met een laptop/lotus probleem, mijn kut collega heeft het nu verneukt, heb nu WEER die laptop voor mijn neus... FUSKING HELL........
IK HAAT MIJN KUT COLLEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je die persoon niet gewoon een schrijf blok geven en dan zeggen..
Hier kijk dit is ook Word alleen dit kan niet crashen door jouw!Don't think, be sure!
kom omdat de soundtrack heel kool is hij duurt ook kwa film 1 minuutquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lang filmpje haha
Heb eerste 1 minut gechecked
Echt he, ik ga maar even roken, anders sla ik hier echt alles kort en klein....quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGdroxzzz kalm..denk aan je bloeddruk..je hart enz.
waar . in IE of Firefox?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
Domme vraag..waar zet ik mijn java script aan? Kan het niet vinden..normaal wel altijd, maar nu ff niet
Hoi liev collega meisjequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen..
of nou ja goeie.. het is maandag.. laten we het goeie maar ff achter wegen
Ik zie dat niet staanquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:25 schreef Runx het volgende:
Extra > Internetopties >naar tab geavanceerd > naar onder scrollen ,zie je ergens java sun staan dat moet aangevinkt zijn . volgens mij was het zoiets in IE
IK HAAT MIJN KUT COLLEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.its all good
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Mij?quote:
zou kunnen dat je java niet geinstalleert hebt kijk maar naar dit misschien kom je hier verder meequote:
ik heb gister ook pasta gekooktquote:
Neej joh ik mag er gweoon weer niet bij, daarom kon ik het niet vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
zou kunnen dat je java niet geinstalleert hebt kijk maar naar dit misschien kom je hier verder mee
http://windowshelp.micros(...)720c7a17ffc1043.mspx
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
http://www.proxyforall.com/
http://www.goproxing.com/
http://www.megaproxy.com.ar/
http://bywhat.com/
http://www.quickbrowsing.com/
http://unblockmywork.com/
zo hier ben je wel even zoet mee ! ik hoop dat het werkt
Allemaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha gaat em denk nie worden
probeer anders is www.ztunnel.com
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:31 schreef Crazy-p het volgende:
wil iemand me bij de pepernoten van Logi uit de buurt houden?
Help
met of zonder creme fraiche ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb gister ook pasta gekookt![]()
![]()
![]()
ik ben een baas in pasta maken!
Bij mij ook bijna allemaal behalve quickbrowsing.comquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
Allemaal
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance"
mja helaasch gaat het daar super meequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:29 schreef Logician het volgende:
[..]
mogguh, hoe staat het met je rotbui?
gister zonderquote:
Minder is dat he.. als je weekend faaltquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja helaasch gaat het daar super mee![]()
kut weekend
kut werkweek
![]()
de systeembeheerder haat jouquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[..]
Allemaal
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo logi wat dacht je.. laat ik al mijn collegas maar op fok uitnodigen.. kunnen ze ook niet klagen dat ik de hele dag zit te fokken
en dan noem jij je de baas van pasta'squote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Minder is dat he.. als je weekend faalt
lolquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:35 schreef Runx het volgende:
[..]
en dan noem jij je de baas van pasta's:p
ik ga even een gebruiker leren hoe die moet branden
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:35 schreef Runx het volgende:
[..]
en dan noem jij je de baas van pasta's:p
ik ga even een gebruiker leren hoe die moet branden
je raad het alquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:35 schreef Runx het volgende:
[..]
de systeembeheerder haat joub hier staan al die sites http://www.proxyring.com/topsites/index.php?method=pv&cat=&start=1
* Dr.Droxz geeft hand... same shit here...quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja helaasch gaat het daar super mee![]()
kut weekend
kut werkweek
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je raad het al
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo logi wat dacht je.. laat ik al mijn collegas maar op fok uitnodigen.. kunnen ze ook niet klagen dat ik de hele dag zit te fokken
ja de eerste die zn muil hier op de verkeerde manier open trekt, zal dat idd wel merkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jij bent echt neit geliefd op je werk
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef Crazy-p het volgende:
aargh het is ook altijd het zelfde he.. en nu vult een andere collega mn snoep bak bij.. verdorie.. kunnen ze me nou niet met rust laten
quote:
Echt waar?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Olep alweer of nog steeds een ban te pakken
Ben blij dat IK je collega niet ben danquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de eerste die zn muil hier op de verkeerde manier open trekt, zal dat idd wel merken
Weet niet of ik die hebquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:46 schreef Logician het volgende:
Jemig doet ie goeddat is mij zelfs nog nooit gelukt, heb wel redelijk wat notes
Alweer hij PMde mij om em in de OP te zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Olep alweer of nog steeds een ban te pakken
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Alweer hij PMde mij om em in de OP te zetten
Hij had weer te veell gebaggerd
Dank et ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hoe kan hij zoveel baggeren? dan heeft ie nog meer tijd over dan wij waarschijnlijk
Mwoa..quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het is een gave van olep!
we missen hem!
Tuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het is een gave van olep!
we missen hem!
jawelquote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jawelhij is wel oke
waar is moozzie trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne ja waar is moozzie eigenlijk?So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
sommige beheerders ook!quote:
probeer www.ninjacloak.com of erm www.anonieminternetten.nl eens?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je raad het al
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Smaken verschillen
nee hij kan het niet aan mij tippen dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne ja waar is moozzie eigenlijk?
maar dat kan niemand toch?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
klopt maar ik haat ict , gelukkig nog tot januari en dan diploma kan ik mooi op hbo iets anders doenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hij kan het niet aan mij tippen dat weet ik
maar dat kan niemand toch?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt maar ik haat ict , gelukkig nog tot januari en dan diploma kan ik mooi op hbo iets anders doenen bij mij op het werk zeggen ze dat ik afwijk van de standaard icter , ik ben sociaal
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh ik zie dat ze hier op 't werk al die proxies ook ineens geblocked hebben. Stelletje fags van een ICT afdeling hier.
Je moet ook niet zo laat naar bed gaan enzoquote:
hoe doet ze dat toch elke keer in het roodquote:
Das de >ME functiequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe doet ze dat toch elke keer in het rood
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat naar bed gaan enzo
ik doe mee , alleen ik ben wel blindquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:
We zijn het eens:
Pak je fakkels!! BURN THE ICT
Gaat snel idd.. ff weg en meteen page erbij!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo in een uur al een paar pagina's erdoor gepost!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt maar ik haat ict , gelukkig nog tot januari en dan diploma kan ik mooi op hbo iets anders doenen bij mij op het werk zeggen ze dat ik afwijk van de standaard icter , ik ben sociaal
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ja ga eens wat eerder naar bed
ja wij zijn harcore posters , en ik maar denken dat allochtonen niks bijdroegen aan de maatschappijquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gaat snel idd.. ff weg en meteen page erbij!
ja maar.. ik ben niet lief.. jij bent de gene die mij lief vind .. ik ben heel gemeenquote:
ik wil de presentatie , acteer kant opquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zeiden ze van mij ook.. ben daarna de commerciële kant op gegaan.
kreeg laatst mijn notebook die ik zelf al in het domein had gehangen en mijn mail al ingesteld enzo...en die beheerder had echt iets van WTF!?
Haha ICT is wel leuk hoor..quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
ja idd niet als werk daar ben ik ook achtergekomen , maarja ik had wel zoiets dat ik mijn opleiding wou afmaken zo kan ik tenminste naar de HBOquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ICT is wel leuk hoor..
Maar niet als werk haha soms is wel lachen om je PC uit elkaar te halen en te fixen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar.. ik ben niet lief.. jij bent de gene die mij lief vind .. ik ben heel gemeen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar.. ik ben niet lief.. jij bent de gene die mij lief vind .. ik ben heel gemeen
Goeie keuzequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd niet als werk daar ben ik ook achtergekomen , maarja ik had wel zoiets dat ik mijn opleiding wou afmaken zo kan ik tenminste naar de HBO
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
probeer www.ninjacloak.com of erm www.anonieminternetten.nl eens?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:08 schreef Logician het volgende:
de hbo? De enske headbangersorganisatie?
bel de ict afdeling en zeg dat je voor je werk op youtube moetquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
ik ben bang dat ik gelijk afgesloten wordt van !Fokquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:11 schreef Runx het volgende:
[..]
bel de ict afdeling en zeg dat je voor je werk op youtube moet
Ben je er weer? Ik wilde al een vermist topic maken voor jequote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als 1e eerst goeie morgen allemaal
en als 2e #$%^$&$& wat een pleuris weer hier in nederland... heb het gewoon koud ....
* _F.U.B.A.R_ is terug ... helaas weer aan de arbeid....
FUBAR wel goeie vakantie gehadquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en als 2e #$%^$&$& wat een pleuris weer hier in nederland... heb het gewoon koud ....
mogge! gelukkig is gedeelde smart halve smart!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |