sommige beheerders ook!quote:
probeer www.ninjacloak.com of erm www.anonieminternetten.nl eens?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je raad het al
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance"
For assistance, contact your network support team.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Smaken verschillen
nee hij kan het niet aan mij tippen dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne ja waar is moozzie eigenlijk?
maar dat kan niemand toch?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
klopt maar ik haat ict , gelukkig nog tot januari en dan diploma kan ik mooi op hbo iets anders doenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hij kan het niet aan mij tippen dat weet ik
maar dat kan niemand toch?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt maar ik haat ict , gelukkig nog tot januari en dan diploma kan ik mooi op hbo iets anders doenen bij mij op het werk zeggen ze dat ik afwijk van de standaard icter , ik ben sociaal
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh ik zie dat ze hier op 't werk al die proxies ook ineens geblocked hebben. Stelletje fags van een ICT afdeling hier.
Je moet ook niet zo laat naar bed gaan enzoquote:
hoe doet ze dat toch elke keer in het roodquote:
Das de >ME functiequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe doet ze dat toch elke keer in het rood
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat naar bed gaan enzo
ik doe mee , alleen ik ben wel blindquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:00 schreef debbie_19 het volgende:
We zijn het eens:
Pak je fakkels!! BURN THE ICT
Gaat snel idd.. ff weg en meteen page erbij!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo in een uur al een paar pagina's erdoor gepost!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt maar ik haat ict , gelukkig nog tot januari en dan diploma kan ik mooi op hbo iets anders doenen bij mij op het werk zeggen ze dat ik afwijk van de standaard icter , ik ben sociaal
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ja ga eens wat eerder naar bed
ja wij zijn harcore posters , en ik maar denken dat allochtonen niks bijdroegen aan de maatschappijquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gaat snel idd.. ff weg en meteen page erbij!
ja maar.. ik ben niet lief.. jij bent de gene die mij lief vind .. ik ben heel gemeenquote:
ik wil de presentatie , acteer kant opquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zeiden ze van mij ook.. ben daarna de commerciële kant op gegaan.
kreeg laatst mijn notebook die ik zelf al in het domein had gehangen en mijn mail al ingesteld enzo...en die beheerder had echt iets van WTF!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |