quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je raad het al
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance"
For assistance, contact your network support team.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo logi wat dacht je.. laat ik al mijn collegas maar op fok uitnodigen.. kunnen ze ook niet klagen dat ik de hele dag zit te fokken
ja de eerste die zn muil hier op de verkeerde manier open trekt, zal dat idd wel merkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jij bent echt neit geliefd op je werk
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef Crazy-p het volgende:
aargh het is ook altijd het zelfde he.. en nu vult een andere collega mn snoep bak bij.. verdorie.. kunnen ze me nou niet met rust laten
quote:
Echt waar?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Olep alweer of nog steeds een ban te pakken
Ben blij dat IK je collega niet ben danquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de eerste die zn muil hier op de verkeerde manier open trekt, zal dat idd wel merken
Weet niet of ik die hebquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:46 schreef Logician het volgende:
Jemig doet ie goeddat is mij zelfs nog nooit gelukt, heb wel redelijk wat notes
Alweer hij PMde mij om em in de OP te zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Olep alweer of nog steeds een ban te pakken
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Alweer hij PMde mij om em in de OP te zetten
Hij had weer te veell gebaggerd
Dank et ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hoe kan hij zoveel baggeren? dan heeft ie nog meer tijd over dan wij waarschijnlijk
Mwoa..quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het is een gave van olep!
we missen hem!
Tuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het is een gave van olep!
we missen hem!
jawelquote:
Smaken verschillenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jawelhij is wel oke
waar is moozzie trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne ja waar is moozzie eigenlijk?So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |