meestal kan je met dot soort sites , naar sites gaan wat geblockt wordt door je baas:) iedereen Prono kijkenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja(Het feit dat het maandagmorgen daargelaten natuurlijk
)
Eg waar? Kan ik dan ook op youtube enzo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
[..]
meestal kan je met dot soort sites , naar sites gaan wat geblockt wordt door je baas:) iedereen Prono kijken
Nee hoeft niet..quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eg waar? Kan ik dan ook op youtube enzo?maar moet ik dan wat installeren? Want dat doe ik hier liever niet...
JOepiequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
Whahaha HIJ DOET HET>.ik kan youtubeeee
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
JOepienee je hoeft idd niks te installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Linkquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
en hebben jullie mijn geweldige waterpijp filmpje gezien ? het leukst is als geluid erbij hebt
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Vorige week lang bezig geweest met een laptop/lotus probleem, mijn kut collega heeft het nu verneukt, heb nu WEER die laptop voor mijn neus... FUSKING HELL........
IK HAAT MIJN KUT COLLEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.droxzzz kalm..denk aan je bloeddruk..je hart enz.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Vorige week lang bezig geweest met een laptop/lotus probleem, mijn kut collega heeft het nu verneukt, heb nu WEER die laptop voor mijn neus... FUSKING HELL........
IK HAAT MIJN KUT COLLEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je die persoon niet gewoon een schrijf blok geven en dan zeggen..
Hier kijk dit is ook Word alleen dit kan niet crashen door jouw!Don't think, be sure!
kom omdat de soundtrack heel kool is hij duurt ook kwa film 1 minuutquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lang filmpje haha
Heb eerste 1 minut gechecked
Echt he, ik ga maar even roken, anders sla ik hier echt alles kort en klein....quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGdroxzzz kalm..denk aan je bloeddruk..je hart enz.
waar . in IE of Firefox?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
Domme vraag..waar zet ik mijn java script aan? Kan het niet vinden..normaal wel altijd, maar nu ff niet
Hoi liev collega meisjequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen..
of nou ja goeie.. het is maandag.. laten we het goeie maar ff achter wegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |