Haha ICT is wel leuk hoor..quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:58 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt maar ik haat ict , gelukkig nog tot januari en dan diploma kan ik mooi op hbo iets anders doenen bij mij op het werk zeggen ze dat ik afwijk van de standaard icter , ik ben sociaal
![]()
ja idd niet als werk daar ben ik ook achtergekomen , maarja ik had wel zoiets dat ik mijn opleiding wou afmaken zo kan ik tenminste naar de HBOquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ICT is wel leuk hoor..
Maar niet als werk haha soms is wel lachen om je PC uit elkaar te halen en te fixen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar.. ik ben niet lief.. jij bent de gene die mij lief vind .. ik ben heel gemeen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar.. ik ben niet lief.. jij bent de gene die mij lief vind .. ik ben heel gemeen
Goeie keuzequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd niet als werk daar ben ik ook achtergekomen , maarja ik had wel zoiets dat ik mijn opleiding wou afmaken zo kan ik tenminste naar de HBO
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
probeer www.ninjacloak.com of erm www.anonieminternetten.nl eens?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:08 schreef Logician het volgende:
de hbo? De enske headbangersorganisatie?
bel de ict afdeling en zeg dat je voor je werk op youtube moetquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance"
For assistance, contact your network support team.
![]()
ik ben bang dat ik gelijk afgesloten wordt van !Fokquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:11 schreef Runx het volgende:
[..]
bel de ict afdeling en zeg dat je voor je werk op youtube moet
Ben je er weer? Ik wilde al een vermist topic maken voor jequote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als 1e eerst goeie morgen allemaal
en als 2e #$%^$&$& wat een pleuris weer hier in nederland... heb het gewoon koud ....
* _F.U.B.A.R_ is terug ... helaas weer aan de arbeid....
FUBAR wel goeie vakantie gehadquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en als 2e #$%^$&$& wat een pleuris weer hier in nederland... heb het gewoon koud ....
mogge! gelukkig is gedeelde smart halve smart!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |