Sure np matequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
moozie, kan jij voor mij even een plaatje aanpassen in de OP?
Thxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:12 schreef debbie_19 het volgende:
Dat doet ie dan weer wel snel
Dat niet, maar vraag het 1 keer even netjes als je wilquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sure np mate
Ik moet zeker uit het avatar plaatje he?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind je een irritant kut kind en je moet oprotten
i did!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dat niet, maar vraag het 1 keer even netjes als je wil
Antwoord:quote:Mag mijn avatar ook bij het grtdojw topic?
Maar die kreeg ik pas nadat ik het zelf aangepast had, wat overgens maar een grap was omdat ik heul geen avatar heb...quote:Post eerst maar wat langer mee ipv alleen topic vol spammen na werk enzo..
Nee vind ik niet erg, het was maar een grapje maar werd heul verkeerd gevatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Laat het gewoon via 1 persoonlijk verlopen, vind je vast niet erg toch?
Hoeft niet, ik heb geen avaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik spreek Lyn veel, deze week kom je er in
Ps.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
i did!
Vraag:
[..]
Antwoord:
[..]
Maar die kreeg ik pas nadat ik het zelf aangepast had, wat overgens maar een grap was omdat ik heul geen avatar heb...
[..]
Nee vind ik niet erg, het was maar een grapje maar werd heul verkeerd gevat
Lyn is lief hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ps.
Ik wil lyn niet zwart maken ofzo hoor want ik hoor verders dat ze wel lief is alleen begon ze niet echt lief tegen mij
Ik zou um slaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef debbie_19 het volgende:
Pompidompidom...mijn vriend heeft het lef gehad om mijn hond los te laten lopenik vind dat zo eng als hij dat doet
en dat weet ie!!!
Ik en lyn en een hoop andere mensen zorgen dat hier een rode draad blijft lopen,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
i did!
Vraag:
[..]
Antwoord:
[..]
Maar die kreeg ik pas nadat ik het zelf aangepast had, wat overgens maar een grap was omdat ik heul geen avatar heb...
[..]
Nee vind ik niet erg, het was maar een grapje maar werd heul verkeerd gevat
Ja maar DIE HOND SPOORT NIET die gaat als een gek rennen enzo straks schiet die de weg op of springt hij bij me paard over het hek (de boef van me ouders heeft dat een x gedaan en die is voor zijn kop geschopt, hij leeft nog wel heeft geluk gehad) en dan gaat die doodquote:
Het ging mij er niet om om in de OP te staan... Het ging mij om de grap dat er een leeg vlakje in de OP stond. Vond ik grappigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en lyn en een hoop andere mensen zorgen dat hier een rode draad blijft lopen,
als iedereen dat zomaar gaat overnemen heb je geen "rode draad" meer
Je komt in de OP, je hebt toch geen haast? hahahah
Hij heeft af en toe een vreemd soort humorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het ging mij er niet om om in de OP te staan... Het ging mij om de grap dat er een leeg vlakje in de OP stond. Vond ik grappig
You need to relax debbiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar DIE HOND SPOORT NIET die gaat als een gek rennen enzo straks schiet die de weg op of springt hij bij me paard over het hek (de boef van me ouders heeft dat een x gedaan en die is voor zijn kop geschopt, hij leeft nog wel heeft geluk gehad) en dan gaat die dood![]()
![]()
Die hond is mijn baby![]()
sort of
Waar doe je dan zo "moeilijk" om?quote:
Tjah beetje wel jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe een vreemd soort humor
You never knowquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah beetje wel jamaarja ga je niet dood van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |