Als je ff wacht zoek ik wel een fotoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar?ik kan me niks meer herinneren!!
Surequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je ff wacht zoek ik wel een foto
Je was niet eens op die private partyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet , volgens mij heeft Dr.Droxz iets in ons drankje gedaan
Wou net zeggen jij was er ook helemaal nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet , volgens mij heeft Dr.Droxz iets in ons drankje gedaan
VLNR:quote:
aha ik dacht dat jullie over Dr.Droxz party hadden, sorryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wou net zeggen jij was er ook helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ja laat nou maar zien!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Trouwens die blidndoek klinkt erger dan het is
Danku dankuquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
VLNR:
Runx (met duim omhoog)
Logician (evil pakje)
Draakje (met hand omhoog)
Zmokes (met biertje in hand)
Tripack (achter bar, tegenover Draakje)
BCC (hangt over de bar)
Crazy (rechts verstopt)
Zo goed?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:15 schreef GilaMonyet het volgende:
Hier deb
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahah lol
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Is dat niet je Mc Punjabi stylo danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
en ja ik ga altijd met teenslippers naar cafés
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:15 schreef GilaMonyet het volgende:
Hier deb
[ afbeelding ]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben we ezeltje prik gedaan?
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ik enquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
droxz jij moet de foto wel gemaakt hebben, want je staat er niet op
en waarom nodig je jeniet op je vfeestje uit
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGhebben we ezeltje prik gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
jonguh das vieesss. denk niet dat je em gaat vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
ik ga Patrick zoeken in he gebouw ben er zo weer
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jonguh das vieesss. denk niet dat je em gaat vinden
is die foto op jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik enhouden niet zo van foto's,
volgens mij hebben wij maar 1 normale foto waar we samen opstaan hahahaha![]()
Ja wel.. gewoon een advertentie zetten op markplaats..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Ej tripack, je vind het niet erg dat ik je in die foto dinges heb gezet he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
lol idd hij was er nog nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
is die foto op jemsn int AZ stadion sta jij daar ook bij?
"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),
maarja dat is zo'n afstand, herkennen doe je niet als je me ziet
Das inderdaad wel jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),
maarja dat is zo'n afstand, herkennen doe je niet als je me ziet
Jij hebt anders ook nergens een fotoquote:
Logisch..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook nergens een foto![]()
Alsof jij dat zou willen weten/zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel jammerweten we nog niet hoe je eruit ziet
hij staat in me fobo dus idd voor iedereen zichtbaar... en je hebt er geen heule erge dingen mee gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej tripack, je vind het niet erg dat ik je in die foto dinges heb gezet he?![]()
(foto stond in je FOBO, dus voor iedereen zichtbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |