Ja wel.. gewoon een advertentie zetten op markplaats..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jonguh das vieesss. denk niet dat je em gaat vinden
Ej tripack, je vind het niet erg dat ik je in die foto dinges heb gezet he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
lol idd hij was er nog nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
is die foto op jemsn int AZ stadion sta jij daar ook bij?
"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),
maarja dat is zo'n afstand, herkennen doe je niet als je me ziet
Das inderdaad wel jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),
Jij hebt anders ook nergens een fotoquote:
Logisch..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook nergens een foto![]()
Alsof jij dat zou willen weten/zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel jammerweten we nog niet hoe je eruit ziet
hij staat in me fobo dus idd voor iedereen zichtbaar... en je hebt er geen heule erge dingen mee gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej tripack, je vind het niet erg dat ik je in die foto dinges heb gezet he?![]()
(foto stond in je FOBO, dus voor iedereen zichtbaar)
ik zi ook aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
lol idd hij was er nog niet
ben der weer
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof jij dat zou willen weten/zien![]()
Oja, er staat iets op mijn hyves, staat alleen mijn gezicht niet op EINZZZZZZZZZZZ
Hoezo dat?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
moggûh...weer eens te laat @ work as usual lately
ow ik dacht 1 juist dichtbij met sjaal enzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hahaha echt waar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik hou er gewoon niet van, ik heb deze nickname al te lang (zonder "dr" ervoor, gewoon droxz is ook van mijn, alleen wachtwoord kwijt). De veel mensen kennen me onder die nick, en ik heb een zieken ex met stalk problemen
Zo ben ik niet, wil gewoon een leuk overzicht maken van mensen die hier komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
hij staat in me fobo dus idd voor iedereen zichtbaar... en je hebt er geen heule erge dingen mee gedaandus ik vind het best
Haha.. ik heb genoeg foto's online hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik hou er gewoon niet van, ik heb deze nickname al te lang (zonder "dr" ervoor, gewoon droxz is ook van mijn, alleen wachtwoord kwijt). De veel mensen kennen me onder die nick, en ik heb een zieken ex met stalk problemen
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]neu ik zit ook meestal niet zo in iedereen zijn fobo te snuffelen
Je bedoeld die foto van lyn op msn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ik dacht 1 juist dichtbij met sjaal enzoen dan zag je nog niks
Nieuwsgierigheid altijd lachequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinig
Dat klopt..dus laat maar eens 1x zien hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinig
Zeker triest ja... maar.... laatste tijd geen last meer vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hahaha echt waar?ik vind zulke mensen altijd triest. Stuur je toch gewoon je
erop af
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker triest ja... maar.... laatste tijd geen last meer van
Maar hyves ed. staan zodanig dat niet iedereen kan kijken enzo,
anders krijg je weer van die verhalen enzo... en mensen checken alles van je doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |