ik zi ook aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
lol idd hij was er nog niet
ben der weer
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsof jij dat zou willen weten/zien![]()
Oja, er staat iets op mijn hyves, staat alleen mijn gezicht niet op EINZZZZZZZZZZZ
Hoezo dat?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
moggûh...weer eens te laat @ work as usual lately
ow ik dacht 1 juist dichtbij met sjaal enzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, daar sta ik ook op ja (1 van die AZ foto's.... staat ergens in hyves van lynda),
maarja dat is zo'n afstand, herkennen doe je niet als je me ziet
Hahaha echt waar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik hou er gewoon niet van, ik heb deze nickname al te lang (zonder "dr" ervoor, gewoon droxz is ook van mijn, alleen wachtwoord kwijt). De veel mensen kennen me onder die nick, en ik heb een zieken ex met stalk problemen
Zo ben ik niet, wil gewoon een leuk overzicht maken van mensen die hier komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
hij staat in me fobo dus idd voor iedereen zichtbaar... en je hebt er geen heule erge dingen mee gedaandus ik vind het best
Haha.. ik heb genoeg foto's online hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik hou er gewoon niet van, ik heb deze nickname al te lang (zonder "dr" ervoor, gewoon droxz is ook van mijn, alleen wachtwoord kwijt). De veel mensen kennen me onder die nick, en ik heb een zieken ex met stalk problemen
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]neu ik zit ook meestal niet zo in iedereen zijn fobo te snuffelen
Je bedoeld die foto van lyn op msn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ik dacht 1 juist dichtbij met sjaal enzoen dan zag je nog niks
Nieuwsgierigheid altijd lachequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinig
Dat klopt..dus laat maar eens 1x zien hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar 1 keer zien hoe iemand eruitziet is wel geinig
Zeker triest ja... maar.... laatste tijd geen last meer vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hahaha echt waar?ik vind zulke mensen altijd triest. Stuur je toch gewoon je
erop af
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker triest ja... maar.... laatste tijd geen last meer van
Maar hyves ed. staan zodanig dat niet iedereen kan kijken enzo,
anders krijg je weer van die verhalen enzo... en mensen checken alles van je doet...
jah die bedoelde ik al AZ holiganquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bedoeld die foto van lyn op msn?
Nee, dat ben ik niet joh... zie je mij al voor je met AZ spullen ?!
(ik zat daar net naast, en sta dus niet op de foto)
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat klopt..dus laat maar eens 1x zien hoe je eruit ziet
checkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...
Lekker boeiend zeg dat shirtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...
Mooi shirtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej patrick, die is vieeeeeeeeeeessssssssssssss!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah die bedoelde ik al AZ holigantjah ik weet toch niet voor welke club je bent
![]()
of dat je uberhaupt van voetbal houd
Ik kan hier zelf ook niet op hyves hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
checkff via quickdinges anders lukt het weer niet proxy shit
OSDORP POSSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jawel via quickbrowser..thnx to onze knuffelallochtoon kan ik dat nu welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan hier zelf ook niet op hyves hoor
Zal iemand dus voor je moeten doen.
hahaha, dat zeg ik, meer foto's heb ik niet van mezelf online volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |