jah die bedoelde ik al AZ holiganquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bedoeld die foto van lyn op msn?
Nee, dat ben ik niet joh... zie je mij al voor je met AZ spullen ?!
(ik zat daar net naast, en sta dus niet op de foto)
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat klopt..dus laat maar eens 1x zien hoe je eruit ziet
checkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...
Lekker boeiend zeg dat shirtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk maar op hyves... zoek gewoon op "droxz", meer foto's van mezelf heb ik niet online...
Mooi shirtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej patrick, die is vieeeeeeeeeeessssssssssssss!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah die bedoelde ik al AZ holigantjah ik weet toch niet voor welke club je bent
![]()
of dat je uberhaupt van voetbal houd
Ik kan hier zelf ook niet op hyves hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
checkff via quickdinges anders lukt het weer niet proxy shit
OSDORP POSSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jawel via quickbrowser..thnx to onze knuffelallochtoon kan ik dat nu welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan hier zelf ook niet op hyves hoor
Zal iemand dus voor je moeten doen.
hahaha, dat zeg ik, meer foto's heb ik niet van mezelf online volgens mijquote:
Truth hurtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
haha smilequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
Voor alle fans.. dit ben ik
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
[ afbeelding ]
Aight! Ik zal je vanavond even in de groep "sjoppen"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
[ afbeelding ]
Rookse.. en leer stoppenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ben even een beamer ophalen in het andere gebouw ROKEN!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Truth hurtsIk kan de spoiler niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ja heerlijk ding.. je hebt nog hele andere vage.. van Skullcandyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aight! Ik zal je vanavond even in de groep "sjoppen"
Een groene koptelefoon?
whehe jah ik ken zo nog ook nog wel andere fanatieke supporters alleen dan voor feyenoordquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej patrick, die is vieeeeeeeeeeessssssssssssss!
Ik ben geen voetbalfan meer, maar ben altijd voor AJAX geweest,
(sinds mijn pols en knie stuk zijn door voetbal)
en zal nooit een AZ supporter (kunnen) worden (en zeker niet zoals lynda dat is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |