k heb alweer een week hoofdpijn voor de zoveelste keer dit jaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah heb je hoofdpijn?ik heb ook niks meer aan paracetamol behalve als ik het heel lang niet heb genomen.
Maar ja ik heb dan ook bijna iedere dag hoofdpijnmet migraine helpt bijna niks trouwens. Dan moet je al van te voren medicijnen slikken
Bij mij helpen die trouwens ook niet
met 1tjes en nulletjesquote:
Je hebt maar zo kans dat ze helemaal niks bij je vinden. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad. Dat ik migraine had dat wist ik al wel, maar dan kun je ook niet werken. Voor me gewone hoofdpijn heb ik onder de scan gelegen, maar ze hebben niks kunnen vinden. Ja zeiden ze: "Het zou tussen je oren kunnen zitten"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
k heb alweer een week hoofdpijn voor de zoveelste keer dit jaar.
k heb nog wel maxalt, maar daar kan je vermoeid van raken enzo, en k moet nog rijden straks want ben toch gewoon naar t werk gegaan.
mja, k hoop dat ze bij mij wat vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt maar zo kans dat ze helemaal niks bij je vinden. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad. Dat ik migraine had dat wist ik al wel, maar dan kun je ook niet werken. Voor me gewone hoofdpijn heb ik onder de scan gelegen, maar ze hebben niks kunnen vinden. Ja zeiden ze: "Het zou tussen je oren kunnen zitten"doh
Nou jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja, k hoop dat ze bij mij wat vinden.
want ik heb ook drukkende pijn op de ogen, zo erg dat ik vaak gewoon ze niet open kan houden en ze tranen als een gek.
stress zhebben ze mij ook al es als reden gegeven
ben 1 van de relaxte personen die er is met het motto: alles komt goed
dat heb ik dus ook meegemaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je hebt maar zo kans dat ze helemaal niks bij je vinden. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad. Dat ik migraine had dat wist ik al wel, maar dan kun je ook niet werken. Voor me gewone hoofdpijn heb ik onder de scan gelegen, maar ze hebben niks kunnen vinden. Ja zeiden ze: "Het zou tussen je oren kunnen zitten"doh
Ja ik gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook meegemaak
gelukkig heb ik niet zo vaak meer migraine.
ps. goeiemorgen allemaal
ogen zijn al 4 keer onderzocht in 3 jaar tijdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou jahet zit in ieder geval tussen je oren
Misschien heb je wel iets met je ogen. Je moet gewoon idd eisen dat ze je gaan onderzoeken. Als er dan niks uitkomt heb je er in ieder geval alles aan gedaan.
ik vind die chick vd gathering wel goed zingen nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik gelukkig ook nietff afkloppen...
Goeiemorgen WLgaan we weer gezellig samen naar de 90's luisteren???
Dan gewoon andere onderzoeken afwachten. Meer kun je toch niet doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:26 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ogen zijn al 4 keer onderzocht in 3 jaar tijd
niks mis mee
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind die chick vd gathering wel goed zingen nu![]()
uiteraard dat ik luister
Nu pasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vet ding hehe
Ik ga naar me werk cya alll
nou nou , je moet wel morele ondersteuning bieden hoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu pasvind je het gek dat je zo laat vrij bent. Vanmiddag niet gaan huilen als wij weer tussen half 5 en 5 naar huis gaan
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , je moet wel morele ondersteuning bieden hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |