Truth hurtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
haha smilequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
Voor alle fans.. dit ben ik
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
[ afbeelding ]
Aight! Ik zal je vanavond even in de groep "sjoppen"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah
[ afbeelding ]
Rookse.. en leer stoppenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ben even een beamer ophalen in het andere gebouw ROKEN!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Truth hurtsIk kan de spoiler niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ja heerlijk ding.. je hebt nog hele andere vage.. van Skullcandyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aight! Ik zal je vanavond even in de groep "sjoppen"
Een groene koptelefoon?
whehe jah ik ken zo nog ook nog wel andere fanatieke supporters alleen dan voor feyenoordquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej patrick, die is vieeeeeeeeeeessssssssssssss!
Ik ben geen voetbalfan meer, maar ben altijd voor AJAX geweest,
(sinds mijn pols en knie stuk zijn door voetbal)
en zal nooit een AZ supporter (kunnen) worden (en zeker niet zoals lynda dat is)
Haha.. hoezo datquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
werd weleens tijd dat jij je hoofd liet zien
lol pwnedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:42 schreef Runx het volgende:
lol en ik maar f5 zitten we al op pagina 6
goedemorgen Moozzie en zijn nieuwe mobielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |