* Dr.Droxz zet hyves aan hahahahquote:
Zie je, heb je toch je meetingquote:
Nee, liever alleen mensen die in dit topic komenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Runx het volgende:
[..]
fokkers ? je kan michael jackson,Rick Roll,Village People,etc ?
Die hebben van die foto's waar ik niet zo veel mee kanquote:
aha , tja ik ben ook geen fotosoep expertquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die hebben van die foto's waar ik niet zo veel mee kan
Die van debbie is heel klein en donker, kan dus alleen ergens op de voorgrond....
Dit is ook maar snel uit de pols hoor, niet echt netjes geknipt enzo... maarja, dit is toch voor de fun!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , tja ik ben ook geen fotosoep expert
hahahquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Versie 2:
[ afbeelding ]
(plaatje heeft dezelfde naam, dus even F5en!)
ja is wel een leuke idee als iedereen die met zijn ava op de Op staat een fatsoenlijke foto opstuurt en dat Dr.Droxz hen dan toevoegt in het fok cafequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef Logician het volgende:
whehe hij word steeds leukerdie moet serieus in de OP vind ik.
Daar is hij een beetje groot voor, maarja, ik hoor het welquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef Logician het volgende:
whehe hij word steeds leukerdie moet serieus in de OP vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar is hij een beetje groot voor, maarja, ik hoor het wel
Heb nu weer een foto, dus komt nog iemand bij hahahanou ik wacht met spanning af hoarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
kool jij hebt een tatoeage , wil ik ook alleen moet het wel een betekenis hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef Logician het volgende:
ps: normale fotohttp://members.home.nl/angelfire/5_J3Nx.jpg
Die van mij heeft als betekenis liefde heb ik samen met een goede vriend van vroeger laten zettenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef Runx het volgende:
[..]
kool jij hebt een tatoeage , wil ik ook alleen moet het wel een betekenis hebben
zit een grote fout in , Heineken bierquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Weer dezelfde naam, dus even F5en!
+ Zmokes
[ afbeelding ]
Ik teken aj jaren, maar steeds is het "net niet"... baal er wel vanquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef Runx het volgende:
[..]
kool jij hebt een tatoeage , wil ik ook alleen moet het wel een betekenis hebben
nog steeds een goede vriend ? mag ik vragen wat voor tatoeage het is ? maar idd ik wil iets met betekenis en niet zomaar zoietsquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Die van mij heeft als betekenis liefde heb ik samen met een goede vriend van vroeger laten zetten
Daar verschillende de meningen over in dit topic, bijna niemand drink hier hetzelfdequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Runx het volgende:
[..]
zit een grote fout in , Heineken bierglosch das pas bier
Kennelijk heb je er al een paar op als je Grolsch niet meer kunt spellenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Runx het volgende:
[..]
zit een grote fout in , Heineken bierglosch das pas bier
Japans teken van liefde jfgiquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Runx het volgende:
[..]
nos tseeds ene goede vriend ? mag ik vragen wat voor tatoeage het is ? maar idd ik wil iets met betekenis en niet zomaar zoiets
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kennelijk heb je er al een paar op als je Grolsch niet meer kunt spellen
En Logi, die duiveltjes foto is leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |