quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
KLB SC REPRESENT!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:14 schreef Igen het volgende:
De_boswachter vroeg om statistieken:Wie hebben van maandag 1 september 2008 t/m zondag 5 oktober 2008 het vaakst gepost in Klaagbaak?
Positie, aantal posts, user
01. 3039 BobbyB
02. 2925 gers
03. 2231 KingOfPop
04. 2167 Breathtaking
05. 1882 jordeeeh
06. 1815 afcajos
07. 1765 behangplakker
08. 1590 Noorsbloed
09. 1496 4EverBlackEyed
10. 1346 NoelGallagher
11. 1337 BigKahuna
12. 1189 de_boswachter
13. 1177 Paaskonijn
14. 1157 Broekpaling
15. 1118 Sackboy
16. 1063 Juup©
17. 1015 jitzzzze
18. 1011 reetveter
19. 0960 Het_hupt
20. 0908 Rhythm
21. 0883 postmortum
22. 0819 Vodkadruppel
23. 0770 Biogarde
24. 0727 Juicyhil
25. 0656 McFearless
26. 0626 Maisnon
27. 0592 Kali-Mist1
28. 0584 Triptamine
29. 0578 markvanrinsum
30. 0513 Klautje
31. 0480 Emimich
32. 0461 Fascination
33. 0455 paultjuhhh
34. 0450 Olep
35. 0439 Irritatie100
36. 0427 Dr.Crane
37. 0415 stbabylon
38. 0411 GasTurbine
39. 0391 Agiath
40. 0388 Heathen.
41. 0382 servus_universitas
42. 0380 Acinonyx
43. 0366 deepart
44. 0362 RickoKun
44. 0362 Gupje
46. 0352 BarraCupraCuda
47. 0346 Chriz2k
48. 0345 appelsjap
49. 0342 Tabloid
50. 0333 Demon_Hunter
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Emimich het volgende:
De nieuwe lijst waar alle users van KLB opstaan. Sta je hier niet op dan ben je hoogstwaarschijnlijk irrelevant. Er worden de komende tijd geen wijzigingen in deze lijst aangebracht, dus janken heeft geen zin!![]()
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k, De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard
Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat
Kaste 3 (Plebejers met potentie): El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, KingOfPop
Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Koenholio, Cahir, ondeugend, Sackboy, Broekpaling, jordeeeh, Agiath, leolinedance, rightturn
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, postmortum, Noorsbloed, Blind_Guardian
Dit is volgensmij KLB in zijn algeheel en niet alleen de SCquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
KLB SC REPRESENT!![]()
![]()
Kun je dat ook van 5 juli t/m 5 oktober krijgen? (periode dat KLB SC bestaat)
Die hele kaste is 13.gifquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
Nog even de enige echte KLB-kaste die up-to-date is!![]()
[..]
Dat snap ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is volgensmij KLB in zijn algeheel en niet alleen de SC
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
kutusertquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Links is groter dan rechts.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:41 schreef behangplakker het volgende:
Het lijkt net of deze meid hier borstkanker heeft. Graag jullie mening:
[ afbeelding ]
Die uitzonderingen willen er ook echt NIET inquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
Ik heb gewoon strenge selectie-voorwaarden opgesteld, logisch dat er dan paupers over beginnen te zeiken. De echte bazen, een paar uitzonderingen daargelaten, staan er gewoon in hoor!
Hmm, geen idee. Zou ik ff moeten voelen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat wel eens een echte KLB-erquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
Hoe kan 1 iemand nou een 'kaste systeem' invullen.. Hij doet alleen de users die hij toevallig tof vindt in kaste 1 en de users die hem toevallig niet aanstaan in kaste 5. Sowieso, ik ken die hele Eminich klapjosti niet eens, dus waarom zou uitgerekend hij dat moeten beslissen
En laat ondertussen de halve SC eruitquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
Ik heb gewoon strenge selectie-voorwaarden opgesteld, logisch dat er dan paupers over beginnen te zeiken. De echte bazen, een paar uitzonderingen daargelaten, staan er gewoon in hoor!
En mezelf tot hetzelfde niveau als die pauper verlagen zekerquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:48 schreef Opperkwal het volgende:
we (jullie) zouden er een moeten maken tegen emichan
eh... jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En mezelf tot hetzelfde niveau als die pauper verlagen zeker
Ik vind anders dat daar een aardig percentage kankerusers tussen zitquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef Opperkwal het volgende:
De OP maakt al duidelijk zat wie het meest KLB zijn.
Jij bent een spammer in heel KLB met je terugkerende weekendtopicsquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:55 schreef afcajos het volgende:
06. 1815 afcajos
En ik ben nog niet eens een grote spammer in de SC
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, nog een faplijst?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is true!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent een spammer in heel KLB met je terugkerende weekendtopics![]()
geen enkele lijst is dus goed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind anders dat daar een aardig percentage kankerusers tussen zit
kk op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verpest het nou niet![]()
Trouwens:
[ afbeelding ]
1157quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
KLB SC REPRESENT!![]()
![]()
Kun je nagaan, 5 juli ging ik net een maand op vakantiequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
KLB SC REPRESENT!![]()
![]()
up to-date my assquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het in het andere topic post, dan krijg ik me toch gezeikquote:
UBERL33T!!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:
Word hem net nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Fixed:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k, deepart, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard, BarraCupraCuda
Kaste 5 (plebs): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, postmortum, Noorsbloed, Blind_Guardian, veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Koenholio, Cahir, ondeugend, Sackboy, Broekpaling, jordeeeh, Agiath, leolinedance, rightturn, El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, Tinuzzz_Talpa, KingOfPop
haha, goede grap.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Fixed:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k, deepart, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard, BarraCupraCuda
Kaste 5 (plebs): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, postmortum, Noorsbloed, Blind_Guardian, veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, de_boswachter, paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Koenholio, Cahir, ondeugend, Sackboy, Broekpaling, jordeeeh, Agiath, leolinedance, rightturn, El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, Tinuzzz_Talpa, KingOfPop
Hoeveel keer de boswachter?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Fixed:
Behalve dat de één grappige topics maakt en de ander post als een poepvulkaan op het randje van uitbarsting.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:10 schreef behangplakker het volgende:
Word hem net nietJordeeh en AFCAJos zijn juist eenzelfde soort users. Ze vullen elkaar wel aan met hun discussies/reacties
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Behalve dat de één grappige topics maakt en de ander post als een poepvulkaan op het randje van uitbarsting.
anaal likkert van beauregard.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
die nikilaus nog iets , dat is gewoon een kloon van remlof hoor
Oi!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:13 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Behalve dat de één grappige topics maakt en de ander post als een poepvulkaan op het randje van uitbarsting.
neequote:Op maandag 6 oktober 2008 20:42 schreef remlof het volgende:
Omg, komen ze weer met die kasten
Is deze SC de enige plek waar jullie nog iets van respect lijken te krijgen ofzo?
Guttegut! Sta je er niet in? Jij bent wel snel op de kast te krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:42 schreef remlof het volgende:
Is deze SC de enige plek waar jullie nog iets van respect lijken te krijgen ofzo?
van mij niet. Wat een onzin, die kastesquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:42 schreef remlof het volgende:
dat is nog maar te hopen inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:59 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een nummer voor BT gemaakt, ik hoop dat ze het leuk vindt.
postsletjequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei op de achtste plaats.
Niet eens zo heel slecht
jij hebt dus echt geen reet te doen op je werkquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei op de achtste plaats.
Niet eens zo heel slecht
Tsk ..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij hebt dus echt geen reet te doen op je werk
quote:
Rutgerquote:
quote:
Nare straat taal.quote:
Dat plaatje aan de muur met 'held'.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Onze rutger is ondertussen alweer 18![]()
[ afbeelding ]
http://justrutger.hyves.nl/
Niet dat Guidokapsel?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat plaatje aan de muur met 'held'.
succesquote:
Of de slotjesbeugel, het Afrikanenbuikje, of het olijke gedrocht in het geheel? Die was me te makkelijk, Bio.quote:
Kortom: Rutger is gaafquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of de slotjesbeugel, het Afrikanenbuikje, of het olijke gedrocht in het geheel? Die was me te makkelijk, Bio.
Het is gewoon familie van Toontje en RealZeus vanwege de [ afbeelding ].
Het is geen vakantietijd he, dus zijn BK en ik er sowieso niet 's nachts. BT wilde eerst ook vaak 's nachts komen. En nog wel meerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk ..
Wel nee.
Maar 's nachts is de SC niet echt op dreef hoor
Hee hallo!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo. Hier ben ik weer! Groetjes!
BT komt iedere nachtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BT wilde eerst ook vaak 's nachts komen.
Hoe dat gedrocht ook danst in de vidéoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:49 schreef Opperkwal het volgende:
''Je kijkt me vrolijk lachend aan.''
[ afbeelding ]
Niet te hopen. Dat jong verdient een nekschot.quote:
quote:
Nu doen wij 's nachts andere dingen hequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is geen vakantietijd he, dus zijn BK en ik er sowieso niet 's nachts. BT wilde eerst ook vaak 's nachts komen. En nog wel meer
Inmiddels wel hequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu doen wij 's nachts andere dingen he![]()
?
quote:
Zangeres Gabry is 18 lentes jong en zingt nu ongeveer een jaar. Ze is een echt kermiskind en reist een groot deel van het jaar hiermee rond door het land. Haar liedje en videoclip gaan dan ook echt over haar leven! Gabry gaat helemaal voor het zingen en hoopt ooit in de voetsporen te treden van haar grote voorbeeld Jannes!
Hier te zien en beluisteren
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inmiddels wel heMisschien kunnen we weer tot de volgende fase overgaan....
Alleen is die van mij vele malen slechterquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
die valt in de categorie van m'n jordeeh/sjordeeh grap
Ik weet het nog zo net niet. Ze zijn beiden van een bijzonder laag niveauquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen is die van mij vele malen slechter
En dat alles door de lening van Frisia Financieringenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?
Ik las 'goede tieten'.quote:
Het is geen woord als kanker dat je afkort tot 2 letters.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dat alles door de lening van Frisia Financieringen[ afbeelding ]
Ah mooiquote:
Ik moest trouwens hardop lachen toen ik dit lasquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?
Ik pwn jou omdat ik een leven heb, oh zoquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
04. 2167 Breathtaking
Godverdomme, ik pwn jullie hardop 3 na dan
En trouwens, ik dacht dat jou favoriete subforum ONZ was. Volgens mij kom je daar amper sinds de KLB-SCquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
04. 2167 Breathtaking
Godverdomme, ik pwn jullie hardop 3 na dan
Lenzen zijn voor mietjes, echte mensen gaan de weg nog op als ze bijziend zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1 Tip voor de toekomst:
ga niet met je lenzen in slapen.
Dat doet zeer.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moest trouwens hardop lachen toen ik dit las![]()
![]()
![]()
Ik fok alleen snachts als mn ouders er niet zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is geen vakantietijd he, dus zijn BK en ik er sowieso niet 's nachts. BT wilde eerst ook vaak 's nachts komen. En nog wel meer
Klopt, ik ben een mietjequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lenzen zijn voor mietjes, echte mensen gaan de weg nog op als ze bijziend zijn
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik fok alleen snachts als mn ouders er niet zijnen die zijn er eigenlijk altijd.
Wacht maar tot ik ga studeren, dan ben ik er 24/7
En jij wilt je studie halenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik fok alleen snachts als mn ouders er niet zijnen die zijn er eigenlijk altijd.
Wacht maar tot ik ga studeren, dan ben ik er 24/7
Ja dat heb ik ingevuld toen ik hier net een week zatquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En trouwens, ik dacht dat jou favoriete subforum ONZ was. Volgens mij kom je daar amper sinds de KLB-SC
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
Will the wind ever remember
The names it has blow in the past?
Jij bent dan ook gewoon een kansloze user.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
up to-date my ass![]()
ik sta helemaal onderaan![]()
Trouwens ik ken 44 van de user top 50
Ja joh, ik pwn die studie ongetwijfeldquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En jij wilt je studie halen?
*gaat nu naar mededelingenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ingevuld toen ik hier net een week zat.. En ik kom er niet zo veel meer inderdaad. Alleen als ik me verveel
En biogarde, waar is je kleurtje joh?
Maak er eerst eens een goede zin van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh BK, iemand vraagt:
Wie is de enige vierkantste die zijn wenkbrauwen een wave kan doen?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh BK, iemand vraagt:
Wie is de enige vierkantste die zijn wenkbrauwen een wave kan doen?
Oke.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat moest ik ook maar zeggen
Heb je gedronken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[KLB Bagger SC #229] Waar ik weg ben.
Zien jullie op deze link de indeling ook eh, nogal vreemd?
Een P.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met welke letter begint je achternaam?
Nog vreemder vind ik het als iemand 2 reacties per pagina wil zien. Oh wacht, het is BT, dan is het al minder vreemd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar ik kreeg het zomaar uit het nietsquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog vreemder vind ik het als iemand 2 reacties per pagina wil zien. Oh wacht, het is BT, dan is het al minder vreemd.
Jaja, zal wel. Je moet eens van al die geest verruimende middelen afblijven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg het zomaar uit het niets
Sommige zijn wel kankerlekker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en wie heeft diepvriespizza's uitgevonden?
Gore zooi.
Voor mensen zonder smaakpapillen
Big Americansquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gore zooi.
Ik had die, maar dan met tonijn.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
IK GA SLAPEN, GEEN ZORGEN, NA DE NACHT WEER EEN MOOIE MORGEN
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaja, zal wel. Je moet eens van al die geest verruimende middelen afblijven.
Heb je hem al gevonden?quote:
Joah !quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oke, ze weet nu wie je bent![]()
Nee, Bevertonquote:
Zal ik weer lief zijnquote:
Hahaha pffquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zal ik weer lief zijn![]()
?
Ik heb trouwens je msn met mijn leven beschermd tegen de KLB-SC garde.
Ze wilden het maar ik zo heldhaftigquote:
quote:
Nee dit is een verkapt, je hebt mn msn allang sukkelquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG! ":( Is dit een verkapt "Die krijg je nooit, IQM"?
We hebben een fag in ons midden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, geil tochwat moet je op smgays.co.uk behangplakkertje
?
Ik kwam hem echt op google tegenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, geil tochwat moet je op smgays.co.uk behangplakkertje
?
Dat ze een meisje was was al algemeen bekend.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Rhythm het volgende:
BT...
Wil je seksen![]()
![]()
![]()
![]()
?
(verkapt ben-je-een-meisje-vraag)
Je moet ook die ristorante pizza's nemen. Die zijn lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gore zooi.
Nu slijm je gewoon.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Rhythm het volgende:
BT...
Wil je seksen![]()
![]()
![]()
![]()
?
(verkapt ben-je-een-meisje-vraag)
Duh het was een verkapte verkapte wil-je-neuken-postquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze een meisje was was al algemeen bekend.
Hij gebruikt waarschijnlijk een fossiele layout, daardoor ziet hij het geslacht niet staan zonder eerst het profiel te moeten bekijken. Zelfs dat 2e schijnt nogal moeilijk te zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze een meisje was was al algemeen bekend.
Ciao!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu slijm je gewoon.
Ik ga slapen! Welterusten allemaal
Bwehe.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij gebruikt waarschijnlijk een fossiele layout, daardoor ziet hij het geslacht niet staan zonder eerst het profiel te moeten bekijken. Zelfs dat 2e schijnt nogal moeilijk te zijn.
Blijkbaar heeft ie ook geheugenverlies, want laatst stond zijn UI nog trots onder het "door breathtaking gepijpte bazen" balkje.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij gebruikt waarschijnlijk een fossiele layout, daardoor ziet hij het geslacht niet staan zonder eerst het profiel te moeten bekijken. Zelfs dat 2e schijnt nogal moeilijk te zijn.
Nu al? Ik heb ons bed nog niet opgemaakt!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu slijm je gewoon.
Ik ga slapen! Welterusten allemaal
Wij hebben een goede invloed op je gehad, zelfs jij begint die opmerkingen te makenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu al? Ik heb ons bed nog niet opgemaakt!
Die opmerkingen maakte ik al langer hoor maar dat kwam meer door BT zelf met haar getease.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wij hebben een goede invloed op je gehad, zelfs jij begint die opmerkingen te maken!
Meestal als BT weer weg isquote:
Damn, die jongen toch. Waarschijnlijk weinig verstand, maar daarvoor in de plaats een boomstam van een geslachtsdeel. Uiteraard heeft dit voor (breath)taking nare gevolgen gehad en wil hij niet langer met die gedachten rondlopen. In dat geval is het voorval gewoon vergeten natuurlijk een oplossing.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie ook geheugenverlies, want laatst stond zijn UI nog trots onder het "door breathtaking gepijpte bazen" balkje.
Neejoh we zitten in een major-msngesprekquote:
Kan me niet voorstellen dat ze nu al gaat pitten, die gaat zeker stoute dingetjes met haarzelf doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu al? Ik heb ons bed nog niet opgemaakt!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neejoh we zitten in een major-msngesprekInclusief gebande mensen
Die BT kan het joh, ze zoog m'n hersenen door m'n piemel naar buitenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Damn, die jongen toch. Waarschijnlijk weinig verstand, maar daarvoor in de plaats een boomstam van een geslachtsdeel. Uiteraard heeft dit voor (breath)taking nare gevolgen gehad en wil hij niet langer met die gedachten rondlopen. In dat geval is het voorval gewoon vergeten natuurlijk een oplossing.
Maar vertel eens wat meer over die 'logica' die je gebruiikt. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die BT kan het joh, ze zoog m'n hersenen door m'n piemel naar buiten.
Doe fappen op foto's van BTquote:
Haar anus en vagina zijn verbonden, dus je kunt haar aan je spit rijgenquote:
Vraag eens ietsje gerichterquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer over die 'logica' die je gebruiikt. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik zal de volgende keer naar de italiaan/ turk/ egyptenaar gaan...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ook die ristorante pizza's nemen. Die zijn lekker
Weet niet meer waar ze staan.quote:
Neuh waren een keer gepost in een SC topic. BobbyB weet het nog wel denk ik.quote:
1 van dequote:Op maandag 6 oktober 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Neuh waren een keer gepost in een SC topic.
Oh jij heb dr alweer meer gezien dan ik merk ikquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
1 van de. Nouja, die onderbroekenfoto's vind je sowieso niet snel terug, en dan had je nog een paar gewone maar die zijn ook kwijt geloof ik, behalve 1 waar ze ligt met dr hoofd vooruit naar de camera.
Post een wat pics van die zweedse schone.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:14 schreef Noorsbloed het volgende:
BT onderbroek foto's ?
* fab fab fab *
NOORSEquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Post een wat pics van die zweedse schone.
Dat zeg ik toch!quote:
Nice, ik gebruik het ff als fapmateriaal oké?quote:
Leef je uit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!
[..]
Nice, ik gebruik het ff als fapmateriaal oké?
Viking = 23quote:
Ach, toch één pot nat. En besides, wat heeft Noorwegen de wereld nou ooit voor goeds gebracht?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Leef je uit.
En je zei ZWEEDSE
Zweden zijn reserve Noren. !
Vikingen !quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, toch één pot nat. En besides, wat heeft Noorwegen de wereld nou ooit voor goeds gebracht?
Een hoop.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, toch één pot nat. En besides, wat heeft Noorwegen de wereld nou ooit voor goeds gebracht?
Ja die waren in USquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:14 schreef Noorsbloed het volgende:
BT onderbroek foto's ?
* fab fab fab *
Dood en verderfquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een hoop.
* Sterke genen
* Mooie vrouwen
* Geavanceerde schepenbouw
* Brute kracht
* Mooie zwaarden + bijbehorende vechtstijlNiet fucken met de Noren.
Het beste volk ooit.
Link?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja die waren in USVrouwen sexy en gewaagd.
* Nakomelingen van de almachtige Odinquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een hoop.
* Sterke genen
* Mooie vrouwen
* Geavanceerde schepenbouw
* Brute kracht
* Mooie zwaarden + bijbehorende vechtstijlNiet fucken met de Noren.
Het beste volk ooit.
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #35quote:
Nou bedankt hequote:Op maandag 6 oktober 2008 23:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #35
Exacte topic weet ik niet, maar het zijn maar 35 delen en het is geen straf ze door te lezen.
Heb je stijve tepels?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier zo koud als de noord -pool
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je een warme fakkel hebben ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
42 ?! ik hoor op nummer 1quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:14 schreef Igen het volgende:
De_boswachter vroeg om statistieken:Wie hebben van maandag 1 september 2008 t/m zondag 5 oktober 2008 het vaakst gepost in Klaagbaak?
Positie, aantal posts, user
01. 3039 BobbyB
02. 2925 gers
03. 2231 KingOfPop
04. 2167 Breathtaking
05. 1882 jordeeeh
06. 1815 afcajos
07. 1765 behangplakker
08. 1590 Noorsbloed
09. 1496 4EverBlackEyed
10. 1346 NoelGallagher
11. 1337 BigKahuna
12. 1189 de_boswachter
13. 1177 Paaskonijn
14. 1157 Broekpaling
15. 1118 Sackboy
16. 1063 Juup©
17. 1015 jitzzzze
18. 1011 reetveter
19. 0960 Het_hupt
20. 0908 Rhythm
21. 0883 postmortum
22. 0819 Vodkadruppel
23. 0770 Biogarde
24. 0727 Juicyhil
25. 0656 McFearless
26. 0626 Maisnon
27. 0592 Kali-Mist1
28. 0584 Triptamine
29. 0578 markvanrinsum
30. 0513 Klautje
31. 0480 Emimich
32. 0461 Fascination
33. 0455 paultjuhhh
34. 0450 Olep
35. 0439 Irritatie100
36. 0427 Dr.Crane
37. 0415 stbabylon
38. 0411 GasTurbine
39. 0391 Agiath
40. 0388 Heathen.
41. 0382 servus_universitas
42. 0380 Acinonyx
43. 0366 deepart
44. 0362 RickoKun
44. 0362 Gupje
46. 0352 BarraCupraCuda
47. 0346 Chriz2k
48. 0345 appelsjap
49. 0342 Tabloid
50. 0333 Demon_Hunter
Ik stap nooit uit du kastquote:
Dus je slaapt in een kast ? en weten de bewoners van het huis al dat je dat doet ? moslimquote:
Ook al vond je haar wel dikquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
Leuk koppie hoor. Ze ziet er stevig uit.![]()
(niet als in dik hoor )
!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
* Nakomelingen van de almachtige Odin
* Noorse Valkyries![]()
* Lekkere vis
* Nergens bang voor
* Gave helmen
Kon jij mij?!?!?!?!/111!11!!!1!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
up to-date my ass![]()
ik sta helemaal onderaan![]()
Trouwens ik ken 44 van de user top 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |