Duh het was een verkapte verkapte wil-je-neuken-postquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze een meisje was was al algemeen bekend.
Hij gebruikt waarschijnlijk een fossiele layout, daardoor ziet hij het geslacht niet staan zonder eerst het profiel te moeten bekijken. Zelfs dat 2e schijnt nogal moeilijk te zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze een meisje was was al algemeen bekend.
Ciao!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu slijm je gewoon.
Ik ga slapen! Welterusten allemaal
Bwehe.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij gebruikt waarschijnlijk een fossiele layout, daardoor ziet hij het geslacht niet staan zonder eerst het profiel te moeten bekijken. Zelfs dat 2e schijnt nogal moeilijk te zijn.
Blijkbaar heeft ie ook geheugenverlies, want laatst stond zijn UI nog trots onder het "door breathtaking gepijpte bazen" balkje.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij gebruikt waarschijnlijk een fossiele layout, daardoor ziet hij het geslacht niet staan zonder eerst het profiel te moeten bekijken. Zelfs dat 2e schijnt nogal moeilijk te zijn.
Nu al? Ik heb ons bed nog niet opgemaakt!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu slijm je gewoon.
Ik ga slapen! Welterusten allemaal
Wij hebben een goede invloed op je gehad, zelfs jij begint die opmerkingen te makenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu al? Ik heb ons bed nog niet opgemaakt!
Die opmerkingen maakte ik al langer hoor maar dat kwam meer door BT zelf met haar getease.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wij hebben een goede invloed op je gehad, zelfs jij begint die opmerkingen te maken!
Meestal als BT weer weg isquote:
Damn, die jongen toch. Waarschijnlijk weinig verstand, maar daarvoor in de plaats een boomstam van een geslachtsdeel. Uiteraard heeft dit voor (breath)taking nare gevolgen gehad en wil hij niet langer met die gedachten rondlopen. In dat geval is het voorval gewoon vergeten natuurlijk een oplossing.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie ook geheugenverlies, want laatst stond zijn UI nog trots onder het "door breathtaking gepijpte bazen" balkje.
Neejoh we zitten in een major-msngesprekquote:
Kan me niet voorstellen dat ze nu al gaat pitten, die gaat zeker stoute dingetjes met haarzelf doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu al? Ik heb ons bed nog niet opgemaakt!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neejoh we zitten in een major-msngesprekInclusief gebande mensen
Die BT kan het joh, ze zoog m'n hersenen door m'n piemel naar buitenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Damn, die jongen toch. Waarschijnlijk weinig verstand, maar daarvoor in de plaats een boomstam van een geslachtsdeel. Uiteraard heeft dit voor (breath)taking nare gevolgen gehad en wil hij niet langer met die gedachten rondlopen. In dat geval is het voorval gewoon vergeten natuurlijk een oplossing.
Maar vertel eens wat meer over die 'logica' die je gebruiikt. Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die BT kan het joh, ze zoog m'n hersenen door m'n piemel naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |