Inmiddels wel hequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu doen wij 's nachts andere dingen he![]()
?
quote:
Zangeres Gabry is 18 lentes jong en zingt nu ongeveer een jaar. Ze is een echt kermiskind en reist een groot deel van het jaar hiermee rond door het land. Haar liedje en videoclip gaan dan ook echt over haar leven! Gabry gaat helemaal voor het zingen en hoopt ooit in de voetsporen te treden van haar grote voorbeeld Jannes!
Hier te zien en beluisteren
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inmiddels wel heMisschien kunnen we weer tot de volgende fase overgaan....
Alleen is die van mij vele malen slechterquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
die valt in de categorie van m'n jordeeh/sjordeeh grap
Ik weet het nog zo net niet. Ze zijn beiden van een bijzonder laag niveauquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen is die van mij vele malen slechter
En dat alles door de lening van Frisia Financieringenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?
Ik las 'goede tieten'.quote:
Het is geen woord als kanker dat je afkort tot 2 letters.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dat alles door de lening van Frisia Financieringen[ afbeelding ]
Ah mooiquote:
Ik moest trouwens hardop lachen toen ik dit lasquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?
Ik pwn jou omdat ik een leven heb, oh zoquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
04. 2167 Breathtaking
Godverdomme, ik pwn jullie hardop 3 na dan
En trouwens, ik dacht dat jou favoriete subforum ONZ was. Volgens mij kom je daar amper sinds de KLB-SCquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
04. 2167 Breathtaking
Godverdomme, ik pwn jullie hardop 3 na dan
Lenzen zijn voor mietjes, echte mensen gaan de weg nog op als ze bijziend zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1 Tip voor de toekomst:
ga niet met je lenzen in slapen.
Dat doet zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |