quote:
Rutgerquote:
quote:
Nare straat taal.quote:
Dat plaatje aan de muur met 'held'.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Onze rutger is ondertussen alweer 18![]()
[ afbeelding ]
http://justrutger.hyves.nl/
Niet dat Guidokapsel?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat plaatje aan de muur met 'held'.
succesquote:
Of de slotjesbeugel, het Afrikanenbuikje, of het olijke gedrocht in het geheel? Die was me te makkelijk, Bio.quote:
Kortom: Rutger is gaafquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of de slotjesbeugel, het Afrikanenbuikje, of het olijke gedrocht in het geheel? Die was me te makkelijk, Bio.
Het is gewoon familie van Toontje en RealZeus vanwege de [ afbeelding ].
Het is geen vakantietijd he, dus zijn BK en ik er sowieso niet 's nachts. BT wilde eerst ook vaak 's nachts komen. En nog wel meerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk ..
Wel nee.
Maar 's nachts is de SC niet echt op dreef hoor
Hee hallo!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo. Hier ben ik weer! Groetjes!
BT komt iedere nachtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BT wilde eerst ook vaak 's nachts komen.
Hoe dat gedrocht ook danst in de vidéoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:49 schreef Opperkwal het volgende:
''Je kijkt me vrolijk lachend aan.''
[ afbeelding ]
Niet te hopen. Dat jong verdient een nekschot.quote:
quote:
Nu doen wij 's nachts andere dingen hequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is geen vakantietijd he, dus zijn BK en ik er sowieso niet 's nachts. BT wilde eerst ook vaak 's nachts komen. En nog wel meer
Inmiddels wel hequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nu doen wij 's nachts andere dingen he![]()
?
quote:
Zangeres Gabry is 18 lentes jong en zingt nu ongeveer een jaar. Ze is een echt kermiskind en reist een groot deel van het jaar hiermee rond door het land. Haar liedje en videoclip gaan dan ook echt over haar leven! Gabry gaat helemaal voor het zingen en hoopt ooit in de voetsporen te treden van haar grote voorbeeld Jannes!
Hier te zien en beluisteren
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inmiddels wel heMisschien kunnen we weer tot de volgende fase overgaan....
Alleen is die van mij vele malen slechterquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
die valt in de categorie van m'n jordeeh/sjordeeh grap
Ik weet het nog zo net niet. Ze zijn beiden van een bijzonder laag niveauquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen is die van mij vele malen slechter
En dat alles door de lening van Frisia Financieringenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?
Ik las 'goede tieten'.quote:
Het is geen woord als kanker dat je afkort tot 2 letters.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dat alles door de lening van Frisia Financieringen[ afbeelding ]
Ah mooiquote:
Ik moest trouwens hardop lachen toen ik dit lasquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op vakantie met de caravan naar Zuid-Frankrijk, een golden retriever, Ford Mondeo en twee kinderen?
Ik pwn jou omdat ik een leven heb, oh zoquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
04. 2167 Breathtaking
Godverdomme, ik pwn jullie hardop 3 na dan
En trouwens, ik dacht dat jou favoriete subforum ONZ was. Volgens mij kom je daar amper sinds de KLB-SCquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
04. 2167 Breathtaking
Godverdomme, ik pwn jullie hardop 3 na dan
Lenzen zijn voor mietjes, echte mensen gaan de weg nog op als ze bijziend zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1 Tip voor de toekomst:
ga niet met je lenzen in slapen.
Dat doet zeer.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik moest trouwens hardop lachen toen ik dit las![]()
![]()
![]()
Ik fok alleen snachts als mn ouders er niet zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is geen vakantietijd he, dus zijn BK en ik er sowieso niet 's nachts. BT wilde eerst ook vaak 's nachts komen. En nog wel meer
Klopt, ik ben een mietjequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lenzen zijn voor mietjes, echte mensen gaan de weg nog op als ze bijziend zijn
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik fok alleen snachts als mn ouders er niet zijnen die zijn er eigenlijk altijd.
Wacht maar tot ik ga studeren, dan ben ik er 24/7
En jij wilt je studie halenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik fok alleen snachts als mn ouders er niet zijnen die zijn er eigenlijk altijd.
Wacht maar tot ik ga studeren, dan ben ik er 24/7
Ja dat heb ik ingevuld toen ik hier net een week zatquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En trouwens, ik dacht dat jou favoriete subforum ONZ was. Volgens mij kom je daar amper sinds de KLB-SC
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
Will the wind ever remember
The names it has blow in the past?
Jij bent dan ook gewoon een kansloze user.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
up to-date my ass![]()
ik sta helemaal onderaan![]()
Trouwens ik ken 44 van de user top 50
Ja joh, ik pwn die studie ongetwijfeldquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En jij wilt je studie halen?
*gaat nu naar mededelingenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ingevuld toen ik hier net een week zat.. En ik kom er niet zo veel meer inderdaad. Alleen als ik me verveel
En biogarde, waar is je kleurtje joh?
Maak er eerst eens een goede zin van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh BK, iemand vraagt:
Wie is de enige vierkantste die zijn wenkbrauwen een wave kan doen?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh BK, iemand vraagt:
Wie is de enige vierkantste die zijn wenkbrauwen een wave kan doen?
Oke.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat moest ik ook maar zeggen
Heb je gedronken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[KLB Bagger SC #229] Waar ik weg ben.
Zien jullie op deze link de indeling ook eh, nogal vreemd?
Een P.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met welke letter begint je achternaam?
Nog vreemder vind ik het als iemand 2 reacties per pagina wil zien. Oh wacht, het is BT, dan is het al minder vreemd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar ik kreeg het zomaar uit het nietsquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog vreemder vind ik het als iemand 2 reacties per pagina wil zien. Oh wacht, het is BT, dan is het al minder vreemd.
Jaja, zal wel. Je moet eens van al die geest verruimende middelen afblijven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg het zomaar uit het niets
Sommige zijn wel kankerlekker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en wie heeft diepvriespizza's uitgevonden?
Gore zooi.
Voor mensen zonder smaakpapillen
Big Americansquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en wie heeft diepvriespizza's uitgevonden?
Gore zooi.
Voor mensen zonder smaakpapillen
Ik had die, maar dan met tonijn.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
IK GA SLAPEN, GEEN ZORGEN, NA DE NACHT WEER EEN MOOIE MORGEN
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaja, zal wel. Je moet eens van al die geest verruimende middelen afblijven.
Heb je hem al gevonden?quote:
Joah !quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |