de feestelijkheden zijn vrijdag, en telekids zal eenmalig op zaterdagochtend terug keren.quote:
Ik heb een merge verzoek gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
telekids is back
Misschien zijn ze te mergen?
Ze zijn gemerged.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef hoipim het volgende:
wat is hier gebeurd? het topic is opeens zo vol en RaymanNL staat opeens als topicstarter.
aaa waar is mijn topic?
Je topic is gemerged met het topic wat ik opende in Film TV & Radioquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef hoipim het volgende:
wat is hier gebeurd? het topic is opeens zo vol en RaymanNL staat opeens als topicstarter.
aaa waar is mijn topic?
Nee, nu hebben we een jaar lang de tijd om Telekids zo te hypen dat het die dag torenhoge kijkcijfers zal krijgen en dat het weer voor vast op de buis komtquote:
en daarom ben jij opeens topic starterquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je topic is gemerged met het topic wat ik opende in Film TV & Radio
[..]
Omdat de berichten uit jou topic in mijn topic gestopt zijn. Maar jou bericht was eerder dus staat die boven aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef hoipim het volgende:
[..]
en daarom ben jij opeens topic starter
niet dat het uitmaakt.
Het is ook meer bedoelt voor de kinderen van toen, denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef Darklight het volgende:
Dat vinden kinderen nu toch helemaal niet meer leuk, vroeger was het voor die kinderen wel leuk
Idd. Ook al is het eenmalig, leuk zal het nooit meer kunnen wordenquote:
De meneer cactus show bedoel je?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Zou Peter Jan Rens ook weer langs komen in zijn pyama, zoals in het na Carlo en Irene'se Telekids?
Als dat zou kunnen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Bob-B het volgende:
Hebben ze dan ook de tekenfilmpjes van toen? Ik hoef die suffe hentai zooi van nu niet.
In naam was het Telekids, maar qua concept idd De Grote Meneer Cactus Show.quote:
neuh ik denk meer dat irene het bedacht toen ze het zei, en dat carlo zoiets had van wtf wat maak je me nou, ik word voor het blok gezet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vermoed trouwens wel dat er een sponsor achter zit. Eén of ander goed doel![]()
Laten we het niet hopen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit gaat uitpakken. Is er hier iemand die weet hoe telekids scoorde in de laatste periode? De Carlo en Irene Telekids dan. ?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:17 schreef littledrummergirl het volgende:
zolang de mega blubber power race er maar in zit
nee johquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Ik denk alleen dat het met je huidige leeftijd iets tegen zal vallen.
Wat boeit die kinderen van nu nou ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:24 schreef Darklight het volgende:
Dat vinden kinderen nu toch helemaal niet meer leuk, vroeger was het voor die kinderen wel leuk
Ik ga gewoon weer in mijn pyama voor de tv zitten! Voor oldschoolness!quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee johs vast nog steeds rete spannend
en een lolly in je mond?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer in mijn pyama voor de tv zitten! Voor oldschoolness!
Die je stiekum al uit de pot gehaald heb terwijl paps en mams nog op bed liggen?quote:
Ik vind 7 uur ook wat vroeg tegenwoordig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Die je stiekum al uit de pot gehaald heb terwijl paps en mams nog op bed liggen?![]()
Ze mogen het trouwens wel wat later uitzenden dan vroeger, ik ben vaak wat later wakker als toendertijd
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Zou Peter Jan Rens ook weer langs komen in zijn pyama, zoals in het na Carlo en Irene'se Telekids?
Toevallig zat ik er gisteren weer wat over op tezoeken (was nostalgische Telekids beelden aan het kijken op YouTube) En in één van de reacties zei iemand dat het idee compleet impulsief van Irene was, en dat RTL nergens van af wist, ben dus heel bang dat het niet door gaat. Wat ik natuurlijk wel hoop. Overigens heeft RTL vandaag (voor de sponsors) en 24 augustus (voor de pers) hun najaars presentatie, als het door zal gaan dan moeten we daar vandaag of op 24 augustus wel wat over horenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Is er inmiddels al wat meer bekend geworden wat betreft de comeback van Telekids?
Idd. Weer zo'n bij voorbaat deceptietopic waarbij achteraf horden komen klagen hoe kut het wel niet was,quote:
Ik zou toch voor die van 2009 gaanquote:
nee, dat was niks.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
quote:
We zitten al in 2009, voor zover ik op de hoogte ben, dan is volgend jaar 2 oktober toch echt 2010.quote:volgend jaar op 2 oktober
Kijk nog eens even naar de datum van die postquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
We zitten al in 2009, voor zover ik op de hoogte ben, dan is volgend jaar 2 oktober toch echt 2010.
Moeilijk he, kijken wanneer een topic geopend isquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
We zitten al in 2009, voor zover ik op de hoogte ben, dan is volgend jaar 2 oktober toch echt 2010.
*schaam* Oepsquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kijk nog eens even naar de datum van die post
Nou nou, overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:50 schreef DJJoris het volgende:
Dit mag ik gewoon niet missen. Nostalgie![]()
![]()
.
Ik kan in iedergeval nu al niet meer wachten.
Ik hoop niet dat dat de aangepaste aflevering van de laatste keer Telekids is, daar ging een gerucht over door tijdgebrek van Carlo en Irene.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:40 schreef themauster het volgende:
en er is meer bekend geworden
Telekids keert terug op 3 oktober vam 15.30 tot 17.00 onder de noemer 20 jaar telekids
http://zappen.blog.nl/rtl(...)0-jaar-rtl#more-7062
Ik denk dat Carlo en Irene alles bij elkaar praten, het zijn helaas oude fragmenten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:33 schreef Sjaakmat het volgende:
Wie presenteren het?
Hans van der Togt.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Zaterdag 3 oktober vanaf 16:30 op RTL4!!
idd, hij was vroeger veel leuker!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Marble het volgende:
Ik zag laatst voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat van Irene en Carlo op tv. Schrok er wel van. Wannneer is Carlo in Han Peekel veranderd?
Dit dusquote:Op woensdag 30 september 2009 03:24 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen die toen Telekids keek is er nu toch veel te oud voor? :/
Ik zie mezelf in ieder geval niet meer lachen om Carlo Boszhard.
Ik was tóen al te oudquote:Op woensdag 30 september 2009 03:24 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen die toen Telekids keek is er nu toch veel te oud voor? :/
Ik zie mezelf in ieder geval niet meer lachen om Carlo Boszhard.
Dat was geen droom, je bent gewoon te oud. Waarschijnlijk ken je dan ook de Fun Factory.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Ik keek 'vroeger' altijd, totdat de tekenfilms begonnen. Daar vond ik me dan met m'n 18 jaar te oud voor.
In mijn tijd was het nog de DJ Kat Show met Linda de Mol, op Sky channel. "This is the DJ Kat Show, I am DJ Kat, that's the D and the J and the Kat with a K you're okay uhuh." Maar niemand die ik ken kent het. Soms denk ik dat ik het heb gedroomd.
DJ Katquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Ik keek 'vroeger' altijd, totdat de tekenfilms begonnen. Daar vond ik me dan met m'n 18 jaar te oud voor.
In mijn tijd was het nog de DJ Kat Show met Linda de Mol, op Sky channel. "This is the DJ Kat Show, I am DJ Kat, that's the D and the J and the Kat with a K you're okay uhuh." Maar niemand die ik ken kent het. Soms denk ik dat ik het heb gedroomd.
Het zijn gewoon wat fragmentjes van vroeger klaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:32 schreef PiraatPiet het volgende:
DVD staat al ingesteld, maar ik zal wel teleurgesteld worden vandaag als het het van 10 jaar Telekids is met aanpassingen, maar toch beter iets dan niets
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Het zijn gewoon wat fragmentjes van vroeger klaar
Dan zal het wel 16.30 zijn?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:40 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En dat is het leukste ook. Geen reunie of wat dan ook maar gewoon recht toe recht aan fragmenten van vroeger laten zien.Maar hoelaat begint het nou? In de tvgids staat 15:30, op RTL teletekst zeggen ze 16:30 en als ik hem op RTL 4 zet en ik kijk onderin het scherm welk programma bezig is en wat er daarna komt staat daar ook 16:30
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:10 schreef Kwaliteit het volgende:
YES VANDAAG!
niet alleen telekids deze maand.
ook zowat alle films!
hier de programmering:
Uitzending: RTL 4,
- ’20 Jaar Telekids’, zaterdag 3 oktober, tussen 16.30 en 18.00 uur.
- ‘Het Geheim Van De Zonnesteen’, op 18 oktober (7.45 uur) en 24 oktober (12.35 uur).
- ‘De Parel Van De Woestijn’, op 24 oktober (14.00 uur).
- ‘De Vloek Van Griebelstein’, op 25 oktober (8.00 uur) en 31 oktober (13.10 uur).
- ‘Het Monster Van Toth’, op 31 oktober (14.20 uur) en 1 november (7.30 uur).
ik ga overigens alles opnemen en proberen online te gooien.
Dikedrukte kan ook een uur eerder beginnen, nogal onduidelijk!
ik ga ervanuit dat deze half5 start! volgens RTL4 TEXT
En dat is nu gewoon precies 10 jaar geleden, ongelofelijk!quote:
ik moest toen zo ongelofelijk jankenquote:
was echt mooi jah.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moest toen zo ongelofelijk jankennu krijg ik nog steeds een brok in mijn keel als ik dat zie
Zometeen kijken dan!quote:
Herhaling van 10 jaar terugquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:24 schreef Quispi het volgende:
Is dit nu een herhaling of is dit live?
Wat een tegenvaller...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef Qunix het volgende:
Herhaling Pittig Popconcert
Ik verwachte eerst een show anno 2009 met wat hoogte punten enzo....
Toen ik hoorde dat dat niet het geval was dacht ik aan leuke momenten achter elkaar.... Ook dus niet
Al is dit ook niet erg
dat wel. ik had ook wat hedendaagse terugblikken verwacht met een echte show wellichtquote:
Haha hier nog zo een!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit mee te zingen en mijn vriend (5 jaar ouder) heeft dat net allemaal gemist![]()
die zit echt
Dat was altijd heel leuk jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:34 schreef Veerboot het volgende:
Ik wacht met smart op de Mega Blubber Power Race
ik zag haar gisteren bij DWDD, zit best weer goed in elkaar.quote:
Weet het niet precies, maar volgens mij duurde dat toen wel van 's ochtends zeven uur tot 's middags vier (or zes?) uur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
oeh ja, zat daar toen niet zo'n recordpoging aan vast? Iets van langste uitzending ofzo.
Volgens mij heb ik Telekids pas meegemaakt vanaf het moment dat Carlo en Irene naast elkaar ala life & Cooking naast elkaar zaten in een live uitzending met spelen als De Mega Blubber Powerrace, Wij Zijn Beter, Vraag Maar Raak Gast en Pittige Tijdenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:43 schreef Paul het volgende:
Die oude spelletjes kan ik nog wel herrineren als de hulk en die dingen met die hamer indrukken
Alles komt daar ongeveer op toch? Denk het wel dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:47 schreef Veerboot het volgende:
Ik zou eigenlijk nog even mijn hardlooprondje moeten doen vanmiddag, maar wil dit wel erg graag zien. Weet iemand of het op RTL Gemist komt?
hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Telekids pas meegemaakt vanaf het moment dat Carlo en Irene naast elkaar ala life & Cooking naast elkaar zaten in een live uitzending met spelen als De Mega Blubber Powerrace, Wij Zijn Beter, Vraag Maar Raak Gast en Pittige Tijden
Klopt, was voor het Guiness Book, langste kindertelevisie-uitzending. Daarna hebben ze nog 2 of 3x zo'n Megadag gehouden, incl de laatste Telekids.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
oeh ja, zat daar toen niet zo'n recordpoging aan vast? Iets van langste uitzending ofzo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook hoor. Ik ben 21.
Ja idd, dat vond ik altijd 'stom'quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Qunix het volgende:
Jongens mochten niet kijken tijdens Meiden geheimen
Iedereen in Nederland wou daar wel heen jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:49 schreef Stranger het volgende:
Bah, de klas onder mij ging naar telekids en mocht mee doen aan de mega-blubber-power-race.
Nog steeds jaloers na al die jaren.
Ik keek het ook toen ze nog alleen met die f*cking vogel was maar hoe carlo nou kwam geen idee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben 24 en ik keek echt al vanaf 1990 ofzovandaar, heb echt alles meegemaakt
En Carlo op zijn zoldertje bezig zienquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef Qunix het volgende:
Jongens mochten niet kijken tijdens Meiden geheimen
Die was doordeweeks prima om batman (pam@pow#kaboom) aan te kondigenquote:
ja, en ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Zit nou al het blauws en de sportcrew hier
volgens kwam maxima pas toen telekids al afgeloopen wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was Maxima er toen al?was dat niet nog Emily Bremers ofzo?
ja was Emily, Max kwam pas eind 98 ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was Maxima er toen al?was dat niet nog Emily Bremers ofzo?
Je moest toch wat zonder fokquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb nog een keer een brief geschreven naar telekids
De Buurvrouw, dat was toch Daphny Meurilof?quote:
ik ben niet zo 'n koningshuiskenner, maar dit was idd wat vroeg voor Maximaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja was Emily, Max kwam pas eind 98 ofzo
Zij zat ook op het kleedje met Sassefrasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Buurvrouw, dat was toch Daphny Meurilof?briljant wijf
die schaterde altijd overal doorheen
Kun je voorstellen hoe goed ik er in zitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben niet zo 'n koningshuiskenner, maar dit was idd wat vroeg voor Maxima
nee heul niet! Die kwam met enige regelmaat half in beeldquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Die is toch ook 1 hele keer in beeld geweest die buurvrouw?
oeiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe goed ik er in zit
Zij speelde zelfs mee in de telekidsfilms.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Die is toch ook 1 hele keer in beeld geweest die buurvrouw?
Tante Soesa! Ja!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Zij zat ook op het kleedje met Sassefras
bedoel dat ze echt aan tafel zat bij C&Iquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee heul niet! Die kwam met enige regelmaat half in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |